شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۶۰
۳۳۴

انتقاد شدید شریعتمداری از سخنان جنجالی روحانی

يکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۴۹
کد مطلب: 348743
دولت محترم اعتدال! در حالی که از روزنامه‌های اهانت‌کننده به اسلام و انقلاب و امام(ره) حمایت می‌کند و توقیف آنها را برنمی‌تابد! تاب و تحمل کمترین انتقاد نسبت به عملکرد دولت را ندارد و روزنامه‌ها و نشریات منتقد دولت را توقیف کرده و یا به دادگاه می‌کشاند.
انتقاد شدید شریعتمداری از سخنان جنجالی روحانی
به گزارش جهان، حسین شریعتمداری در کیهان نوشت:

جناب آقای دکتر روحانی! رئیس‌جمهور محترم، لطفا به آنچه در پی می‌آید توجه فرمائید!

«اعتقاد به خدا مربوط به انسان‌های عصر توحش است. انسانی که هنوز شاید غارنشینی را هم کشف نکرده بود. زلزله و سیل و طوفان و آتش‌فشان است و خیال می‌کند یک قدرت هست که اینها را ایجاد می‌کند... مذهب مقوله انسان سال ۲۰۰۰ نیست»!

« حتی آدم‌هایی مثل ابن‌سینا یا ابوریحان بیرونی هم با آن ذهن خردگرا و ذهن ریاضی‌شان، درباره مذهب مزخرفات را قرقره می‌کنند»!

«داستان حضرت عباس و شجاعت‌های او را شیخ‌عباس قمی از شاهنامه دزدیده است. حضرت عباس وجود خارجی نداشته»!

«عیسی مسیح هم دروغ است. این داستان را امپراطوری روم برای استفاده از بردگان و گلادیاتورها، سرهم کرده»! و...

جناب آقای روحانی! با شنیدن و خواندن جملات فوق چه احساسی به حضرتعالی دست می‌دهد؟!... حالا اگر بشنوید وزارت ارشاد تحت‌مسئولیت و مدیریت جنابعالی در پی تقدیر و تجلیل از گوینده و نویسنده این سخنان است به عنوان یک شخصیت روحانی که لباس پیامبر خدا(ص)، را بر تن دارید، چه واکنشی از خود نشان خواهید داد؟!و باز هم بخوانید!

آن آقای دیگر در نوشته‌های منتشر شده خود، زشت‌ترین و مشمئزکننده‌ترین اهانت‌ها را نسبت به اسلام، انقلاب و ساحت مقدس حضرت امام(ره) روا داشته است. عضو شورای به اصطلاح مقاومت! سازمان منافقین بوده است و دست‌هایی آلوده به خون پاک جوانان مسلمان و پاکباخته این مرز و بوم دارد و... می‌نویسد؛

«مسئولان جمهوری اسلامی، جلادان خونریز هستند و طرفداران این رژیم لمپن و حشرات‌الارض می‌باشند»!... «هیچ قشر و گروهی از مردم ایران را نمی‌توان یاد کرد که از پیامدهای فاجعه‌بار انقلاب در امان مانده باشند»!... «پس از مرگ بر سر مزارم بنوازید و می‌ بنوشید و برقصید»! و... آیا رئیس‌جمهور محترم، این آقا را شایسته تقدیر می‌دانند؟! و بازنشر آثار توقیف شده وی را نشانه پاسداشت آزادی! و نمونه‌ای از کاربرد بینش و منش دولت «اعتدال»! تلقی می‌فرمایند؟! به یقین نه!

جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای روحانی! حضرتعالی با آموزه‌های اسلامی غریبه نیستید و از مبانی فقهی باخبرید تا آنجا که به عضویت مجلس خبرگان درآمده‌اید. آیا از نگاه و نظر شما حکم ‌الهی قصاص غیرانسانی است؟! و یا به قول خداوند تبارک‌ و تعالی، منشأ و عامل «حیات» است؟ جنابعالی به قول خودتان «سرهنگ» نیستید! که کاش بودید و از این افتخار بزرگ در جمهوری اسلامی ایران محروم نبودید. ولی «حقوقدان» که هستید. بنابراین بعید است ندانید امروزه کشورهایی که در آنها حکم اعدام از سیستم حقوقی حذف شده است، با افزایش پرشتاب جنایت قتل روبرو هستند و حقوقدانان برجسته امروز دنیا بر این باورند که نفی‌کنندگان حکم قصاص، برخلاف تظاهر به انسان دوستی، میان قاتل و مقتول، به دفاع از قاتل برخاسته‌اند، روزنامه توقیف شده مورد اشاره حضرتعالی حکم الهی و انسانی قصاص را غیرانسانی معرفی کرده بود و توقیف آن با استناد به قوانین جاری صورت پذیرفته است.

کجای این اقدام، غیرقانونی و ضد آزادی! و در تقابل با مشی «اعتدال» است؟! فرموده‌اید چرا باید کارکنان روزنامه توقیف شده بیکار شوند! که باید به عرض مبارک رساند، گردانندگان روزنامه توقیف شده، در روزنامه‌های اجاره‌ای دیگر به کار مشغولند و حتی سردبیر آن به عضویت هیئت داوران جشنواره‌ای درآمده است که جنابعالی دیروز در مراسم اختتامیه آن سخنرانی فرموده بودید.

جناب آقای روحانی، آیا حضرتعالی یک عمر - به حق - از ولایت امیرالمومنین علیه‌السلام دفاع نفرموده‌اید؟ و برای تبیین علمی ولایت آن حضرت که تنها راه ادامه اسلام ناب محمدی(ص) بوده است و جمهوری اسلامی ایران در طول آن شکل گرفته و امروزه پرچم اسلام ناب را در جهان برافراشته است، تلاش نکرده‌اید؟ پاسخ این سوال به یقین مثبت است.

بنابراین چرا باید از توقیف قانونی روزنامه‌ای که ولایت مولای‌متقیان را نفی کرده و آب به آسیاب وهابیون انگلیسی‌نژاد و سلفی‌ها و تکفیری‌های صهیونیست‌مآب ریخته است نگران شده و ابرو درهم بکشید؟!

جناب رئیس‌جمهور! در سخنرانی دیروز خود گلایه کرده‌اید که چرا اجازه نمی‌دهند روزنامه‌های موافق دولت هم از آزادی و امنیت برخوردار باشند؟! که باید پرسید؛ آیا دولت حضرتعالی احکام اسلامی را غیرانسانی می‌داند؟! و یا ولایت حضرت امیر علیه‌السلام را نفی می‌کند؟! اگر پاسخ منفی است - که منفی است - چرا روزنامه‌هایی که دست به این اقدامات ناشایسته و غیرقانونی زده‌اند را روزنامه‌های موافق و همراه دولت می‌دانید؟! و اگر غیرانسانی نامیدن احکام اسلامی و نفی ولایت‌امیرالمومنین علیه‌السلام را همراهی و همسویی با بینش‌ و منش دولت اعتدال نمی‌دانید -که نباید بدانید- چرا از توقیف روزنامه‌های یادشده ابراز نگرانی می‌کنید؟! و این تناقض آشکار را چگونه توضیح داده و توجیه می‌فرمائید؟!

و اما، غیر از این دو روزنامه هتاک که متأسفانه آنها را حامی دولت معرفی کرده‌اید، کدام روزنامه حامی دولت دیگری را می‌توانید آدرس بدهید که در فعالیت خود با کمترین مانعی روبرو شده باشد؟! فقط یک نیم‌نگاهی به عرصه کنونی مطبوعات بیندازید. روزنامه‌ها و نشریات حامی دولت شما - و نه خود شما- به تعداد فراوان مشغول فعالیت هستند و برخی از آنها، با سوءاستفاده از فضای آزاد کشور ماموریت دیکته شده دشمنان بیرونی و فتنه‌گران آمریکایی- اسرائیلی را دنبال می‌کنند. آیا غیر از این است؟!

دولت محترم اعتدال! در حالی که از روزنامه‌های اهانت‌کننده به اسلام و انقلاب و امام(ره) حمایت می‌کند و توقیف آنها را برنمی‌تابد! تاب و تحمل کمترین انتقاد نسبت به عملکرد دولت را ندارد و روزنامه‌ها و نشریات منتقد دولت را توقیف کرده و یا به دادگاه می‌کشاند.

جناب آقای روحانی! دیروز در مراسم اختتامیه جشنواره مطبوعات به آقای «ف-ص» با عنوان پیشکسوت مطبوعات جایزه دادید. ایشان از گردانندگان اصلی مجله زن روز در دوران طاغوت بود که بعید است از ابتذال این مجله در آن دوران بی‌خبر باشید. ایشان در سال‌های اخیر تامین‌کننده برنامه‌های شبکه دولتی فارسی‌زبان و ضد ایرانی بی‌بی‌سی بود و... آقای رئیس جمهور، دیروز همکاران مورد اعتماد حضرتعالی با معرفی وی به عنوان پیشکسوت روزنامه‌نگاری، از خادمان شبکه دولتی انگلیس و مروجان ابتذال فرهنگی تقدیر کردند. آن هم نه از طرف خودشان بلکه به دست شما یعنی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران!

رئیس‌جمهور محترم! آنچه در محدوده این نوشته آمده است فقط مشتی از خروارها و اندکی از بسیارهاست.

و اما، سوابق شناخته شده جنابعالی جای کمترین تردیدی نمی‌گذارد که نمی‌توانید با آنچه در این عرصه اتفاق افتاده و می‌افتد - و فقط به چند نمونه از آن اشاره شد - موافق باشید، بار دیگر به جملات نقل شده در صدر این نوشته نگاه کنید به یقین، خشم برخاسته از غیرت دینی لرزه بر اندامتان خواهد انداخت!

وزیر ارشاد دولت شما نیز شخصیت شناخته شده‌ای است و بی‌گمان نمی‌تواند با بسیاری از آنچه در حوزه مسئولیت ایشان اتفاق افتاده است، موافق باشد. پس چرا چنین است؟!

علت را باید از یکسو در کم‌اطلاعی - و در مواردی - بی‌اطلاعی ایشان نسبت به عرصه فرهنگ و هنر و از سوی دیگر، اعتماد وی به برخی از افراد بدسابقه و به‌کارگیری آنان در سیاست‌های پیرامونی وزارتخانه تحت‌مسئولیت ایشان جستجو کرد. افرادی که ظاهرا در حاشیه هستند ولی در بزنگاه‌ها، متن را رقم می‌زنند.

و بالاخره، امید است رئیس‌جمهور محترم از کسانی که اطلاعات مربوط به سخنرانی دیروز را در اختیار ایشان گذارده‌اند به طور جدی بخواهند درباره صحت و سقم آنچه در این نوشته - فقط به عنوان نمونه - آمده است به حضرت ایشان توضیح بدهند و مانند همیشه با توسل به فحاشی و ناسزاگویی از پاسخ طفره نروند!

آقای رئیس‌جمهور، نتیجه این بررسی برای جنابعالی تردیدی باقی نخواهد گذاشت که آنان، دوام دولت شما را نمی‌خواهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


برای این دولت به ظاهر اعتدال متاسفم
Iran, Islamic Republic of
آقا یکی منو توجیه کنه احساس خنگی دارم!!!
چطور زمان احمدی نژاد هر روزنامه ای مشکلی براش پیش می اومد او مقصر بود اما الان رئیس جمهور شاکیه!!!!
پس متهم کیه !!!
آقا ما خنگ شما حقوقدان اصلا ولش کن بذار خنگ باشیم بهتره!!
سیا
عزیزم
زمان احمدی نژاد اگر روزنامه ای گند می زد رییس جمهور ازش دفاع نمی کرد
تفاوتش همینه نیاز به خنگی نداره
از شرم رای دادن به این دولت پدرم تو چشمام نگاه نمیکنه.
....
برو پادوی جلیلی ما رو سیاه نکن تو همون4% هستی
بدبخت تو برو بچسب به عارف ...
تو هم با همه یال و کوپال و همه صرافی هاو چند میلیاردرخوش باش!!!!!!!!!!!!!!!
روز همه شما خواهد رسید!!!!!!
اللهم عجل لولیک الفرج"
غدیر
دوست عزیز زمان انتخابات تمام شده ومردم دارن به املای دولت سره کار اومده نمره میدن!!!!!
....
7 درصدی های عارفی برید پی کارتون ...
چهار میلیون 4در صد نیست بیسواد 1
شماکه همه بالا وپایینتان 7در صدم نیست چطور روحانی مارو به خودتون نسبت میدید
باز شیشه زدی فکر کردید زیادید شما ها زیادی هستید زیاد نیستید
Iran, Islamic Republic of
اجالتا" كه نماينده 07/50درصديها ...نمي تونه چرخ زندگي رو بيشتر از اوني كه بود بچرخونه!! مطمئنا" در سال 93 چرخ زندگي از اينم كه هست كندتر خواهد چرخيد.اينها همه درحاليست كه چرخ سانريفيوژها را هم از كار انداخته ودنده عقب گرفته تا برسه به وضعيت چرخش سانتريفيوژها در اواخر دوره شوم خاتمي!!!!!!!!!!!
4 درصد یا 4 میلیون؟؟؟
جالبه وزیر فرهنگ پاشو تو جشنواره عمار نذاشت ولی از این طاغوتی ها چه خوب حمایت میکنه
رضا
تو هم همون فریب خورده هستی...
حسین ف
باید سه سال و خورده ای صبر بکنیم چاره ای نداریـم
محمد
نه آقا! انتقاد؛ تا این رویه متوقف بشه.
ش
Iran, Islamic Republic of
البته انتخابات مجلس در پیش است
حمید
Iran, Islamic Republic of
حالا رئیس جمهور هیچ ! شاید بدهی به این عوامل استکبار دارند ....
و.... معلوم نبود بعد از کنار رفتن شریعتمداری کی بیاد رو کار!!!!!
نوبخت
Sweden
اگه از دولت اعتدال یه حرف خوب شنیدیم توهمین جلسه بود، جواب قیم مابهارا باید همین طوری دارد ،کاملا حقوقی!
نه بابا صد درصد!
بجای این حرفها جوابشو بده اقای اعتدال.یه روزنامه مخالف ، اگه بشه اسمش ار مخالف گذاشت که در حقیقت از موافق ها موافق تر هم هست را نمیتوانید تحمل کنید.ببینید بین حرف و شعار تا عمل چقدر فاصله هست؟
خاک بر سردشمنان ما....
Iran, Islamic Republic of
کرسنت رو میگی....؟
Iran, Islamic Republic of
اعتدال تمامیت خواهان معلومه تهش میشه اینی که می بینید
قمی
... متأسفم که...و پلیدی در کشور رخ میدهد و آنها سکوت کرده اند . این تذهبون ؟
رضا
Iran, Islamic Republic of
کبوتر با کبوتر غاز با غاز
چرا نشریات منتقد دولت به ارزشها توهین نمی کنند؟
رئیس جمهور برای آخرتش هم کهشده در این نکته فکر کند.
Iran, Islamic Republic of
خواهش میکنم به رعایت اعتدال در دولت یازدهم نمره بدید:
من نمره 2 رو میدم با ارفاق!!
اقای شریعتمداری بدلایلی از همه چیز مصون هستند و کسی جرات تو گفتن به وی را ندارد.چرا؟
خوب همه میدانند
United Kingdom
حرف حق تلخ بود که این طور سوختید کی می خواهید از خواب بیدار شوید
دعا می کنیم زمانی از خواب غفلت بیدار شوید که دیر نشده باشد
مرتضی
Finland
من الان از صبح تو همه سایتها و خبرگزاری های داخلی و خارجی گشتم!

اما یکی پیدا نشد که نشد، کــه یه جواب منطقی بده و یا حتی بتونه ازین افتضــــاح دفـــــــــــاع کنه!

فقط هم طبق معمول تخریب شخصیت و توهین به آنکه نقـــــد به دولت دارد!!!!!
چون کسی جواب سخنان مستدل ایشون رو نداره ...
حسین ف
درود بر مرد بزرگ شریعتمداری
....
یه بیسواد دیگر...
Iran, Islamic Republic of
شما که داعیه دار اعتدال و عقلانیت هستید لطفآ به جای این حرفها جواب ایشان را مستدل ومنطقی بدهید
مصونیت آقای شریعتمداری بد، توهین به مقدسات هم بد، هرچه جای خود.
کدام مصونیت ؟
....
تا به حال بارها آقای شريعتمداری حتی به شکايت ضدانقلاب های بهايی مثل شيرين عبادی به دادگاه کشيده شده است به اين می گويند مصونيت؟!!
Iran, Islamic Republic of
فکر کردی ... دروغگویی شاخ و دم داره.....
Iran, Islamic Republic of
دادگاهی که نتیجش از قبل معلومه به درد؟.. شریعت ازاد ازاده
حسین
کدام مصونیت؟!
مگر آقای شریعتمداری از طرف شیرین عبادی و مشائی و ... به دادگاه کشیده نشد؟!
باید خطای آقای شریعتمداری را نشان دهید
همین آمر نشانه بزرگواری ایشونه
شهروند طبری
Iran, Islamic Republic of
هر آدم عاقلی می فهمد که اگر آقای شریعتمداری نقطه ضعفی داشت اصلاح طلبان و اعتدالیون حتما آن را تا ثبت جهانی می بردند ولی سوزشان از این است که ندارد ومانده اند با حق گویی های او چه کنند!
حاج حسین جان راهت را ادامه بده واین دروغگویان ومنافقان را رسوا کن!
خدا بخیر بگذرونه
Iran, Islamic Republic of
درست نبود به بهانه زیر سؤال بردن یک اقدام، این همه اراجیف از زیر خاک بیرون کشیده شوند...
آیا آقای شریعتمداری می توانند پاسخ گوی خشونت هایی که در پی چنین سخنانی بروز می کنند، باشند؟
...
و آیا هدف، هر وسیله ای را توجیح می کند؟!!
شما اگر نقدی می بینی جواب بده که پیامد منفی به دنبال نداشته باشه .
حسین ف
عزیز کدام خشونت ؟ کدام پاسخگو ، فعلا دولت پاسخگو نمیباشد .
یه حرفی تو سایتای ضد انقلاب و ماهواره ها باب شده و همین حرفه
آیا حسین شریعتمداری به مقدسات توهین کرده ؟؟!
آیا به مسئولین مملکت توهین کرده ؟؟!!
آیا حرفای بی بی سی زده ؟؟!
چند تا نقل قول از افرادی که از رییس جمهور جایزه گرفتند کرده
شماها تحمل شنیدن حتی یک صدای مخالف ندارید
و اگه حاج حسین تو کیهان یک جا خلاف قوانین عمل میکرد اونرو تو بوق میکردید و کیهان رو درش می بستید
مثل یالثارات و 9دی و ....
اگه میتونید که نمیتونید جواب حاج حسین بدید
حاج حسین دمت گرم
مقالت رو خوندم حال کردم
زنده باد مخالف من پس کووووووووو؟؟؟؟!!!
الان هم سایت کیهان نمیاد !!!
نکنه فسی.بوک رفع فیلتر شده و کیهان فیلتر شده ؟؟!!!!
حاج حسین مقالت مثل همیشه عالی بود
...... آیا این چیزهایی که گفت دروغ بود؟!!!!!!!!!!!
بیشترین شکایت از طرف اصلاح طلب و اصولگرا از شریعتمداری شده...
البته فکر نکنم برای امثال شما که همه چیز رو زیر سوال میبرید حکم برائت دادگاه معنایی داشته باشه...
مرتضی
ما که نشنیدیم اصولگرا به تمام معنا از شریعتمداری شکایت کنه اگه هست اطلاع بده.
Iran, Islamic Republic of
جناب شریعتمداری به وظایفش عمل میکند ....
ابوالفضل
Iran, Islamic Republic of
چون شعور سیاسی بالائی دارد
ابوالفضل
Iran, Islamic Republic of
...

برادر ممنونیم ..
به نظرم مستند حرف زده آقای شریعتمداری، و برای حرفهاش دلیل هم آورده، فارغ از حب و بغز نگاه کنیم درست گفته. البته کسی که به خاطر خدا حرف میزنه مصونیت براش معنی نداره، لازمه خدایی شدن اینه که از ملامت ها هراس نداشته باشی
زرندی
آره،چون حرف حق میزنه و تمام پیش بینی هایش هم درست ارآب در میاد.تو ناراحتی
مگه آقاي شريعتمداري دروغ گفته؟
نه بابا پس این همه دادگاه چرا رفت؟
Iran, Islamic Republic of
خوب 24 ساعته با همه امکاناتتون دارید حاج حسینو میکوبید بعدا میگید کسی جرات تو گفتن نداره!!! عجب دیکتاتورهایی هستید شماها
مرتضی
باسلام
بله باید امثال شریعتمداری وجود داشته باشند تا دائم با سیلی انحرافات رو راست و افراد را بیدار کنند اما قبول دارم سخنانش اتشین است باید کمی از شدت میکاست.
حسین ف
برای این حرفتان هیچ استدلالی ندارید . آقای شریعتمداری سوالاتی دارند باید دولت پاسخگو باشد ، اینکه دولت خود را مختار میبیند پاسخگو نباشد تقصیر خودش است
بواجی
راست میگی جوابش را بده .
ببخشید لطف می کنی دلایل رو ذکر کنی....اکه بلدی!!!!
Iran, Islamic Republic of
اگر خیلی ادم خوش فکری هستی دلایلش رو نقد کن حرف بیراه نزن
Iran, Islamic Republic of
این دولت هم می گذره و همانطور که قبلی ها گذشتند ولی قدرت چه بد دردیه که هر کس گرفتارش می شه اخرتش رو از دست می ده
محمد
آقای شریعتمداری که یکسره دادگاهه
میم
جالبه هنوز جوهرنامه وزیر ارشادبه مقام معظم رهبری خشک نشده که بازهم اینطور به جان فرهنگ افتادن.
خدایا آخرعاقبتمون رابه خیرکن.
Iran, Islamic Republic of
عاقبت مارو هم بخیر کنه
همچنین تو
جالبتر اینه که کیهان الان نمیاد و با فیلتررد کن میاد !!!
وزیر ارشاد به جای پرداختن به فرهنگ بیشتر به فکر رفع فیلتر فیسوکه
به جاش فیلتر کردن کیهان
معنی زنده باد مخالف من رو فهمیدیم!!
محمدی
اینا فقط بلدن نامه بزنن و تو حرفاشون همش بگن رهبر انقلاب! بعد هرکاری دلشون خواست میکنن
آخرش هم مثل دوم خردادیها بگن رهبری نذاشت ما کار کنیم و پیشرفت کنیم و ما فلان کتیم بیثار کنیم و.....
ایناخوب می دونن چکاردارند می کنند به لفاظی ازمقام معظم رهبری می گویند وبه عمل برخلاف آن تا ازنام ایشان سوء استفاده کنند !!!
Iran, Islamic Republic of
روحانی لا مچکریم!
.... سفرهای خارجی او را بررسی کنید
Iran, Islamic Republic of
ای کاش قدر دولت قبل را میدانستید....
United States
دلم از دست این دولت خونه ولی هیچگاه دوباره به احمدی نژاد رای نخواهم داد. دلایلش مفصله و خودتون بهتر میدونید.
دوباره 4 نفر به این دولت انتفاد کردن طرفدارای احمدی نژاد دور برداشتن
با یعنی چه همه از کارهای مثبت این دولت تشکر میکنیم هم احمدی نژاد...
هم به انحرافات این دولت نقد داریم هم احمدی نژاد...
ضمن اینکه برادر من این برای هزارمین بار ... انتخاب روحانی به خاطر این بود که مردم از دست احمدی نژاد خسته شده بودن (حتی اصولگرایان)...
و انتخاب احمدی نژاد در سال 84 هم خستگی از دوران سیاه خاتمی فتنه گر بود .
مرتضی
خوبی های دولت قبلی رو به یاد داریم ولی ای کاش احمدی نژاد هم قدر مردم و رهبری رو بیشتر میدونست...
پیرو
Sweden
قدر دولت قبل؟!!میشه چندتا ازقدراشو بگین؟
متاسفانه دولت قبل دراواخرباعث شد اینا روی کارآمدند...
احمد خادمعلي زاده
Iran, Islamic Republic of
آيا وزير محترم فرهنگ و ارشاد اسلامي از چارچوب برنامه هاي دولت تخطي كرد !!.
پس از فرمايشات مقام معظم رهبري در ديدار با اعضاي محترم خبرگان و تاكيد بر نگراني اعضاي خبرگان رهبري و خود ايشان بر مباحث و تصميم گيري هاي مسئولان و دولت در حوزه فرهنگي، وزير محترم فرهنگ و ارشاد بر لزوم اهتمام جدي بر رفع نگراني هاي رهبري را در فاصله اي كوتاه پس از فرمايشات رهبري عنوان نمودند.
رياست محترم جمهور در اختتاميه جشنواره مطبوعات و در واكنش به سخنراني آقاي جنتي مطالبي را عنوان كرده اند كه به نحوي خروج آقاي جنتي از دايره مواضع فرهنگي دولت را نشان مي دهد. سوال اينجاست كه آياي آقاي جنتي وزير محترم دولت يازدهم نمي بايست به سرعت به نداي رهبري پاسخ مي گفت و يا كه نه صحبت هاي ايشان مورد اشكال بود و نبايد از راهي كه دولت در طراحي چهره جديد مطبوعات قصد پايه ريزي و حركت سريع در آن راه را دارد بدين صورت باز ماند!.
فضاي ايجاد شده براي روزنامه هاي «قلم رنگي » از زرد و خاكستري گرفته تا سبز و ... به همت پر توان كساني است كه هشت سال برنامه چيدند و توانستند در اين مدت اندك جولان دهند. كه اگر ترمز...نبود خدا مي داند كه چه مي شد اگر چه خدا مي داند كه چه ها خواهد شد ! همين .
ایرانی
سلام بابا دس مریضاد. الحق که نفست حقه حاج حسین. و من الله توفیق. انشاءالله.
Iran, Islamic Republic of
مریزاد نه مریضاد!
Iran, Islamic Republic of
قلمت بهشتیه حاج حسین
اجرت با مولی علی
جای حاج حسین وسط بهشته
دمش گرم
روز 13 آبان از نزدیک دیدمش و بهش سلام کردم انسان از این باحال تر ندیده بودم
محمد
Sweden
مگه قسیم بهشت جهنم شدی اینروزا ؟اونوقت این حکمو ازکی گرفتین؟
...
خوب بهشت جای اون نیست که دشمن خداست ،جای دشمن دشمن خداهم نبست پس جای کیه ؟
حسین
آقا جان شما به آقای روحانی رای دادین که دموکراسی باشه و هر کس هر حرفی دلش خواست بزنه ، حداقل شما یکی ناراحت نباش
احسنت حرف دل ما رو زده كيهان. واقعا جاي تاسف داره كسي فرزند حوزه باشه و اينقدر كم اطلاع و بي سواد باشه.
علم بدون عمل نتیجه اش همینه ....
آقای شریعتمداری (بیسواد) خداییش دمت گرم
حسین
حسین آقا حرف حق تلخه
حرف حق برای دولت هم بسیار تلخ تر ...چرا دولت از شنیدن حقایق برآشفته می شود ؟
Iran, Islamic Republic of
ازقديم گفتن چوب رو بلندكن، سگ دزدخوشونشون ميده؟
وزیر ارشاد باید استیضاح بشه
حسین جان رود بر شما
Iran, Islamic Republic of
حسین خار چشم دشمنان داخلی و خارجی انقلاب
اميدوار
Iran, Islamic Republic of
.... خدارا شكر اوباما قسط دوم يارانه مارا داد .موشكا را هم بديم فكر كنم عيدي هم ميده
عزیرم تو ناراحت نباش هیچ کس به تو نمی تونه بگه بالای چشت ابرو هس !تو به خودت نگیر!
حاج حسین شریعت دوستت داریم با غیرت
مطمئن باش اگه جواب داشتن ، تهدید نمی کردن ...
حسین ف
عزیزم آقای شریعتمداری چاپلوس و نان به نرخ روز خور نمیباشد ، اونی که شما میفرمایید.... و فرزندان گردن کلفتش میباشند
Iran, Islamic Republic of
درورد بر حسین شریعتمداری
ایرانی همچو ارش
Iran, Islamic Republic of
با این تفکرات ایشون چجوری توخبرگان رفته....
چه ربطی داشت؟
kardarblash
Iran, Islamic Republic of
اینجانب به عنوان یکی از اعضای خانواده ایثارگران و مستضعفان جمهوری اسلامی ایران از نمایندگان انقلابی مجلس شورای اسلامی درخواست می کنم طرح بررسی عدم کفایت... در اسرع وقت در دستور کار قرار دهند ....
مملی
میلیاردها بار و تریلیلیاردها درصد با نظر ایشان.... موافقم
بريد از جون اين مردم چه ميخواهيد
اسي
اقاي حسين خان از اول انقلاب تا حالا ما كه نفهميديم شما كدام طرفي هستي ....
نگران
Iran, Islamic Republic of
تادیروز هرعمل خبط اطرافیان دولت وقت رابه شخص خودش منتسب میکردند که احمدی نژاد همان مشائی هست ومشائی همان احمدی نژاد،پس امروز باید بگوئیم ازکوزه همان تراود که در اوست ،همه این داستانها به دلخواه دولت میانجامد وگرنه بقیه مگسانند دور شیرینی ،اگر درانتصابات وتغییر مدیران واهداجوایز در جشنهای مختلف وحمایتها و....نگاه بکنید متوجه خواهید شد که دولت اصلاحات به قدرت برگشت هرچند کسانی مثل مصباحی مقدم بگویند روحانی عضو روحانیت مبارز هست .
سرور
...اعتدال یعنی هر چه این طایفه باسواد! می گویند.
Iran, Islamic Republic of
احسنت
....آقای روحانی مسیر هین هست سرعت را زیاد کن .
مسیر همین است درست ولی به کجا؟ این ره که میروید به انگلستان است!
سرعت رو زیاد کنه چپه می کنه تندروهایی مثل شما تلف می شید ...
Iran, Islamic Republic of
تند تر برو تا بری ته دره
نمایندگان مجلس باید وزیر را استیضاح کنند.
صحبت های مقام معظم رهبری هم تلویحا به این موضوع اشاره داره
سینا
Iran, Islamic Republic of
مردم تا یک جایی تحمل می‌کنند (مردم با غیرت و مومن) وگرنه همه گزینه‌ها بخصوص بند میم وصیتنامه امام خمینی روی میز است
Germany
.. تو ميگي وزير رو بايد بركنار كرد!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نغمه
100%
اگر گوش شنوایی باشه
به نظر من استیضاح وزیر خواسته خود دولت تدبیر برای مظلوم نمایی است. پس حواستون را جمع کنید از این جماعت بازی نخورید.
...
Canada
دوره احمدى نژاد لالا كرده بودى سردار قلم؟!!
کیهان خون
Iran, Islamic Republic of
نه داداش حاج حسین تو دوره محمودم به همین شکل انتقاد میکرد.تحت تاثیر جو نباشیم هیچوقت
ظاهرا چشمان شریف شما نقدهای زیاد ایشان را به دولت قبلی نمیدید.
آرشیو این روزنامه در دسترس است، لطفا ملاحظه بفرمایید.
بابا اینا حرفای سایتای ضد انقلاب و ماهواره ها رو میزنن
استدلال ندارن
آرشیو روزنامه کیهان ؟؟!!
بنده به عنوان عضو کوچکی از ملت شریف ایران، از بیانات شیوا و بسیار مودبانه جناب آقای شریعتمداری تشکر می‌کنم.
انشالله دولت به این انتقادات دلسوزانه توجه نماید.
محمد
انتقاد نمی کرد دفاع تمام قد بود
شما تاحالا کیهان دیدی ؟؟؟!!
ماهواره ها چی میگن دیگه ؟؟!
Norway
چرا اینقدر شما بی انصافید ؟ خدایا ما را ادم بمیران
ایرانی ...
Iran, Islamic Republic of
نه مثل اینکه شما لالا بودی یا ایران نبودی شیطون،این بنده خدا که محمود تا به حرف اسفندیار گوش میکرد،سریع تذکر میدادو روشنگری میکرد.
کم سواد
اتفاقا آن دوره هم بیدار بود و از جمله اولین منتقدان بود...
محمد
Iran, Islamic Republic of
منتقدبود؟؟؟!!!!!خنده ام ننداز
تو به عقل خودت بخند
حاج حسین اولین بار لغت جریان انحرافی وارد ادبیات کرد
چقدر هم به مشایی و دار و دستش بد میگفت
اما احمدی نژاد هم بیدار نشد و گفت
من کیهان نمیخونم
علي
برو نوشته هاش رو بخون ديگه نميخندي
حسین ف
مثل اینکه شما خیلی خیلی حالتان خوب میباشد ، برای هر چیزی میخندید ؟
دوست عزیز:
لطفا نگاه کنید ببینید حاج حسین شریعتمداری جقدر زمان آقای احمدی نژاد به مشایی و ... اعتراض داشت!
ارمیا
از اولین کسانی بود که جریان انحرافی رو افشا کرد...
مقاله "چه کسی او را اداره میکند" رو سرچ کنید ببینید مال چه زمانیه؟...
خسته نمیشن این اصلاح طلبا از حرف بی ربط و الکی؟!...
احسنت
طرفدارای شریعتمداری هم با منطق و مستند حرف میزنن
با سلام
بسم الله الرحمن الرحیم

«انا لله و انا الیه راجعون!»
Iran, Islamic Republic of
خوبه حاجی هر وقت انتقاد میکرد احمدی نژاد میگفت من کیهان اصلا مطالعه نمیکنم. برو "جروزالم پست" خون!!
ارمیا
احمدی نژاد رو کیهان آورد بالا
اما بیشترین شکایت و دادگاهی رو هم از احمدی نژاد و مشایی و غیره داشت...
خدا رو شکر میکنیم که هنوز نیروهایی مث شریعتمداری هستند که حاضر نیستند حقیقت رو به هوا و هوس و منفعت بفروشن...
مراجعه شود به آرشيوكيهان آن دوره
ظاهراتولالاکرده بودی وحالا پاشدی !!!!
حسین
شما لالا کرده بودید ، شماها که بی بی سی تماشا میکردید. سردار همیشه بیدار بوده و خواهد بود ، بیشترین انتقادها را همین شریعتمداری به آقای احمدی نژاد داشت البته انتقاد نه فحش.
یک یسواد دیگر
شما چرا میسوزی جانم.
خداییش ایول
جانا سخن از زبان ما می گویی
Iran, Islamic Republic of
دردو بر حاج حسین که یکه وتنها به روشنگری می پردازد
محمد
کاش از روی هوای نفس و قدرت طلبی نباشد
حتما همینجوره شما فکری به حال خودتان بکنید که به خاطر قدرت طلبی فتنه اسرائیلی 88 رو رقم زدید ...
حاج حسین اگه میخواست تا حالا خیلی شغلای بهتری میتونست داشته باشه
اما تا حالا ضد انقلاب بدجور سوزونده
احسنت به حاج حسین شریعتمداری.
Iran, Islamic Republic of
عجب غلطی کردم به روحانی رای دادم

خدا منو ببخشه
.... متو جه نیستی .آخریش همین اضهار نظرته
Iran, Islamic Republic of
منم همینطور
Iran, Islamic Republic of
متاسفم اف برتو
United Kingdom
شمام به زودی پشیمون می شی بذار قبض برق این‌دوره بیاد در خونتون اون وقت معلوم می شه برای کی متاسف می شی
قبض آب هم داره زیادمی شه حقوق یک ماه می ره برای قبوض، این دولت که نمی خواد ازجیب مردم خرج کنه فقط جیب مردم راباهمین قبضها خالی می کنه !!!!!!!!!!!
علي
بعضي ها زود به اشتباهشون پي ميبرن و بعضي ها دير.بعضي ها هم پي ميبرن ولي نميخوان اعتراف كنن.
شما از گروه اول كه نيستي .حالا بگو از كدام گروهي؟
رهرو
Iran, Islamic Republic of
غلط راوقتی کردی که ...
منم غلط کردم
عباد
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج حسین علمدار فرهنگی انقلاب . آقای روحانی هنوز دو روز از ابراز نگرانی مقام معظم رهبری نگذشته است برای شما متاسفم
Iran, Islamic Republic of
آقای شریعتمداری اصولا" بنا را بر سیاه نمایی گذاشته اند و این حرفها بهانه یی بیش نیست
کجای این بیانات سیاه نمایی است. لطفا انصاف داشته باشید
Iran, Islamic Republic of
یعنی جملات اول مقاله رو قبول دارید و شما هم با دین خدا مشکل دارید ؟ درسته ؟
بازم که جواب ندارید ...
یک حرفی بزن که کمی منطقی باشه
mehrda
اخ که دست شیخ حسن درد نکنه دیروز زد درست به هدف بالاخره یکی پیدا شد که بگه بابا ما قیمی مثل ب ر ا د ر ح س ی ن نمیخوایم
به این همه مطالب متقن و مستدل حداقل یک پاسخ نصفه نیمه میدادی . بعد شارلاتان بازی به سبک اعتدال
ولی ما تحلیل گری مثل او را می خواهیم
Iran, Islamic Republic of
آخه اگر امثال برادر حسین ها نبودند و نباشند که تو دیگه مالک... نیستی عزیز
محسن
Iran, Islamic Republic of
گل گفتی عزیز. من نمیدونم کی به این آقا اجازه داده از طرف همه ملت حرف بزنه. برادر حسین شما با همه توان در انتخابات شرکت کردید و 10 درصد رای داشتید. پس لطفا به اندازه همون ده درصد حرف بزنید و ادعا داشته باشید
Iran, Islamic Republic of
به این میگن دمکراسی باسوادها.....
دفاع از حق و حقیقت ربطی به درصد آرا نداره
...
عارف 7 درصدی
اگر ما 10 درصد بودیم شما 7 درصد بودید ...ضمن اینکه کسانی که فتنه 88 را رقم زدند امروز حق اظهار نظر در این انقلاب را ندارند ، کسانی که دیروز دربرابر فتنه سینه سپر کردند ، از همه مستحق تر هستند ، نه کسانی که در صدد براندازی نظام بودند . پس هیس مزدوران فتنه
شما هم به اندازه هفت دهم درصد حرف بزن
توجه کن هفت درصد نه هفت دهم درصد!
محسن
Iran, Islamic Republic of
برادر حسین شریعتمداری یا برادر حسین فرویدون؟!
ایشون هم ادعای قیمومیت جنابعالی رو نکرده.
چ ق د ر س و خ ت ي
ماهم ... واعوان وانصارش رانمی خواهیم
Iran, Islamic Republic of
حالم بد شد از این همه تزویر
يه ايراني نگران
جهان لطفا درج کن
واقعا ديگه کار از نگراني گذشته
زير پا گذاشتن صريح نظر و ديد حضرت آقا
حضرت آقا همين سه روز پيش گفتن نگران فرهنگ هستن
/...
امین
Iran, Islamic Republic of
احسنت به آقای شریعتمداری حرف دل تمام بچه های مذهبی را می زند
حال خوب است که رهبری نسبت به مسئله فرهنگ ابراز نگرانی کرده اند ...
سید ایمان
من صحبتهای رییس جمهور رو گوش نکردم اما وقتی شریعتمداری از صحبتاش ناراحت شده پس رییس جمهور درست گفته و من ازش حمایت میکنم
خوشحالم که طرفداران رییس جمهور همچین انسان هایی هستن... آدم هایی مث تو ضرر چندانی ندارن!!
علتش اینه که شما قلبتون مریضه ... وبه فرموده قرآن ، بر مرضتان افزون می کنیم .
الجاجة اولها جهلٌ و آخرها ندامه
حمایتت خیلی لجوجانه است
فکر کن بعد حمایت کن
به تو ميگن چشم و گوش بسته
عجب منطقی دارید شما !!! نمره هات چند بوده ؟؟!!!
Iran, Islamic Republic of
احسنت یکه تاز سنگر مطبوعات
بشمار
یک سال داره می گذره
نبود سه سال دیگه
فلفلی
آقای روحانی تا به حال چندین بار در سخنرانی‌هایش به مطبوعاتی که به ادعای خودش از جایی پول می‌گیرند و پشت‌شان به جایی محکم است تاخته است. ما می‌دانیم که رئیس‌جمهور از دست روزنامة روشنگر، انقلابی، متعهد و ولایت‌پذیر کیهان عصبانی است.
........»
حمیدرضا
این دولت اقای روحانی دیگه داره....
فراموش نکنیم احمدی نژاد هم خیلی خیلی خوب بود و الان هم هست ولی اطرافیانش و کسانی که به آنها اعتماد کرده بود او را بد جلوه دادند.
کسانی که به آنها اعتماد کرده ای کاری را سپرده ای باید در مقابل از آنها بخاطر کارهایی که سپرده ای بازخواست و پرسجو کنی و پیگیری کنی.
Iran, Islamic Republic of
سرهنگ حرفهایت خریدار ندارد
آقای شریعتمداری چرا عادت غلط قیم مآبانه و مدعی العموم بودن و عقل کل انگاشتن همه را ..... فرض کردنتان دست بر نمیدارید؟...
ایشون روزنامه نگاره و به وظیفه اش عمل می کنه
ایشون می نویسند تا در قیامت حجت برای من و شما تمام باشه و نتونید بگید نمی دونستم کسی نگفت من که تحلیلگر نبودم به خاطر انتخابت حتماً بازخواست خواهی شد
حاج حسین دمت گرم
ولی جواب خبری نیست
Iran, Islamic Republic of
پس چی فکر کردید؟
اگر تصور کنیم که اعتدال چیزی جدای از اصلاحات ضددین است سخت در اشتباهیم
Iran, Islamic Republic of
چرا ما تصور می کنیم روحانی این چیزها رو نمی دونه به نظر بنده ایشون خیلی هم حساب شده کارها رو انجام می دهد و کاری را که خاتمی نتوانست در زمان اصلاحات انجام بدهد ایشون پیگیری می کنه البته با زیرکی!!
علي
Iran, Islamic Republic of
سلام
درود بر سردار قلم، خار چشم اصلاح طلبان احمق
مثل .... از شريعتمداري ميترسن
ناز قلمت
قلمت توانا برادر
صهبا
شما ها چرا نمی خواید باور کنید کسی که مدرکش را در... گرفته مهره ی همونا ست
کم سواد
مثل همیشه حاج حسین غیرت بیدار دینی اش را نشان داد. ایکاش بقیه روزنامه نگارهای مومن هم شجاعت دینی شریعتمداری را داشته و بروز دهند .
امان از طاغوت
Iran, Islamic Republic of
شریعتمداری فکر کرده از هر کس تقدیر بشه یعنی طرف معصوم بوده و توی همه چیز الگو.
آخه بحث اینه که چرا باید از مشتی فاسد تقدیر بشه ...خوبه خودت هم نوشتی امان از طاغوت !!!!
به خاطر همین تیتر یک امروز کیهان همان اول صبح عده ای در سطح تهران به کل روزنامه کیهان را جمع اوری کردند.
محمد
Iran, Islamic Republic of
مگه کیهان خواننده هم داره که بخاطرشون روزنامه ها
راجمع کنند؟خداشفابده
آره من که از خواننده های پر و پا قرصشم... تا چشت دراد!
اکه خواننده نداشت شما اینقدر دچار سوزش نمی شدید...آب رو بریز ...
ما بيسواتا خواننده كيهانيم
حتما زیاده که اونا ترسیدن وجمع کردند
محسن
Iran, Islamic Republic of
ما همه بیسوادیم و کیهان می خوانیم!
ای کاش نمایندگان مجلس کمی فقط کمی دلسوز فرهنگ این جامعه اسلامی ایرانی بودن اونموقع کمترین کاری که می کردن استیضاح وزیر فرهنگ بود...
هر کس از نمایندگان سکوت کنه خیانت کاره...
Iran, Islamic Republic of
شریعتمداری یکه تازمیدان ....
شريعتمداري لجش گرفته....
جهان ممنون بابت انتشار مطالب شریعتمداری
علي
از چي؟
Iran, Islamic Republic of
روحانی متشکریم که تندروهای عقده ای راخشمگین میکنی.....
به موقع جواب دندان شكني خواهد گرفت . صبر كن
حسین ف
اونکه خشمگین شده فعلا آقای مچکریم هستند ایشان تاب و تحمل ندارند
Iran, Islamic Republic of
فکرمیکنم تاپایان دولت محبوب و منتخب روحانی ، آقای شریعتمداری سکته خواهند کرد چونکه انتقادهای خیلی شدیدی میکنند وبرایشان ضرردارد....
اتفاقا ما فکر می کنیم این دولتی ها هستند که خیلی انتقاد می کنند و حتی دهان منتقدین را هم می بندند...ما هم نگران دولتی ها هستیم !
اتفاقا نميذاره حرف تو دلش بمونه و انتقاداش رو ميكنه.به كوري چشم بعضي ها
ایشاالله دشمناش سکته کنند
حسین
من نميدونم چرا بعضیها به جای اینکه سخن حق و منطقی رو بشنون شروع به حاشیه میکنن

لا تنظر الی من قال و انظر الی ما قال

اگه خیلی ادعاتون میشه جواب آقای شریعتمداری رو بدید نه اینکه به حاشیه بپردازید
سعید ش
بارها گفتم بازم میگم: "اعتدال" و "تدبیر" و "امید" هم مثل واژه "اصلاحات"، فقط یه مغالطه اشتراک لفظی اند که مردم یه چیز از اونا میفهمند ولی سازندگانش یه چیز دیگه ازش اراده کردند!!! هنوز مونده، باید صبر کرد...
پیش مرگ شریعمتداری
United States
....
درود خدا بر استاد شریعتمداری مجاهد
می زنند تهمت و بهتان و چو گویند مزن
می کشند ناله وفریاد که آزادی نیست
اگه وضع به همبن منوال پیش بره رئیس جمهور حقوقدان باید یه جایی پیش رئیس جمهور اقتصاددان! برا خودش درنظر بگیره
اگه هدف انتقاد بود از فقر و فساد جامعه انتقاد می کرد نه از موسیقی یا فیلمی...
حاج حسین هر جا احساس مسئولیت کنند ، نقد می کنند ..احسنت بر ایشان ، یک تنه مفسدین رو زمین گیر کرده ..
akbar
بعنوان یک ایثارگرازاظهارات این برادرحسین... متنفرم
منم به عنوان یک انقلابی از بسته بودن زاویه دید شما متنفرم...
Iran, Islamic Republic of
...دروغ میگی ایثار گری
سئا
Iran, Islamic Republic of
اگه اين آقا راست بگه، از معدود ايثارگراني هست كه شهيد باكري در موردشون اخطار داده بودند.
بنده ايثارگر نيستم ، شايد مسلمان هم نباشم(خدا ميدونه). اما اميدوارم آزاده باشم.
دوستت دارم حاج حسين ، بصيرتت رو عشق است.
سعيد
نكنه امسال خيلي بهت رسيدن برادر ايثارگر؟
ایثارگرکجائی برادر...؟؟!!!!!!!!!!!!!
United States
اگر شما ایثار گری منم شهید زنده هستم
حاجی خدا قوتت دهد . واقعیت این است که اصلاح طلبها دکتر روحانی را به خاطر خودش قبول نکردند بلکه «لالحب علی » قبول کرده اند . در واقع با قرار گرفتن در پشت سر دکتر روحانی رویای ورود به عرصه سیاسی کشور را در سر می پرورانند و اگر بتوانند وارد عرصه سیاسی کشور شوند -که کم کم در حال انجام آن هستند- در چهار سال بعد به گونه ای دکتر را کنار بزنند که تصورش برای اعتدالیون واقعی دور از ذهن باشد . اما امیدواریم با افشاگریهای افرادی مانند آقای شریعتمداری نقشه شونم آنها نقش بر آب شود .
حاج حسین مچکریم!
akbar
شرایط امروز حاصل دست پخت بی کفایتی وبی لیاقتی همفکران شریعتمداری ....است
Iran, Islamic Republic of
اكبر تويي!
حاصل بی کفایتی امثال خاتمی فتنه گر است .
عمار خسروجردی
سلام دوست عزیز
جواب استدلال رو با استدلال می دن.....
اصغر
عجب استنباط درستی!!!!!چشم نخوری اکبرخان
نگـــــــــــــــــــــــــــــــــــو
راست می گی ؟!!!
United States
منم پاهام درد میکنه رفتم دکتر گفت مقصر احمدی نژاد و کیهان و... است!!!
Iran, Islamic Republic of
حاج اکبراقا شما کجا اینجا کجا
حرف حق تلخه؟
برای دولتی ها که خیلی تلخ به نظر اومد .
رضا
با دلیل بگو یید چه کسا نی متن سخنرانی را در اختیار ریس جمهور محترم گذ اشته اند
Iran, Islamic Republic of
حسین شریعتمداری باز شلوغش کرده .....
باز فتنه گراجواب ندارن و ...
ننگ برماکه نام خودرامسلمان گذاشته ایم
.... چه انتظاری ازش می رود فقط امیدوارم مردم چهارسال دیگربیدارشوند
رسایی
Iran, Islamic Republic of
حاج حسین مملکت هشت سال دست تو ...بود
دست ایشون بود بی عقل ؟
Iran, Islamic Republic of
کیهان که توقیف نشده دیوار اهنین مصونیت هم دارد اقای شریعت ندار
شریعتمداری در عمل هم نقداش دلسوزانست
نظرات جنجالی
دادو بیداد از این نا اعتدالی!
راستگو
بسمه تعالی
نصیحت در کسی که درد دین ندارد مؤثر واقع نمیشود. شک نکنید فتنه ای به مراتب بزرگتر از فتنه سال88 در راه است پس ای مومنین و حزب اللهی ها هشیار باشید که اسلام امروز در خطر است همانطور که رهبر در بیانات اخیر هوشیاری آحاد ملت را در وقایع اتفاقیه و پیش رو خواستار آن شدند
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
...
انگاري مايكل لدين و جورج سوروس و عوامل هوادار آنها با روي كار آمدن دولت اعتدال و تدبير !!!!‌خيلي فعال شدند .
سامان
عاااااااااااااااااااااالی بود
Iran, Islamic Republic of
بدون نظر
!!!
حسین
آنچه از دل بر آید بر دل نشیند ...
ه
درود بر شریعتمداری نویسنده انقلابی
حامد قزوینی
زیاد مهم نیست

دولت تدبیر و امید به این سخنان بیهوده اهمیت نمی دهد


زیاد تلاش نکنید



یا حق
تو برو دنبال سطل آشغالت
رحمدار
آقای akbar
از سخنان روحانی انتقاد نکنید بلکه استفاده کنید. الان زمانی مناسبی برای افشای نام مفسدان اقتصادی کرسنت است..
Iran, Islamic Republic of
آنچه مسلم است و به روشنی می توان تشخیص داد اینست که این دولت از اراده و جراتی که لازمه حمایت از تمامی ارزشهای مردم را داشته باشد ؛ برخوردار نیست و این چیزی است که آقای روحانی در یکی دو روز گذشته اذعان کرده بود .
رحمدار
اقای akbar میتونی بگی شما به عنوان ایثارگر از کجای مقاله اقای شریعتمداری متنفرید شاید کمی دقت کنید متوجه میشدید مطالب اول مقاله مربوط به افرادی است که نه تنها به امام و ایثارگران بلکه به اولیای و پیامبران را نیز قبول ندارند
شرم بر دولتی که دم از اعتدال میزند ولی فقز از افراد تندرو در بدنه خود استفاده کرده اقای روحانی دیر نیست زمانی که این اقایان از شما هم عبور کنند
غلامرضا قهرمانی-همدان
احسنت. انصافا که بقول مرحوم عسگراولادی، سردار قلم هستید.
iman
جناب آقای روحانی چشات باز کن....
سردار با وفا
منتقدان اصول گرا مي بايست در زير دست و پاي ملت ايران له شوند . ...
Iran, Islamic Republic of
خیلی هم شدید نبود
روحانی مچکریم
بازم مچکریم
Iran, Islamic Republic of
حاج حسین آقای عزیز- احتیاط کردی - بنویس دود ازکنده بلند است.
ايراني
Latvia
باسلام بر هموطنان عزيزم در سراسر جهان . بيايد از دعوا و شلوغ كاري بيرون بيام... خدايي شريعتمداري بي احترامي هم نكرده،اما آقايان كه دم از اعتدال ميزنند چرا هر روز به بهونه اي عقايد،نظرات، و... زيرسوال ميبرند و بدون پاسخ به اقدامات فقط دنبال توجيه كردن هستند...
Iran, Islamic Republic of
البته باید کسانی که حزبی با نظام برخورد کردند بسزای اعمال خود برسند آنهایی هم که اباطیل علیه نظام و اسلام می گویندتجلیل که هیچ باید تو دهنی بخورند
...
عباس
خدا نگه دارت باشه آقای شریعتمداری هرچند در کامنت هایی که دیدم آثار جهل بخوبی مشخص بود ولی جهل این گونه افراد خللی در حق گویی شما ایجاد نکرده است . باز هم جانا سخن از دل و زبان ما گفتی
چرا نمی نویسید سخنان جنجالی شریعتمداری علیه رییس جمهور منتخب . به نظر شما بهتر نیست
حسین ف
احمدی نژاد هم رییس جمهور منتخب بود.
نوزبخت ازقائمشهر
Sweden
دراین فکرم اگر حاج حسین خان همچمان عصبی! از رای ملت نبود سایتتون روباچی پرمیکردین؟!!
با چرندیات شما!
Sweden
چرندیات ما که قابل سایت شمارو نداره!دوستان شمابرخلاف کامنت شما که اوناروکامل بااولویت میگذارندکامنت مارو ازسرخیرومصلحت اول واخرشومیزنند
بازم که جواب ندارید ...
نوبخت ازقائمشهر
Sweden
چرا جواب دادیم!سکوت کردیم متوجه نشدید؟!
منطق شما هنگام کم اوردن همیشه سکوته !!! ویا حمله به سطل آشغال !
بیسواد
اظهارات باسوادها را گوش می دادیم.
Iran, Islamic Republic of
درود بر شریعتمداری عزیز و بابصیرت
علم .. بدون بصیرت...
با این 0.7 میخواین پدر ما رو در بیارین؟؟؟!!!
مصطفی
این آقای فرج الله صبا رو چه کسی تو این مراسم دعوت کرد هرکی بود با این نظام دشمنه بهتره هرچه زودتر جواب مخاطبان داده بشه که چه کسی این آقا رو برگزید که رئیس جمهور محترم از ایشون تجلیل کرد . منتظر جوابیم .
منتظر باش تا منتظردونت پاره بشه
wc
خیلی بهت فشار اومده افساد طلب
حسین ف
مثل اینکه منتظردون شما پاره شده که اینچنین زنجیر پاره کرده ای
حسین ف
شاید رییس جمهور از خود اختیاری ندارند
انتقاد خیلی جدی بود خلاصه بعد چند ماه ایشون اینطوری موضع گرفت
Iran, Islamic Republic of
جونم حاج حسین
ترکوندی
اقای شریعتمداری بدنبالدجنگ روانی است اقای روحانی باید کارهای خودش را ادامه بدهد اسیر جوسازی نشود
کو گوش شنوا؟
یعنی میخونه؟ یعنی جوابی هم داره؟
کدوم دولت اعتدال؟
بی نشان
متاسفیم بابت این نوع روز نامه هایی که پول بیت المال را مصرف میکنند و هدر میدن!!!!!!!!!
ودرود بر اقای شریعتمداری که واقعا مرد بصیری است کاش دولتمردان ما هم بصیرت داشتن!!!!!!!!!!!!!!!بعضی وقتا ادم فکر میکنه این باسوادان راستگو دارن فیلم بازی میکنن!!!!!!!!!
جــــهــــان نظرمو تایید کن!؟!!
فرهاد
خدای را شکر که به این انسان رای ندادم. خدا همه ی ما را به راه راست هدایت کند
ما با تمام وجود داریم عملکرد دولت را رصد می کنیم شک نکنید در مرحله بعد اکر دولت با این روند پیش رود هرکز به آن رای نخواهیم داد ما در صحنه هستیم ولی فعلا .......
Iran, Islamic Republic of
فرق آقای شریعتمداری و مخالفانشان در یک کلمه است شریعتمداری راه امام را می خواهد بقیه راه امریکا....
Iran, Islamic Republic of
قطعا راه امام از راه هاشمی و دوستانش جداست و
Iran, Islamic Republic of
دولت بیدار باش تا به دام گذشتگان نیفتی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آبروی هرچی اعتداله رو برده اند
....
سجاد
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج حسین شریعتمداری
روحانی مچکریم
آقای شریعتمداری عزیز نرود میخ آهنین در سنگ.این آقایان حقوقدان حرفهای امثال ترکان؛رفسنجانی؛خاتمی و.... را میکنن.مجلس هم فعلن تعطیله
صادقی
Iran, Islamic Republic of
روزنامه کیهان = ... زمان دفاع مقدس
...
Iran, Islamic Republic of
برای منتقدان... و کینه ای دولت و درراس آنهابرای شریعتمداری متاسفیم...
عقده ها شما هر وقت جواب ندارید یاتوهین می کنید یا شورش خیابانی ...بدبخت ها هیچگاه آدم نمی شید
Iran, Islamic Republic of
این آقاکه انتقاد شدید نکند ، سکته میکند ....
Iran, Islamic Republic of
اگرمصونیت پولادین شریعتمداری نبود ، هرگزجرات نمی کرد که اینچنین به دولت منتخب ملت توهین بکند ...
Iran, Islamic Republic of
مصونیت دژگونه برخی روزنامه ها، باعث فساد و تباهی و تکبرومنیت عده ای شده است که به زمین و زمان و انتقاد شدید میکنند ، بدون آنکه به نهادی پاسخگوباشند و اگربه دادگاهی بروند ، حتماتبرئه خواهند شد و آن دادگاه نمایشی خواهد بود .
Iran, Islamic Republic of
... .خداهدایتش بکند ....
Iran, Islamic Republic of
شریعتمداری عقل کل خجالت بکش ...
هموطن
زنده باد شریعتمداری . . .
Iran, Islamic Republic of
لذتي كه در هشت سال پيش برده ايد در هشت سال بعدي با توجه به روند فعلي با دارفتاني وداع خواهيد كرد
رسول كاظمي
روزنامه هاي حامي دولت منادي ازادي بيان و مطبوعات هستند وليكن از انعكاس نظر مخالفان وحشت دارند نمونه ان انتفاد اقاي شريعتمداري از دولت است .چرا دولت و رسانه هاي وابسته به دولت قادر به پاسخ گويي به انتقادات اقاي شزيعتمداري نيستند؟ عدم پاسخگويي مي تواند دال بر صحت مطالب ايشان باشد .
افروز
اين همه نشريه و سايت هاي رنگارنگ طرفدار دولت هيچ كدام عرضه ندارند يك جواب منطقي به انتقادات اقاي شريعتمداري بدهند اين نشان حقانيت و شجاعت و بصيرت بالاي ايشان است و عدم پاسخگويي نشانه كج روي و بي بصيرتي و بي منطق بودن و عدم صداقت طرف مقابل ايشان است
Iran, Islamic Republic of
ابتکار-آفتابه یزد-آرمان-ایران-شرق- مردم سالاری-اعتماد-دنیای اقتصاد-گسترش- فرهیختگان-جمهوری اسلامی- اطلاعات- کلید ساست- شهروند- قانون و صدتای دیگه! بازم بگم!!! اینا پاچه خورای کیا هستن؟!!!
رشيد
بعضي ها مي گويند منتقدين به دولت در اقليت هستند و موافقين در اكثريت اگر چنين است مطالب انتقادي اقاي شريعتمداري را بين اكثريت خود تقسيم كنند و جواب منطقي به تك تك جملات ايشان بدهند تا ما منتقدان كه به قول انان در اقليت هستيم از جواب منظقي انان به اكثريت مورد نظر انان بپيونديم و اگر جواب منطقي ندادند حقانيت اقاي شريعتمداري و طرفداران وي ثابت خواهدشد .
شدید بوااااا
آقا چرا شما به خودت گرفتی؟ مگه باشما بوده برادر حسین؟
از قدیم میگن حرف رو بنداز وسط ببین کی برش میداره!!!
نادر ح
United States
بنظر من اینها دشمن را دست کم گرفتند وبراش خیلی غش می کنند وزیر امور خارجه این دولت از سلاحهای دشمن می ترسد وبقیه جهت دلخوشی دشمن دارند حرفهای امام تحریف می کنند خدا به این مردم رحم کند
Iran, Islamic Republic of
روز قیامت میفهمی حضرت عباس (ع) واقعی بوده یا نه.زمانیکه دستان مبارکشون برای شفاعت توسط حضرت زهرا (س) آورده میشه حسرت شفاعت توی چشمات دیدنیه.اللهم عجل لولیک الفرج.
محمد
تو این چند وقت واقعا دولت امریکا رو بهتر شناختم که چه کثافتیه.