شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۴
۱۹

کوثری: تمام ملت به پروتکل الحاقی حساسند

پنجشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۱۰
کد مطلب: 320013
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره پذیرش پروتکل الحاقی از سوی جمهوری اسلامی ایران گفت: هیئت مذاکره کننده ایرانی و به خصوص آقای ظریف باید بداند که برای پذیرش پروتکل الحاقی نه تنها مجلس بلکه تمام ملت حساسیت دارند.
کوثری: تمام ملت به پروتکل الحاقی حساسند
به گزارش جهان به نقل از مهر، اسماعیل کوثری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه هر دو طرف مذاکره کننده مدعی هستند روند مذاکرات خوب و مثبت بوده گفت: مهم نتیجه مذاکرات است، هنوز نتیجه ای از مذاکرات بیرون نیامده است؛ گفته ها و پیشنهادات همیشه خوب است اما باید این گفته ها نتیجه بخش باشد.

وی افزود: استکبار جهانی تصور می کند که ما تحت فشار تصمیمات آنها به خصوص اعمال تحریم ها قرار گرفتیم و از این رو باز همان خواسته های نا به حق خود را به اشکال مختلف تکرار می کند که به هیچ وجه قابل قبول نیست.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هیئت ایرانی مذاکره کننده باید هوشیارتر عمل کند والا مجلس وارد عمل خواهد شد، نباید نسبت به طرف غربی خوشبینانه نگاه کنیم و تصور کنیم که همه چیز به نفع ما جلو رفته چرا که این مسئله تبعات منفی بسیاری به دنبال دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره پذیرش پروتکل الحاقی از سوی جمهوری اسلامی ایران گفت: قطعا مجلس نسبت به این مسئله حساسیت نشان خواهد داد؛ هیئت مذاکره کننده ایرانی و به خصوص آقای ظریف باید بداند که برای پذیرش پروتکل الحاقی نه تنها مجلس بلکه تمام ملت حساسیت دارد.

کوثری با تاکید به اینکه این مسئله به هیچ وجه قابل قبول نیست خاطرنشان کرد: ملت ایران نسبت به حق خود کوتاه نخواهد آمد، حتی اگر مسئله تحریم ها حل شود باز هم از حق خودمان نخواهیم گذشت.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه ما هموراه در چارچوب قانون NPT حرکت کرده و غنی سازی را انجام دادیم تصریح کرد: اینطور نیست که مجلس تحت فشار رسانه های غربی پذیرش پروتکل الحاقی را قبول کند؛ چرا که برای ما روشن است بخش اعظم مشکلات اقتصادی کشور به مسائل داخلی برگشته و ربطی به تحریم ها ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کوثری عزیز چون ما منافعی در این کارها نداریم نمی دانیم پروتکل چیست!؟
نه حساس نیستیم ! آن را که حساب پاک است ،از محاسبه چه باک است !
اگه امثال کوثری نبودند اینا تا الان کل مملکت رو قنترات داده بودند امریکا
تو
کوثری دیگه کییه؟؟.
میترا1
فعلا که ملت تو بازی نیستن !!!!!!!!!!
احسنت سردار
Netherlands
پذیرش پروتکل الحاقی یعنی سپردن سرنوشت مملکت به جاسوسان آمریکا. ذلتی بزرگتر از این برای ج. اسلامی نمی تواند باشد ضمن اینکه همزمان خیانتی بزرگتر از این هم در حق ملت ایران نمی تواند باشد.
اونوقت شما تمام ملتی...
آقا ملت به وحانی رای دادن نه به شما!!!
50.7 نه همه مردم
باز هم خدا رو شکر که یکی مثل کوثری جلوی امریکا وایمسه
از کجا میدونید من یکی از همه این ملتم و حساس نیستم...
Luxembourg
درود سردار
أصلا هم حساس نيستيم اين شماييد كه به فكر جنگيد
صحبت از ملت با غیرت است با بی غیرتها کاری نداریم
France
بابا هرچی امریکا میخواد بهش بدین تا دست از سرمون برداره. بالاخره کدخداست و حق داره
آمریکا فقط شرف و ناموست را میخواهد واقعا حاضری بدهی
ما ايرانيها اگر قدرت اقتصادي،نظامي امريكا را داشتيم با دنيا چه رفتاري ميكرديم؟
United States
اگرمحلس ودولت پروتکل راامضا کند بهتراست ایران که قبلا پروتکل های زیادی راامضاکرده وپذیرفته این پروتکل رابپذیرد وقبول کندبه نفع ایران است که امضا کند
Iran, Islamic Republic of
تو را بخدا آقاي كوثري حرفهاي خودت را به حساب كل مردم نگو كساني كه بايد از طرف مردم حرف بزنند در انتخابات رياست جمهوري مشخص شده اند .