شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

‫برنامه های بسیج رسانه ملی برای دهه فجر‬

يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۲
کد مطلب: 404948
‫برنامه‌های متنوع بسیج رسانه ملی برای گرامیداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از جمله مستندهایی چون «تروریست‌های صادراتی»، «قندیل‌های شکسته» و رونمایی از دو ترانه انقلابی اعلام شد.
به گزارش جهان، حامد فاتحی پولادی مدیر روابط عمومی بسیج صدا و سیما در گفتگو با مهر با اشاره به اینکه بزرگداشت دهه فجر و پرداختن مناسب به این ایام فرخنده و خاطره انگیز، رسالت انقلابی همه رسانه‌ها و در راس آنها رسانه ملی است، اظهار کرد: شورای فرهنگی سازمان صداوسیما برنامه‌های متنوع و گسترده‌ای را برای ایام دهه فجر تدارک دیده است، این شورا به ریاست دکتر جعفری رییس بسیج و معاون سرمایه انسانی رسانه ملی، مسئولیت برنامه‌ریزی و برگزاری برنامه‌های دهه فجر را بر عهده دارد که مرکز بسیج صدا و سیما از اعضای اصلی آن به شمار می‌رود.

وی افزود: در راستای مصوبات جلسات ستادی این شورا، معاونان، مدیران، کارکنان و بسیجیان رسانه ملی، امسال نیز با حضور پرشور در حرم مطهر حضرت امام (ره) با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تجدید عهد و میثاق خواهند کرد.

فاتحی در ادامه از همکاری صمیمانه و حضور فعال بسیج صداوسیما در این شورا خبر داد و گفت: برگزاری جشن‌های انقلاب با حضور خانواده همکاران رسانه ملی و برپایی نمایشگاه‌های پوستر ،کتاب و برنامه‌های متعدد دیگر از جمله برنامه‌های مصوب این شورا در سطح سازمان است.

مدیر روابط عمومی بسیج صدا و سیما، در ادامه به رئوس برخی از برنامه‌های ستادی مرکز بسیج صدا و سیما اشاره کرد و در این باره توضیح داد: برگزاری نشست سیاسی بصیرتی با حضور شخصیت‌های سیاسی کشور، برنامه کوهپیمایی به مزار شهدای گمنام تپه نورالشهدا، دیدار با خانواده معزز شهدای انقلاب رسانه ملی و برگزاری همایشی بزرگی با موضوع «انقلاب اسلامی، استحکام خانواده و سبک زندگی»، مسابقه بزرگ کتابخوانی با نام «وصیت آفتاب» با موضوع وصیت نامه الهی سیاسی حضرت امام خمینی (ره) ویژه تمامی کارکنان رسانه ملی از جمله برنامه‌های بسیج سازمان در دهه فجر است.

فاتحی پولادی در پایان گفت: در این ایام مبارک شاهد پخش تولیدات ویژه رادیویی و تلویزیونی مرکز بسیج صدا و سیما از شبکه‌های سراسری خواهیم بود، پخش مستندهایی چون «تروریست‌های صادراتی»، «قندیل‌های شکسته»، «بسته ۵۷» و «جهادی دوباره» با موضوع اقتصاد مقاومتی در دستور کار است. همچنین از دو اثر جدید به خوانندگی امید ساربانی که در گروه رادیویی و تولیدات موسیقی و سرود مرکز بسیج تولید شده است رونمایی خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *