جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۱
۱

خانواده حجازی به دنبال انتخاب مربی استقلال

دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰
کد مطلب: 428140
خانواده ناصر حجازی در تماس با مسئولان وزارت ورزش بیشتر از آنکه قصد اسپانسرنیگ برای باشگاه استقلال در فصل آینده را داشته باشند به دنبال انتخاب سرمربی تیم برای فصل آینده هستند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، خانواده مرحوم ناصر حجازی در روزهای گذشته به وزارت ورزش نامه نوشته بودند و خواستار اسپانسرینگ استقلال برای فصل آینده بودند و بر همین اساس امیر رضا خادم ساعت ۱۰ صبح امروز وقت برگزاری جلسه با خانواده حجازی را تعیین کرد که خانواده حجازی امروز در وزارت ورزش حاضر نشدند.

وقتی از وزارت ورزش با آنها تماس گرفته شد که چرا برای شرکت در جلسه حاضر نشدید، آنها گفتند که ما فردا ساعت ۱۱ به وزارت ورزش می‌آییم!

مسئولان وزارت ورزش از خانواده حجازی پرسیدند که برنامه‌شان برای اسپانسرینگ فصل آینده استقلال چیست که آنها بیشتر به این مسئله تمرکز کرده اند که انتخاب سرمربی در این برهه مهمتر از هر چیزی است!

این اتفاق در حالی رخ داده که وزارت ورزش مدت‌هاست دغدغه انتخاب یک اسپانسر قدرتمند برای فصل آینده دارد و می‌خواهد اسپانسری برای باشگاه انتخاب کند که توانایی تامین هزینه‌های باشگاه را داشته باشد ولی خانواده حجازی بیشتر دغدغه انتخاب سرمربی فصل آینده باشگاه را دارند نه دغدغه انتخاب هیات مدیره و اسپانسرینگ را.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سينا
خود فتح الله زاده که ما شا الله وضع ماليش خوبه بدهند به ايشان اداره مي کنه