پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

دلیل حضور برانکو در تمرین تیم ملی فوتبال

شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۲۵
کد مطلب: 425116
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال که پس از سالها مجددا در تمرین این تیم حضور پیدا کرده بود ضمن اعلام دلیل حضورش در تمرین تیم تحت سرمربیگری کی‌روش، برنامه باشگاه پرسپولیس برای جذب بازیکنان را اعلام کرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، برانکو ایوانکوویچ که عصر امروز جمعه در تمرین تیم ملی فوتبال ایران حاضر شده بود ضمن بیان این مطلب افزود: زیباترین احساس را هنگامی دارم که در کنار زمین هستم. به تمرین تیم ملی آمدم تا همکارم کارلوس کی روش را از نزدیک ببینم و برایش بهترین ها را آرزو کنم. همچنین با مسعود شجاعی و آندرانیک تیموریان که شاگردان قدیمی من بودند دیدار کنم.

وی افزود: من در خصوص مشکلات فوتبال ایران و اینکه چگونه می توانیم این فوتبال را مطرح کنیم با کی روش صحبت کردم. ضمن اینکه در مورد پتانسیلی که فوتبال ایران دارد هم با کارلوس صحبت هایی انجام دادم.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: من بعد از سرمربیگری تیم ملی ایران قرار بود سرمربی کرواسی شوم اما اعلام کردم نمی خواهم این سمت را بپذیرم و قصد دارم کارم را در رده باشگاهی ادامه دهم چرا که هر روز می توانم سرکار باشم. اولویت اصلی من کار در باشگاه است.

برانکو در خصوص آخرین وضعیت پرسپولیس و همچنین نقل و انتقالات این تیم گفت: طبیعتا پرسپولیس برای فصل آتی باید کادرش را تکمیل کند. برخی بازیکنان را شاید باشگاه بخواهد اما این موضوعی نیست که از طریق رسانه ها دنبال شود و باید ابتدا از طریق باشگاه مورد بررسی قرار گیرد و پس از پایان مذاکرات اسامی اعلام شود.

وی افزود: شاید باشگاه علاقه به جذب برخی بازیکنان داشته باشد اما بودجه این مسئله را تحت تاثیر خود قرار می دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *