شنبه ۱۶ تير ۱۴۰۳ - 6 Jul 2024
 
۰

پرسپوليس و استقلال نمي‌خواهند مساوي شود

سه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۸۸ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب: 94031
اگر در نيم فصل نخست شرايط متفاوت پرسپوليس و استقلال كسب نتيجه مساوي را محتمل مي‌كرد اما بازي روز چهارشنبه دو تيم در دور برگشت رقابت‌هاي ليگ در وضعيتي متفاوت برگزار خواهد شد.
ايسنا ، هفته بيست و ششم رقابت‌هاي ليگ برتر در شرايطي فردا (چهار‌شنبه) با انجام دو ديدار برگزار مي‌شود كه بي ترديد تمام نگاه‌ها به ورزشگاه آزادي است. جايي كه همواره تمامي حواس‌ها را به خود معطوف كرده.

در عادي ترين شرايط بازي پرسپوليس و استقلال دچار هيجان هاي كاذب مي‌شد و حالا كه پرسپوليس و استقلال خودشان را مدعي مي‌دانند و شرايط دو تيم در رقابتهاي ليگ شرايط عجيبي به هم پيدا كرده قطعا بايد هيجان‌هاي مربوط به آن را هم بيشتر دانست. هر دو تيم با امتيازي مشابه در رده‌هاي سوم و چهارم قرار گرفتند و از دست دادن امتياز به معناي جداشدن از كورس خواهد بود.

ديگر نه هواداران دو تيم و نه بازيكنان حوصله كسب مساوي را دارند، و نه اينكه شرايط جدول به آنها اجازه مي‌دهد كه به نتيجه‌اي غير از پيروزي فكر كنند. كسب شش تساوي پياپي يك به يك حوصله همه را سر برده اما شايد همين مسئله به ملاحضه‌كاري‌هاي بازيكنان و كادر فني دو تيم اضافه كند. هيچ كدام از اين دو تيم نمي‌خواهند قافيه را به حريف ببازند كه اگر براي هر يك شكستي حاصل شود شايد اين مسئله تا سالهاي سال در كري هواداران بماند.

حضور علي دايي و صمد مرفاوي كه روزگاري مهاجم شماره يك تيم ملي بودند روي نيمكت سرخابي‌هاي تهران يكي از نكات جالب بازي فرداست. جايي كه انديشه‌هاي مربيان جوان دو تيم نتيجه داربي را رقم مي‌زنند. اين دو ثابت كردند كه اگر بخواهند ترس را كنار بگذارند تيمهايشان مي‌توانند بازي‌هاي تماشاگرپسندي را ارائه دهند. اما به هر حال داربي در عادي‌ترين شرايط هم حساس است.

عليرضا محمد و هاشم بيگ زاده دو بازيكني هستند كه نمي‌توانند فردا براي پرسپوليس و استقلال بازي كنند اولي محروم است و دومي مصدوم. با اين حال اين دو در بازي‌هاي تيمشان تاثير بالايي ندارند و شايد غيبت اين دو خللي در بازي دو تيم ايجاد نكند.

به هر حال پيروز اين بازي مي‌تواند هم به قهرماني خوش‌بين باشد و هم اينكه هوادارانش مي‌توانند تا سال‌هاي سال براي هواداران رقيب كري‌خواني كنند. بايد منتظر ماند تا مشخص شود كه آيا واقعا دو تيم به فكر پيروزي هستند يا انديشه‌هاي محافظه‌كارانه براي هفتمين بار پياپي در چهار سال گذشته نتيجه مساوي را رقم مي‌زند.

به گزارش ايسنا، در ديگر ديدار روز چهارشنبه دو تيم بازنده هفته گذشته رودرروي هم قرار مي‌گيرند. مس كرمان و پيكان كه شرايط متفاوتي در جدول دارند در شرايطي به مصاف هم مي‌روند كه هفته گذشته برابر حريفانشان شكست خورده بودند. مس كرمان براي فرار از منطقه خطر تلاش مي‌كند و پيكان كه چهار هفته متوالي است كه شكست خورده مي‌خواهد ثابت كند كه همان تيم نيم فصل نخست است و مي‌تواند به جمع بالانشين‌هاي جدول اضافه شود.



نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *