چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱
۴

"شاهد عینی موثق" رادیو فردا در ماجرای مرگ هاله سحابی!

دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۰۷:۵۵
کد مطلب: 169616
در حالي كه فرزند هاله سحابي (دختر عزت سحابي) مي گويد مادرش به خاطر سكته چشم از جهان فرو بسته، سخنگويان وزارت خارجه آمريكا و انگليس به استناد اظهارات احمد منتظري مدعي شدند: نيروهاي امنيتي ايران مسئول مرگ هاله سحابي هستند!

به گزارش جهان به نقل از کیهان سخنگويان وزارت خارجه آمريكا و انگليس به استناد «شاهدان عيني موثق»!- كه راديو فردا اعلام كرد منظور، احمد منتظري است- ادعا كردند هاله سحابي با زور نيروهاي امنيتي كشته شده است.
اظهارات احمد منتظري در زمينه سندسازي براي جنايتكاران آمريكايي و انگليسي در حالي است كه نامبرده ارتباط ديرينه اي با باند جنايتكار مهدي هاشمي دارد و شخص وي، يكي از عوامل پيوند اين باند آدم كش زنجيره اي با پدرش بوده است. منافقين به واسطه چنين ارتباطاتي كار را به جايي رساندند كه منتظري علناً به دفاع از حقوق سازمان تروريستي منافقين (قاتلان فرزند شهيدش محمد منتظري در جنايت هفتم تير ۱۳۶۰) پرداخت!
گفتني است باند جنايتكار مهدي هاشمي و احمد منتظري در جريان قتل يكي از مخالفان خود، دو فرزند خردسال مقتول را هم كه شاهد قتل پدرشان بودند به قتل رساندند و در دادگاه درباره اين جنايت اظهار داشتند «مي ترسيديم اين دو كودك كه ما را شناخته بودند باعث لو رفتن ما بشوند»!
از سوي ديگر برخي رسانه ها از اظهارات توأم با سوءاستفاده فائزه هاشمي خبر داده اند كه مدعي شده مرگ هاله سحابي مانند شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) بوده است!!
پيش از اين آقاي هاشمي رفسنجاني بيانيه اي به مناسبت درگذشت عزت الله سحابي (از سران گروهك ملي-مذهبي) در ۸۱ سالگي صادر كرده بود اما عزت سحابي، خود در مصاحبه با روزنامه فتح (۲ بهمن ۷۸) با اشاره به ماجراي بازداشتش در دولت سازندگي گفته بود: «به آقاي هاشمي اعتراض كردند كه چرا عزت اله سحابي را گرفتي؟ آقاي هاشمي پاسخ داده بود رويش زياد شده بود، مي خواستيم رويش را كم كنيم».
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ای وای بر این مصیبت!!
کار ما به جایی رسیده که دخترک دوچرخه سوار آقای هاشمی، هاله سحابی را با بانوی دو عالم مقایسه می کند. عدم برخورد با بچه های هاشمی مصداق بارز بی عدالتی در جامعه ماست. دستگاه قضایی که سریع پرونده کهریزک و کوی سبحان و کوی دانشگاه را به آخر برساند و دیگر مسئولین به دلجویی از فتنه گران محارب بپردازند و خون پاک 30 شهید والامقام بسیج در فتنه به فرموده رهبر عزیزمان افضل از شهدای قبلیمان هستند، نا دیده گرفته شود، وضع مملکت از این بهتر نمی شود.
به این سایه مردان بگویید شما که یارای مقابله با دشمنان داخلی و خارجی را ندارید و موقع بحران به گدایی در برابر بسیجیان شهره اید چرا می گذارید حقوق ما مظلومانه پایمال شود؟! ما چیزی بیشتر از حق خود نمی خواهیم.
شاید دستهایی در کار است که ما را از یاری نظام اسلامی منصرف کند. اشراف و ثروتمندان ابوسفیان صفت بدانند که هشیاریم و رهبر عزیز و اسلام غریب را تنها نمی گذاریم.
آخه آدمهاي . . . . اون مهدي هاشمي كه با منتظري بود ربطي به آيت الله هاشمي و پسرش مهدي هاشمي ندارند
خدا عافبتتان را به خير كند كه براي تهمت زدن و خريد جهنم سر از پا نمي شناسيد
Iran, Islamic Republic of
یکی نیست به این خانوم بگه آخه تو رو چه به اظهار نظر در مورد بی بی دو عالم
خدا با قاتلان حضرت زهرا محشورش کنه
شما كه هميشه تو تحليلاتون ميگيد : ملاك حال فعلي افراد است . پس چرا در مورد آقاي هاشمي همش به گذشتش رجوع ميكنيد ؟