جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

شرط بندی وزیران خارجه ایران و برزیل!

سه شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۱۶:۲۹
کد مطلب: 109946
به گزارش مهر در آغاز سخنان آموریم وی با خنده گفت: این سومین باری است که من در یک و نیم سال گذشته به تهران آمده ام و اگر هفته آینده نیز با رئیس جمهور به ایران بیایم در کمتر از دو سال 4 بار به کشور ما سفر کرده ام در حالیکه آقای متکی فقط 2 بار به برزیل سفر کرده است و اگر این یک بازی فوتبال باشد تا کنون ما 4 بر 2 از شما جلو هستیم که این گفته خنده متکی را در پی داشت.

 وزیر خارجه برزیل در رابطه با توافقاتش در تهران اعلام کرد در زمینه ورزش و فوتبال ایران و برزیل همکاری خواهند کرد و همکاری در حوزه فوتبال باعث نزدیکی دو ملت به هم خواهد شد.

 کنفرانس خبری وزیر خارجه برزیل و متکی باز هم حاشیه فوتبالی داشت زمانی که یکی از خبرنگاران از آموریم سئوال کرد آیا شما قول می دهید تیم ملی فوتبال برزیل را به تهران بیاورید که وی در این باره با خنده گفت: قطعا ما می توانیم نتیجه این بازی را پیش بینی کنیم و به همین دلیل من حاضرم با آقای متکی روی نتیجه این دیدار شرط ببندم.

 در پایان کنفرانس مطبوعاتی وزرای خارجه ایران و برزیل سلسیو آموریم خطاب به خبرنگاران به زبان فارسی گفت: "متشکرم!"
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *