سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰

جزئیات بازگرداندن مخابرات به دولت از زبان وزیر

مخابرات را بر صندلی اپراتوری می‌نشانیم
يکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب: 324640
وزیر ارتباطات گفت: به دنبال بازگرداندن مخابرات به وزارت ارتباطات نیستیم بلکه می‌خواهیم مخابرات روی صندلی اپراتوری بنشیند. تنها بخشی که باید مدیریتش دست حاکمیت باشد، داکت‌هایی است که زیر پیاده‌روهاست.
به گزارش جهان به نقل از فارس محمود واعظی درباره درباره احتمال بازگشت شرکت مخابرات به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: ایراداتی به واگذاری وجود دارد که دستگاه‌های نظارتی آن را مطرح کردند و هنوز هم پرونده اش باز است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: اعتقاد ما بر این است که وزارت ارتباطات نباید تصدی گری کند و ما به دنبال این نیستیم که مخابرات به وزارت ارتباطات برگردد بلکه به دنبال این هستیم که شرکت مخابرات بر روی صندلی اپراتوری بنشیند و مانند بخش خصوصی آنچه که سیاستهای دولت است و رگولاتوری اعلام می‌کند و به آنچه که در پروانه‌اش قید شده عمل کند.

وی در گفت‌وگو با سایت خبری مجلس ادامه داد: اگر مخابرات این کار را بکند بزرگترین حامی شرکت مخابرات ما هستیم و نمی‌خواهیم برگردد.

وی افزود: تنها بخشی که باید مدیریتش دست حاکمیت باشد داکت‌هایی است که زیر پیاده رو ها است تا همه شرکتهای خصوصی بتوانند استفاده کنند و در انحصار شرکت مخابرات نباشد.

*تلاش برای احیاء ماهواره ثریا

واعظی درباره سرنوشت ماهواره ثریا، گفت: متاسفانه در گذشته بی‌توجهی شده و مدارهای ما از دستمان رفته که در تلاشیم اینها را احیا کنیم.

*بخشی که از وزارت ارتباطات جدا شده باید برگردد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین درباره بازگشت سازمان فضایی به این وزارتخانه،‌ گفت: درباره سازمان فضایی رییس جمهور تصمیم می گیرد و ما معتقدیم همان بخشی که از وزارت ارتباطات جدا شده است باید برگردد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *