پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۳
۷
سرلشگر سلیمانی در همایش ایثارگران:

جامعه‌ای که روح ایثارگری در آن حاکم شود، شکست نمی خورد/ تهاجم از ذهن دشمنان محو شده است

پنجشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب: 438446
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: جامعه ای که ایثار در سطوح گوناگون آن حاکم شود پیروز و سربلند است و هرگز در هیچ تهاجمی شکست نمی خورد.
جامعه‌ای که روح ایثارگری در آن حاکم شود، شکست نمی خورد/  تهاجم از ذهن دشمنان محو شده است
به گزارش جهان به نقل از مهر، سردار سرلشگر حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش دفاع مقدس، شهدا و ایثارگران استان کرمان، با بیان اینکه نمی توانم بدون توجه به سیستان و بلوچستان و هرمزگان از کرمان نام ببرم گفت: لشگر ثارالله که نماد سلحشوری خطه شرقی کشور بوده، اجتماعی از مردم دلاور این سه استان است.

وی افزود: حتما همه تصدیق می کنیم که جامعه بدون ایثار یک جامعه بدون حیات، حرارت و نورانیت است. ایثار در همه سطوح جامعه و ابعاد گوناگونش معنا پیدا می کند.

سرلشگر سلیمانی ادامه داد: جامعه ایرانی ما دقیقا مثل انسان تمام اجزاء اش، زیبایی هایی را به جامعه می بخشد و جزو لاینفک آن محسوب می شود و کرمان هم از بخش های لاینفک جامعه ایران است.

وی با بیان اینکه، کرمان دو خصیصه بارز دارد، تصریح کرد: این دو خصیصه افتادگی، محجوب و کم ادعا بودن کرمانی ها بوده که زبانزد همه است اما مسئله ای که کمتر به آن توجه شده سلحشوری آنها است.

فرمانده نیروی قدس سپاه افزود: جغرافیا در شکل گیری روحی انسان اثر دارد و کرمان هم از این اثرگذاری مستثنی نیست.

وی با اشاره به حادثه بزرگ جنگ تحمیلی اظهار داشت: اگر دشمن در مراحل اول این جنگ موفق می شد فردی مثل صدام که مثل یک حیوان وحشی به ملت خود رحم نکرد و هزاران نفر از آحاد ملتش را در گورهای دسته جمعی ریخت کشور ما را نیز با مشکل مواجه می کرد.

سرلشگر سلیمانی با بیان اینکه انتفاضه شعبانیه و حادثه شلمچه نمونه ای از جنایات این گرگ در لباس انسان بود، خاطرنشان کرد: چنین فردی با خلق و خوی خطرناک لشگر آراست و به کشور ما حمله کرد.

فرمانده نیروی قدس سپاه اظهار داشت: در جنگ بیش از ۹۰ درصد اداره عمومی جبهه ها توسط مردم انجام می شد و این در تاریخ بی نظیر است و هرگز نمی توان این حرکت عظیم را فراموش کرد.

وی گفت: جامعه ای که ایثار در سطوح گوناگون آن حاکم شود پیروز و سربلند است و هرگز در هیچ تهاجمی و تهدیدی شکست نمی خورد.

فرمانده لشگر ۴۱ ثارالله در دوران دفاع مقدس تاکید کرد: آن چیزی که تهاجم را از ذهن دشمنان محو کرد همین ایثار توسط مردمان ما بود.

سرلشگر سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: در همه عملیات های بزرگ و سرنوشت ساز مثل عملیات بیت المقدس، کربلای ۱، ثامن الائمه، طریق القدس و ... مردم استان کرمان که لشگر ثارالله را درست کرده بودند در قالب این لشگر پیشتاز بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آنها و آن مقامات و مسئولینی که روحیات به وجود آمده از حال و هوای دفاع مقدس و فضای معنوی که از برکت جبهه ها بر کشور حاکم شده بود مثل ایثار، فداکاری، از خود گذشتگی، مهربانی، ساده زیستی، نوع دوستی، کمک به یکدیگر، تعاون و همیاری، راستی و راستگویی و صداقت و ایمان و... را کنار زدند و آنها را با حقوقها و پاداشها و مزایای آن چنانی مسئولین، ماشینهای لوکس و شیک مدیران،مسافرتهای مرتب خارج از کشور، خانه های شمالشهر تهران، ویلاهای شمال کشور و اقامتهای آخر هفته در کنار سواحل، اعزام بچه ها و عروس ها و دادمادها با تورهای مسافرتی به اقصی نقاط دنیا و اقامت اهل و عیال در خارج از کشور به بهانه تحصیل و ... جایگزین کردند.
اخذ وامهای آنچنانی و تاسیس شرکتهای بزرگ تجاری و تولیدی و شرکتهای اقماری که از رانت دولتی استفاده کرده و دلار ارزان را برای واردت کالای بنجول ترک و چینی گرفتند و....اکنون هم صاحب هزار و هزاران میلیارد و صدها میلیارد سرمایه شده اند.

از خون شهدا صاحب مکنت و منصب و قدرت و ثروت شدند بعد هم با هدف امحای نام ویاد شهدا و با طرح شعارهای کذایی مثل سازندگی!! و توسعه!! و بعد هم اصلاحات!! و تعامل با جهان!! و پرهیز از خشونت!! و ... تا توانستند به دفاع مقدس و شهدا و ارزشهای اسلامی-دینی و خانواده شده تاختند و .... و الان هم که شده اند مدعی عقلانیت!! و تدبیر!! و اعتدال!! و ....
چرا مسئولین وقت با فاصله گرفتن از مردم و روی آوردن به سمت اشرافی گرایی و تجملات، فضای پاک جامعه را آلوده کردند واین همه معضلات و نابسامانی ها را ..... فردای قیامت باید پاسخگو باشند! باید و باید و باید و حساب کشی و عذاب خداوند سخت شدید خواهد بود!
سام - م
سردار عزيز خيلی دوستت دارم
آرامش و آسايش ما ملت ايران مديون از خود گذشتگی شما و امثال شما برادران عزيز ماست.
خيلی عزيزی
رضاااااااااااااااااا
Romania
میخوامت
همرزم شهدا
Iran, Islamic Republic of
سردار بی ادعا در قلب تک تک مؤمنین جا داری
ملتی که شهادت دارد شکست ندارد.
سردارخییییییلی دوستون داریم
Iran, Islamic Republic of
سردار عزیز
این حرفها را به... بزنید که هم به مقاومت و هم به روحیه شهادت طلبی گل بخودی زیادی زده تا حدی که ترکیه هم جرات حمله به سوریه یافت و آمریکا هم قصد تجزیه عراق را علنی میکند...