چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

باز هم تناقض میان گفته‌های مدیران‌فرهنگی

چهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۳۴
کد مطلب: 356519
در حالی که برخی از مسئولین وزارت ارشاد از حضور دو ناشر متخلف در نمایشگاه کتاب امسال خبر داده بودند، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنی در تضاد با گفته این مسئولین گفت: اگر از سوی مقام قضایی جلوی نشر و فعالیت انتشاراتی گرفته شده باشد، قطعاً نمی‌تواند در نمایشگاه کتاب شرکت کند.
به گزارش جهان، روز گذشته رسانه‌ها به نقل از «مسئولان برگزارکننده نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» از دستور مستقیم وزیر ارشاد برای حضور دو ناشر ممنوع‌الفعالیت در نمایشگاه کتاب گزارش دادند. اما چند ساعت پس از آن بود که وزیر ارشاد سخنی در تضاد با آنچه رسانه‌ها به نقل از مسئولین برگزارکننده نمایشگاه مخابره کرده بودند را بیان داشت.

به گزارش فارس، علی جنتی دیروز اظهار داشت: ناشرانی که جلوی فعالیتشان گرفته شده در نمایشگاه غایب هستند.

وزیر ارشاد در این باره گفت:‌ اگر انتشاراتی باشد که از طرف مقام قضایی مقابل نشر آن گرفته شده باشد، قطعا نمی‌تواند در نمایشگاه کتاب شرکت کند. این ناشران چون ظاهرا هر دو از طرف مقامات قضایی نشرشان ممنوع شده، طبیعتا در نمایشگاه کتاب شرکت نخواهند کرد.

وی در پایان در پاسخ به اینکه آیا در نمایشگاه کتاب امسال ممنوع‌القلم‌ها،‌ سریع‌القلم شده‌اند یا خیر گفت:‌ باید منتظر باشید و ببینید که در نمایشگاه کتاب چه اتفاقی رخ داده است.
https://jahannews.com/vdcgq39wyak9nn4.rpra.html
jahannews.com/vdcgq39wyak9nn4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *