جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

مشکلات بیمه طلایی فرهنگیان رفع شد

شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۲
کد مطلب: 381214
مدیرعامل شرکت بیمه آتیه سازان حافظ گفت: معاونین و مدیران ارشد این شرکت به عنوان نمایندگان تام الاختیار مدیرعامل با حضور در شعب سراسر کشور نسبت به بررسی و رفع مشکلات اجرای بیمه طلایی فرهنگیان اقدام کردند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، دکتر افشین مقصودی گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید و در جهت اجرای هرچه بهتر و خدمت رسانی مطلوبتر به فرهنگیان گرامی، این گروه ها به سراسر کشور اعزام شدند که ضمن بازدید از شعب و نمایندگی های این شرکت در سراسر کشور، از نزدیک در جریان مشکلات احتمالی موجود در اجرای این قرارداد قرار گرفته و با برگزاری جلسه با ادارات تعاون آموزش و پرورش در سراسر کشور، نسبت به رفع مشکل در استان مربوطه اقدام نموده اند.

وی افزود:هم اکنون اجرای قرارداد بیمه تکمیلی فرهنگیان در وضعیت مناسبی قرار دارد اما هنوز دارای مشکلاتی در این حوزه هستیم که ان شاا... با سعی و تلاش همکارانمان در سراسر کشور و کمک ادارات تعاون آموزش و پرورش، این مشکلات هرچه سریعتر حل خواهد شد و خدمت رسانی در این قرارداد به بهترین وجه و به شکل مطلوب انجام خواهد پذیرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


56
شمارا به خدا، صفت طلایی را از نام این بیمه بردارید که نیمه تکمیلی هم برایش زیاد است
طاهرخانی
واقعا ....؟؟؟ نفست از جای گرم بر می آید . اگر مشکلات کشور این طوری حل می شود پس چرا دست روی دست گذاشته اید . خدایا داد ما را از این نا مدیران بستان ...؟؟؟