پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۳

حمله جدید مشارکت به تشکیلات ندا

پنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۳
کد مطلب: 380855
ارگان فتنه‌گران حلقه لندن ضمن مصاحبه با دو عضو حزب افراطی و منحله مشارکت به گروه منتقد «ندا» (نسل دوم اصلاح‌طلبان) حمله کرد.
حمله جدید مشارکت به تشکیلات ندا
به گزارش جهان به نقل از کیهان، حمیدرضا جلایی‌پور در مصاحبه با «جرس»، گروه ندا را «اصلاح‌طلب بدلی» توصیف کرد و گفت: این حزب چندان تاثیرگذار نخواهد بود چون جوان‌محور است، نماینده گروه اجتماعی جدیدی نیست، از همین ابتدا از همراه کردن چهره‌های با نفوذ و سنگین وزن سیاسی ناکام بوده و تا آنجایی که من اطلاع دارم حتی برخی از بچه‌هایشان هم بعد از انتشار چند نقد مستدل به ندای ایرانیان در هفته‌های گذشته از آن فاصله گرفته‌اند.

همچنین کیانوش راد عضو فراکسیون مشارکت درمجلس ششم با حمله به نو اصلاح‌طلبان که منتقد تندروی‌های گذشته جریان اصلاحات هستند گفت: آنها در فضای سایه روشن حرکت می‌کنند و این قابل قبول نیست.

در حالی که مشارکتی‌ها واضع شعار عبور از خاتمی بودند کیانوش راد مدعی شد، تشکیلات ندا را باید با عیار خاتمی سنجید و آنها باید نسبت خود را با سران جنبش سبز معلوم کنند.

«ندا» شعارهایی مانند خروج از حاکمیت، فتح سنگر به سنگر و آشوبگری علیه قانون را که از سوی طیف تندرو اصلاح‌طلبان انجام گرفته به نقد کشیده و خواستار عبور از این رویکردهاست.

مدعیان اصلاحات و فتنه‌گران توضیح نمی‌دهند که اگر آنگونه که ادعا می‌کنند، تشکیل گروه ندا را بی‌اهمیت می‌دانند، چرا اینهمه از آن عصبانی هستند و بیشترین اظهارنظرهای خود را به تخریب چهره این گروه اختصاص داده‌اند؟! و بالاخره اگر وحشت نکرده‌اند چرا اینطور می‌لرزند؟!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *