پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱۳
۱۰

توصیه پناهیان برای آخرین شب قدر/ به هم التماس دعا نگویید!

شب بیست و سوم را به مهمترین حاجت بشر اختصاص دهیم
پنجشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۲
کد مطلب: 432415
شب بیست سوم با موضوع فرج بسیار تناسب دارد، چون سحر شب بیست و سوم آن سالی که بنا باشد حضرت(عج) ظهور بفرمایند، منادی صدا خواهد زد و قریب الوقوع بودن ظهور را اعلام خواهد کرد.
توصیه پناهیان برای آخرین شب قدر/ به هم التماس دعا نگویید!
به گزارش جهان به نقل از فارس، حجت الاسلام والمسلمین پناهیان یادداشتی را در آستانۀ آخرین و مهمترین شب قدر در اختیار خبرگزاری قرار داد که متن کامل آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیایید شب بیست و سوم را به دعا برای فرج اختصاص دهیم. یک حاجت شخصی نداشته باشیم. اگر برای فرج دعا کنیم حاجات شخصی ما را نیز برآورده خواهند کرد.

شب بیست و سوم برای غریب مدینه، امام زمان(ع) دعا کنیم. چنگ بزنیم به زمین و آسمان: خدا بس است دیگر.

شب بیست و سوم کسی به کسی التماس دعای شخصی نگوید.

شب بیست و سوم وقتی از خانه خارج می‌شویم، به نیت دعا برای فرج خارج بشویم؛ خیلی موثر است.

بگذارید آقا امام زمان -ارواحنا فداه- که همه جا حضور دارند و عنایتشان هست، ببینند همۀ مجالس متوجه حضرت هستند، به‌خدا از مؤمنین تشکر خواهند کرد. یک شب را تا به صبح به دعا و تضرع برای نزدیک شدن ظهور اختصاص دهیم.

کاش مومنین در شب بیست و سوم الهی العفوها را به نیت زمینه‌سازی برای ظهور بگویند. و ابراز شرمندگی‌ها را به‌خاطر فراهم نکردن مقدمات ظهور بگویند. شب بیست سوم با موضوع فرج بسیار تناسب دارد، چون سحر شب بیست و سوم آن سالی که بنا باشد حضرت ظهور بفرمایند، منادی صدا خواهد زد و قریب الوقوع بودن ظهور را اعلام خواهد کرد. انگار پروردگار عالم به گریه‌ها و تضرع‌ها نگاه می‌کنند، بعد تصمیم ظهور را اعلام می‌فرمایند.

شب بیست سوم مهمترین شب قدر است. آن را به مهمترین حاجت بشریت اختصاص دهیم. اگر برای نجات مظلومان عالم دعا نکنیم خودمان هم دچار بلا خواهیم شد. شب بیست و سوم چشم تمام مظلومان و ستم دیدگان عالم به دعای شماست. اگر همه یکپارچه و متضرعانه فریاد بزنند، در عالم تغییرات شگرفی را شاهد خواهیم بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اللهم عجل لولیک الفرج
از همگی
التماس دعای فرج
برای تعجیل در فرج و سلامتی امام زمان عجل الله تعالی فرجه و نایبش امام خامنه ای صلوات
اللهم عجل لولیک الفرج
سرباز امام و رهبری
وجود ناقص ما تقدیم به وجود مبارک حضرت مهدی عج.. آموزه، آموزه ی خوبی بود. ما نیز همگی فریاد زدیم و ظهورش را خواستیم نه یک شب بلکه در سه شب....
اما در مورد گوینده باید بگویم که ما پا منبر نشینت بودیم تا روزی که ندیده بودیم افراط و تفریطت را.. وقتی دیدیم از چشمان افتادی.. این به عرش بردن بی حد و حصر فردی رییس دولت پیشین و ظالمانه و با سر به زمین کوبیدنش در هیئت شهدای گمنام که به عینه با چشم دیدم، اینها عوارض دارد، آنهم در پیشگاه باری تعالی...
درود خداوند بر بندگان حق گو و پرهیزگارش..
لیلا
ما با کسی عقد اخوت نبسته ایم
تا وقتی کسی در صراط مستقیم است، به حکم تکلیف از او دفاع میکنیم، اگر انحراف پیدا کرد، هم باید افکار عمومی را روشن کرد، هم از حمایت قبلی خود تبری جست.
متین
خدا این روحانی جلیلالقدر را برای ما حفظ کند
احمد
پیشنهادبسیار جالبی است
م
United Kingdom
عزیز دعابرای خودمان نیز هیچ تناقضی با دعا برای فرج آقا عج ندارد . حاج اقا بازی با کلمات می کنند
لیلا
اینکه ما نیت کنیم همه ی حاجت ما ظهور حضرت باشد، و با وجود گرفتاریهای خودمان، فقط برای ظهور دعا کنیم، عجیب زلالمان می کند و عطش ما را برای ظهور حضرت نشان می دهد.
فرض کنیم شخصی بعد از 2روز تشنگی از خدا چه میخواهد؟ آب! ممکن است در زندگی اش گرفتاریها هم باشد، اما این قدر به آب فکر میکند که همه حاجتها به حاشیه میرود.