جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

بیانیه بلاتر درباره دستگیری ۹ مقام‌ارشد فیفا

پنجشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب: 424919
رئیس فدراسیون جهانی فوتبال فساد اداری چند تن از اعضای ارشد فیفا را محکوم کرد و از اقدام پلیس سوئیس برای دستگیری این افراد استقبال کرد.
بیانیه بلاتر درباره دستگیری ۹ مقام‌ارشد فیفا
به گزارش جهان، ژوزف بلاتر در واکنش به دستگیری ۹ تن از مقامات اجرایی و اعضای اصلی فدراسیون جهانی فوتبال که همگی به فساد اداری، پولشویی و رشوه‌گیری متهم هستند، بیانیه‌ای منتشر و در آن سوء مدیریت همکاران خود را تقبیح کرد.

در بیانیه بلاتر که فردا (جمعه) باید با شاهزاده علی بن آل حسین، رئیس فدراسیون فوتبال اردن در انتخابات ریاست فیفا رقابت کند، آمده است: چنین سوء مدیریت‌هایی جایی در فوتبال ندارند. فوتبال، هواداران آن و فیفا به عنوان یک سازمان اکنون در مقطع سختی قرار گرفته است. ما ابراز ناخرسندی‌های فراوانی را که صورت گرفته است، درک می‌کنیم و می‌دانیم که اتفاقات رخ داده بر نوع نگاهی که بسیاری مردم از ما خواهند داشت، تأثیر می‌گذارد.

در ادامه بیانیه بلاتر می‌خوانید: در خصوص اتفاقات ناگواری که رخ داده است، باید تأکید کنیم که ما از اقدامات انجام شده و تحقیقات صورت گرفته توسط مقامات آمریکا و سوئیس استقبال می‌کنیم. باور داریم که این اقدامات به تقویت معیارهایی که فیفا پیش از این برای ریشه‌کنی تخلف در فوتبال در نظر گرفته بود، کمک می‌کند.

به گزارش تسنیم، در بخش پایانی بیانیه رئیس فیفا هم آمده است: در شرایطی که امکان دارد افراد بسیاری از سرعت پروسه تغییرات ناراضی باشند، مایلم بر اقداماتی که تاکنون انجام داده‌ایم و آنها را ادامه خواهیم داد، تأکید کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *