سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

مطهری:احمدی نژاد و موسوی دو لبه یک قیچی برای قطع نظام هستند

دوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب: 71801
علی مطهری، موسوی و احمدی نژاد را دو لبه قیچی ای خواند که برای قطع ریشه نظام به حرکت درآمده اند و هر دو انها باید محاکمه شوند.

به گزارش خبرآنلاین، او که خواستار عذرخواهی احمدی نزاد و موسوی از مزدم برای ایجاد وحدت ملی در کشور شده بود، با واکنش مشاور رسانه ای رئیس جمهور مواجه شد که طی آن علی اکبر جوانفکر سخنان وی را " حرافی‌های توهین آمیز و وقیحانه" خوانده بود.

وی خطاب به مشاور مطبوعاتی احمدی‌نژاد؛ به ایلنا گفت: آقای جوانفکر همچنان که از نامشان بر می‌آید فکر جوان و ناپخته‌ای دارند که برآشفته و گفته‌اند " اینها حرافی‌های توهین آمیز و وقیحانه بودند ". من نفهمیدم کجای حرف من وقیحانه بود؟

نماینده تهران ادامه داد: من معتقدم اگر آقایان موسوی و احمدی‌نژاد که به رغم تضاد با یکدیگر مانند دو تیغه یک قیچی برای قطع ریشه انقلاب اسلامی به حرکت در آمده‌اند از اعتراف به اشتباه خود و عذرخواهی از مردم خودداری نمایند؛ قوه قضائیه باید به عنوان مدعی العموم این دو نفر را به طور همزمان محاکمه نماید. البته اجرای حکم احتمالی آقای احمدی‌نژاد به بعد از دوره ریاست جمهوری ایشان موکول گردد.

به اعتقاد مطهری سخنان جوانفکر حاکی از آن است که ایشان اعتقادی به آزادی بیان ندارد و میل به بت سازی و مصون نگاه داشتن مقامات عالی رتبه از اجرای عدالت درباره آنها دارد و این به صلاح کشور نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *