جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

حضور هیئت اروپایى در حرم امام علی+عکس

دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۸
کد مطلب: 392915
یک هیأت بلند پایه اروپایى که سفیر سابق اتحادیه اروپا در عراق و نماینده سازمان جهانى مدیریت بحران (CMI) در آن حضور داشتند به زیارت حرم مطهر حضرت امام علی(ع) شرفیاب شد.
به گزارش جهان به نقل زا ابنا، یک هیأت بلند پایه اروپایى که سفیر سابق اتحادیه اروپا در عراق و نماینده سازمان جهانى مدیریت بحران (CMI) در آن حضور داشتند به زیارت حرم مطهر حضرت امام علی(ع) شرفیاب شد و با جانشین تولیت آستان دیدار کرد.

«زهیر شربه» جانشین تولیت آستان در این رابطه به واحد اطلاع رسانى آستان گفت: «ایلکا سیتالو» سفیر سابق اتحادیه اروپا در بغداد و خانم «ساما کستیکالو» مدیر بخش خاورمیانه در سازمان جهانى مدیریت بحران که هر دو ملیت فنلاندى دارند به همراه همراهان خود به زیارت آستان مشرف شده و با ایشان دیدار کردیم.

زهیر شربه افزود: طى این دیدار میهمانان از طرح امداد رسانى آستان به پناهندگان و آوارگان استان نینوى اطلاع یافتند و پیرامون چگونگى کمک رسانى به این افراد در زمینه مسکن و درمان به تبادل نظر پرداختیم.




نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *