پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

آمار نظامیان صهیونیست کشته شده تا کنون

سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۳
کد مطلب: 372818
نیروهای مقاومت فلسطین در غزه از آغاز تجاوز زمینی رژیم صهیونیستی به این منطقه تا کنون ۱۲۰ تن از نظامیان این رژیم را به هلاکت رسانده‌اند.
به گزارش جهان به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، گردانهای شهید عزالدین قسام امروز اعلام کرد که گروهی از نیروهای مقاومت پس از دور زدن نظامیان صهیونیستی و نفوذ به یکی از پایگاه‌های این رژیم در شهرک صهیونیست نشین "ناحل عوز"، ۱۰ تن از نظامیان این رژیم را از پای در آوردند. رژیم صهیونیستی فقط به هلاکت ۵ تن از نظامیان خود در این عملیات اذعان کرده است.

این نیروها قصد داشتند یکی از نظامیان رژیم صهیونیستی را به اسارت بگیرند، ولی به دلیل فراهم نشدن شرایط با آنها درگیر شده و ۱۰ تن از آنان رابه هلاکت رساندند.

قسام تأکید کرد که همه نیروهایی که برای این عملیات اعزام شده بودند، سالم به پایگاه‌های خود بازگشتند.

گردانهای قسام دیروز هم اعلام کرد که روز دوشنبه ۱۹ نظامی این رژیم را به هلاکت رساند.

قسام خاطرنشان کرد که با هلاکت این ۱۹ نظامی، شمار صهیونیست‌هایی که از آغاز تجاوز زمینی این رژیم به غزه از پای در آمده اند، به ۱۱۰ تن رسید.

در مقابل، رژیم صهیونیستی با اذعان به هلاکت ۵ تن از نظامیان خود در "ناحل عوز"، تا کنون رسما به هلاکت ۵۳ تن از نظامیانش در جنگ غزه اعتراف کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *