پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۵

آخرین خبرازحلقه های پرونده مالی رحیمی

يکشنبه ۵ دی ۱۳۸۹ ساعت ۲۰:۵۳
کد مطلب: 150418
خبرانلاین نوشت :

دادستان درباره حلقه هایی در پرونده محمدرضا رحیمی وجود دارد، توضیح داد
 دادستان تهران درباره پرونده فساد مالی در دولت، اظهار نظر کرد. به گفته جعفری دولت آبادی، حلقه های مختلفی در پرونده فساد مالی معاون ریس جمهور تشکیل شده که در حال بررسی است.

دادستان تهران در گفتگو با خبرگزاریها در حاشیه مراسم تودیع و معارفه سرپرست دادسرا بعثت افزوده: " حلقه اول این پرونده به دادگاه رفته و تحقیقات از حلقه دوم همچنان ادامه دارد."

به گفته دادستان تهران به دلیل "حساسیتی که روی این پرونده ها وجود دارد" اطلاع رسانی زودهنگام، مشکلاتی را به وجود خواهد آورد.

این مقام قضایی همچنان از مطرح بودن این پرونده مانند سایر پرونده‌ها در دادستانی خبرداده و افزوده: "این پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است و رسانه‌ها اجازه دهند که وقتی کار صورت گرفت، ما نتیجه را اعلام کنیم چرا که دامن زدن به مطالبی که هنوز به نتیجه نرسیده، مشکلاتی را ایجاد می‌کند."

با این همه، محمدرضا رحیمی معاون ریس جمهور قرار بود چهارشنبه گذشته درباره "دلایلی که باعث طرح فساد مالی او" ابهاماتی را روشن کند که به دلایل نامعلومی از این کار انصراف داد.

گفته می شود احمدی نژاد نیز از رسیدگی به پرونده معاون خود استقبال کرده و مانور تبلیغاتی کم سابقه بر روی این موضوع را غیر عادی قلمداد کرده و برگزاری دادگاه را منطقی ترین راه برای روشن شدن حقیقت دانسته است.

گفتنی است غلامحسین محسنی اژه ای، دادستان کل کشور هفته گذشته از اتهام فساد مالی رحیمی خبر داده بود و گفته بود این پرونده با اخذ اظهارات سایر متهمان به دادگاه می رود و معاون رئیس جمهور باید مانند هر متهم دیگری در قبال اتهاماتش از خود دفاع کند.

احمد توکلی یکی از نمایندگانی که بر فساد مالی رحیمی اصرار دارد، چندی پیش گفته بود وی به علاوه چند تن دیگر از نمایندگان در ارتباط با شکایتی که رحیمی از آنها کرده بود، قرار منع تعقیب گرفته‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
رحیمی رو چماق نکنید بر سر دولت خدمتگذار، سریعا محاکمه اش کنید و دوران اتهامو طولانی نکنید تا زودتر تکلیف ایشون و حرف و حدیثا روشن بشه
اي كاش براي بررسي پرونده هاي قطور برخي آقا زادگان هم اين گونه حساس بودند!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد باید هم "مانور تبلیغاتی کم سابقه بر روی این موضوع را غیر عادی قلمداد کرده" باشد. چون هیچ کس از احمدی نژاد انتظار ندارد یمین و یسارش ابهامات و اشکالات اعتقادی و اقتصادی داشته باشند چه برسه که اصلا پرونده جدی و عقاید کاملا انحرافی داشته باشند.
Iran, Islamic Republic of
محاكمه اينچنيني، انشاءالله قوه قضائيه براي همه آقايان و آقازادگانی كه يكشبه ره چند صد ساله را طي نموده‌اند تشكيل دهد و فرقي بين هيچ كس قائل نباشد اينكه آقاي احمدي‌نژاد استقبال مي‌كند باعث افتخار مي‌باشد انشاءالله بقيه آقايان هم درس بگيرند
Iran, Islamic Republic of
بیایید واقع بین باشیم.در اینکه جناب احمدی نژاد خدمات گسترده ای انجام داده اند هیچ شکی وجود ندارد.ما نباید حمایت کورکورانه داشته باشیم در بسیاری از موارد بر اقدامات دولت وکابینه نقد جدی وارد است و نباید از این نقادیها با عنوان چماق یاد شود.اگر اشکالات یک مورد باشد لفظ چماق درست است ولی از این قبیل اشکالات زیاد است از جمله:حمایت و میدان دادن زباد به برخی اشخاص با وجود توصیه های رهبر انقلاب و مراجع-عزل و نصب هایی که منزلت اشخاص را خدشه دار می کند-کم لطفی به برخی ارگانها به دلیل اختلافات سیاسی و...