جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۲

احمدی نژاد: قول نداده بودم دانه درشت ها را منتشر کنم

دوشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۲۰:۲۹
کد مطلب: 161344
رئیس جمهور گفت که قول نداده بودم اسامی مفسدین اقتصادی را منتشر کند.

به گزارش خبرآنلاین، محمود احمدی نژاد در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید چرا اسامی مفسدین دانه درشت را معرفی نکردید ضمن اینکه گفت«متشکرم که شما بارها از جانب من قول دادید که من لیست را منتشر می کنم» با اشاره به ترفندی که فرزند کوچکش به کار می برد گفت: پسر کوچکم به من می گفت بابا مگه شما به من قول ندادید که به من قول بدید امشب مرا بیرون بروید؟! من اواخر سال گذشته نامه ای به رییس قوه قضایه نوشتم و اسامی حدود ۲۵۰ نفر را معرفی کردیم و درخواست رسیدگی کردیم. البته برخی از آن ها دارای پرونده بود و دولت شکایت کرده بود ولی ما خواستیم تصریح شود.

امیدواریم در اروپا و آمریکا نیز رای اکثریت حاکم شود

وی در پاسخ به خبرنگار دیگری که در مورد وقایع سوریه سئوال کرد گفت: آن ها مسایل داخلی سوریه است و ما در مسایل داخلی دولت ها و کشورها دخالت نکرده و نمی کنیم. سوریه دوست ما است و خط مقدم مقاومت است. ما فکر می کنیم دولت و ملت سوریه خودشان با تدبیر مسایل خودشان را حل خواهند کرد. البته این را هم می دانیم که از اهداف توسعه طلبانه آمریکا و رژیم صهیونیستی درهم شکستن خط مقاومت است. ما فکر می کنیم تنها یک معیار است و آن هم آزادی ملت ها است. هیچ کس هیچ کجا نمی تواند آزادی ملت ها را مخدوش کند. تنها راه این است که رای اکثریت حاکمیت داشته باشد. امیدواریم در اروپا و آمریکا نیز رای اکثریت حاکم شود. چون آن ها هم آزادی انتخاب نیست. امیدواریم روزی همه ملت ها از جمله ملت های آمریکایی و اروپایی حاکمیت داشته باشند. در سوریه هم دخالت نکنند. الان هم می بینیم که آن ها جشن گرفتند. دولت و ملت سوریه مشکل خود را حل خواهند کرد.

خبرنگاری یکی از رسانه های چینی از احمدی نژاد پرسید: سوال من در خصوص نیروگاه هسته ای بوشهر است. آیا می توان در نمایشگاه فن آوری شاهد بازگشایی این نیروگاه باشیم؟ چه هنگام راه اندازی می شود؟

رییس جمهور نیز با تبریک نوروز به چینی ها گفت: نیروگاه بوشهر در آستانه راه اندازی است. اما بعد از نصب تجهیزات در دوره آزمایش با نقص فنی مواجه شد که در حال رفع است. آقای مدودف نیز با من تماس گرفت و اطمینان داد که به زودی افتتاح شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Latvia
بايد قوه قضاييه بعنوان مرجع مسئول پاسخگوي چرايي عدم بررسي، برخورد بازدارنده و عدم افشاي اسامي مفسدين و غارتگران باشد. اما عدم انجام اين وظيفه مهم نافي مسئوليت رييس جمهور بعنوان تنها نماينده مستقيم و منتخب تمام ملت ايران براي پاسداري از حقوق ملت و افشاي دستهاي پيدا و پنهان خيانت به موكلان خودبعد از چندين بار اعلام و پيگيري از قوه قضاييه نيست.
Latvia
آقاي احمدي نژاد بنده به شما بخاطر شعارهايت در تغيير شرايط 30سال اخير از جمله تلاش براي برقراري عدالت راي دادم و هنوزهم به شما ارادت و اعتماد دارم.اما بعد از 6 سال از رياست جمهوري شما هنوز پارتي بازي و رشوه خواري و مدرك گرايي و تبارگرايي و عوامفريبي و بيكاري و تورم در كشور مثل دوران قبل از شما بيداد مي كند. اميدوارم بعد از پايان دو سال باقيمانده من و 25 ميليون ايراني راي دهنده به شما از راي خود پشيمان نشويم!