جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
نمایندگان باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا تا ۲۳ آبان معرفی شوند

مهلت معرفی نمایندگان لیگ قهرمانان آسیا

چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۹
کد مطلب: 387344
قرعه‌کشی و کارگاه آموزشی AFC برای مسابقات جام قهرمانان آسیا ۲۰ و ۲۱ آذر ماه در مالزی برگزار می‌شود و نمایندگان تا ۲۳ آبان معرفی می‌شوند.
به گزارش جهان به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و بنابر اعلام بخش روابط بین‌الملل، کارگاه آموزشی در حوزه‌های مختلف مربوط به باشگاه‌های حاضر در جام قهرمانان، همزمان با قرعه‌کشی رقابت‌ها در روزهای ۲۰ و ۲۱ آذر ماه در کوالالامپور برپا خواهد شد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ به باشگاه‌های حاضر در این رقابت‌ها از آنها خواسته است تا ۱۴ نوامبر (۲۳ آبان) فرم ثبت نام در مراسم قرعه‌کشی و حضور در کارگاه‌ها را ارائه کنند. در این مرحله باشگاه‌ها مسوولان بخش‌های مختلف مشخص شده از سوی AFC را به این مرجع معرفی خواهند کرد.

بنابر اعلام واحد روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس، طبق نامه ارسالی AFC مراسم قرعه‌کشی روز ۲۰ آذر (۱۱ دسامبر) رأس ساعت ۱۵ در سالن کریستال هتل هیلتون کوالالامپور آغاز و به مدت یک ساعت به طول خواهد انجامید.

همچنین کارگاه‌های آموزشی طی روزهای ۲۰ و ۲۱ آبان (۱۱ و ۱۲ دسامبر) از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ در همین محل برقرار خواهد بود.

طبق همین اعلام در جریان برپایی همین کارگاه‌های آموزشی، تیم‌های حاضر، اطلاعات کامل مربوط به امکانات سخت افزاری خود مانند ورزشگاه‌هایی که برای برگزاری مسابقات معرفی می‌کنند، زمین تمرین میزبان و میهمان، آرم و نشان خود، البسه مورد استفاده توسط اعضای تیم برای بررسی و تطابق مشخصات آن با استانداردهای تعیین شده را ارائه خواهند کرد.

همچنین در حاشیه مراسم قرعه‌کشی و کارگاه‌های آموزشی، نمایندگان باشگاه‌ها و تیم‌های هم گروه، نشست‌هایی را به منظور ایجاد هماهنگی‌ها در زمان میزبان و میهمان بودن، تشکیل می‌دهند.
https://jahannews.com/vdcgtu9wtak97w4.rpra.html
jahannews.com/vdcgtu9wtak97w4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *