جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱۰

ترور یکی از سران فتنه در دستور قرار گرفت

دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۰۷:۱۰
کد مطلب: 159040

مقام مسئول CIA در منطقه طی پیامی به گروهک تروریستی منافقین، از آنها ‌خواست تا 'ترور' موسوی، کروبی و یا خاتمی را در دستورکار خود قرار دهند.

به گزارش جهان به نقل از کلمه ، این مقام سازمان جاسوسی آمریکا با نام کد "ویلیام" طی این پیام با ابلاغ "سلام گرم" هیلاری کلینتون به گروه های معارض ایرانی، تاکید کرده است: در صورت ترور یکی از رهبران جنبش اعتراضی در ایران، مسئولیت آن به عهده نظام اسلامی افتاده و آتش اختلاف در بین مردم ایران شعله‌ورتر خواهد شد. 
وی همچنین با تاکید بر این موضوع که وزارت خارجه آمریکا یک صفحه ویژه تویتر به منظور ارتباط ایرانیان با کاخ سفید ایجاد کرده است خواستار فعال تر شدن ارتباط این افراد از طریق این صفحه شده است.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چرا يكي ؟ همه آنها را در دستور كار قرار دهد. هر كاري كنند آخرش به لطف الهي و به كوري چشم دشمنان نظام به نفع ايران تمام ميشود .
Iran, Islamic Republic of
خوب دیگه تاریخ مصرف این حضرات سران فتنه هم تموم شد و حالا مرده شونه که به درد شیاطین جهانی می خوره
خسر الدنیا و الاخره که میگن یعنی همین
تاریخ مصرف سران فتنه نزد مقامات کاخ سفید به پایان رسیده است، بنابراین جنازه یکی از این سه نفر برای کاخ سفید بیشتر از وجود هر سه انها می ارزد. کاش اینها این موضوع را درک می کردند.
Iran, Islamic Republic of
هی شلوغ کاری کردن بلکه دستگیر شن و هیایوی تبلیغاتی علیه ایران شروع بشه ،نشد. دوبار که گول یک روش و نمی خوریم. اینها هم که مهره سوخته اند به این امیدن که شاید پیرهنشون برای عثمانی گری بدرد بخوره زهی خیال باطل . . .
Latvia
اصلا بعيد نيست. بهتراست نظام با رافت اسلامي خود حتي اگر لازم شد آنها را براي سالها تحت حفاظت شديد و حصر خانگي و حتي زندان نگه دارد تا اين سناريوي نخ نما تحقق نيابد.
Iran, Islamic Republic of
خدا کنه مثل بنی صدر فرار کنن بروند اونطرف آب تا خیال همه راحت بشه .
Iran, Islamic Republic of
تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل
Iran, Islamic Republic of
با سلام هزينه‌ي بالاي محافظت از آقايان باز هم از جيب ملت؟
Iran, Islamic Republic of
بی خود دلشان را صابون نزنند اکثریت ملت ایران از معدوم شدن سران فتنه خوشحال هم می شوند.
Iran, Islamic Republic of
امریکا و اسرائیل جنایتکار و کثیف به هر دری زدند و هر راهی را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و ملت با بصیرت ایران رفتند اما خوشبختانه تو دهنی محکمی از ملت شریف ایران خوردند.
این راه را هم امتحان بکنند و سیلی محکمتری انشاءالله خواهند خورد.