سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱۰
۱۶
نتایج بررسی جهان نیوز پس از انتشار یک خبر؛

رئیس غیر ایرانی شرکت بزرگ داخلی کیست؟/ آیا وهابیون به عرصه تولید شکر ایران هم وارد شده اند؟

+جوابیه یک شرکت تولید کننده روغن
دوشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب: 420850
آخرین آگهی تغییرات مربوط به شرکت شکر صافولا بهشهر نشان می دهد یک فرد غیر ایرانی ریاست هیأت مدیره آن را برعهده دارد.
رئیس غیر ایرانی شرکت بزرگ داخلی کیست؟/ آیا وهابیون به عرصه تولید شکر ایران هم وارد شده اند؟
به گزارش جهان، چندی پیش گزارشی به نقل از سایت ۵۹۸ با عنوان "درآمد میلیاردی وهابیون از بازار روغن ایران!" منتشر شد که در آن به نقل از وال‌استریت ژورنال آمده بود :«یک شرکت بزرگ سعودی به نام شرکت سعودی هلدینگ غذایی صافولا ۸۰% سهام شرکت صافولا بهشهر را خریداری کرده است دو کارخانه مواد غذایی زیر مجموعه صافولا بهشهر بیش از ۵۰ درصد از بازار روغن خوراکی ایران را در اختیار دارند. اين شركت در حال حاضر محصولات خود را با نام هاي تجاري « لادن، لادن طلايي، بهار، آفتاب، نسترن و ... » توليد و عرضه مي نمايد.»

پس از انتشار این گزارش، شرکت سهامی عام مارگارین با ارسال جوابیه ای به این خبر واکنش نشان داد. در جوابیه این شرکت آمده است:

"احتراما پیرو خبر منتشره در اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ در خصوص علامت و برند آفتاب که بعنوان محصول و زیر مجموعه شرکت صافولا بهشهر آمده، باستحضار می رساند نشر این مطلب خلاف واقع است.

علامت “آفتاب” و سایر علائم از قبیل آفتاب طلایی، خروس و خروس طلایی متعلق به شرکت مارگارین(سهامی عام) است وتمامی سهام متعلق به شرکت صافولا بهشهر در شرکت مارگارین در اردیبهشت ماه ۱۳۹۳ توسط شرکت صد در صد ایرانی توسعه صنایع بهشهر از شرکت صافولا بهشهر خریداری شد و از تاریخ مذکور شرکت عربستانی صافولا بهشهر دیگر هیچ گونه مشارکتی(حتی یک سهم) در شرکت مارگارین ندارد و مراتب فوق از طریق اداره ثبت شرکت ها و سازمان بورس و اوراق بهادار بطور رسمی اعلام گردیده است.

لذا خواهشمند است دستور فرمایید این خبر فورا اطلاع رسانی شود و استقلال شرکت مارگارین و علائم آن به میزان خبر منتشره و در همان صفحه تذکر داده شود."

به گزارش جهان، این جوابیه تنها خروج شرکت صافولا بهشهر از شرکت مارگارین را نشان می دهد و تولید محصول با برند آفتاب را کاملا ایرانی عنوان می کند.

پیگیری خبرنگار جهان درباره صحت خروج شرکت صافولا بهشهر از صنعت تولید روغن در ایران نشان می دهد که این شرکت نه تنها از این صنعت خارج نشده بلکه نماینده آن در عرصه تولید شکر نیز مشغول به فعالیت است. بر اساس اطلاعات موجود در سایت روزنامه رسمی کشور که به تاریخ ۱۳ اردیبهشت ۹۴ ثبت شده، مامون فالح سعید الداود به شماره گذرنامه ام-۴۲۶۲۷۰ به نمایندگی از شرکت صافولا بهشهر به عنوان رئیس هیأت مدیره شرکت شکر صافولا بهشهر انتخاب شده است. (لینک روزنامه رسمی)


آخرین آگهی تغییرات شرکت صنعتی بهشهر سهامی عام به شماره ثبت ۳۴۷۹ و شناسه ملی ۱۰۱۰۰۲۱۸۰۳۴ در تاریخ ۲ بهمن ۹۳ نیز نشان می دهد که مامون الداود به شماره پاسپورت M۴۲۶۲۷۰ به نمایندگی از شرکت صافولا بهشهر به شناسه ملی ۱۰۱۰۲۵۵۰۶۶۲ به سمت رئیس هیات مدیره برگزیده شده است.(لینک روزنامه رسمی)

https://jahannews.com/vdcgnz9tzak9x74.rpra.html
jahannews.com/vdcgnz9tzak9x74.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کاظم
ياد شعردرسى قديم افتادم ماجراى عقاب وپر خودش درتير
چون نيک نظر کرد پر خويش دران ديد. گفتا زکه ناليم ک ازماست ک برماست
آدمیزاد
Colombia
شعر از ناصر خسرو است
United States
خدایا به ما غیرت بده
همه مسئولیم تولید کننده و مصرف کننده و ... باید غیرت بخرج دهیم و کشور را نجات بدهیم
اى خدا
من نميدونم چرا اينها براى اينکه محصول عرضه کنن؛ حتما بايد با ى شرکت خارجى قرار داد ببندند
امنيت غذايي هم نداريم!
اون از مواد غذايي صهيونيستى؛ اينم از اين!
شبکه العربیه تبلیغ میکنه «کالاهای ایرانی را تحریم کنید»«طوفان اراده» تحریم کالاهای ایرانی. شهروند عربی تحریم کالاهای ایرانی پیامی برای ایران است تا حد و اندازه خود را بداند. تحریم جنگی است که به عزم و اراده نیاز دارد، آیا شما هم در این تحریم شرکت می کنید؟
ما از اینطرف اینطور ...................
حسین
Netherlands
وقتی سیگار آمریکائی/اسرائیلی/خارجی را وارد و دود میشود و مریض می کنند و بعد داروی ... وارد می کنند ووو
این شکر و آن روغن ...ووو
ووو
شاید مرد را هم در آینده باید وارد کرد
خدایا نباشم که خون شهدا را فراموش شده ببینم
فَأَمَّا الَّذِينَ شَقُوا فَفِي النَّارِ لَهُمْ فِيهَا زَفِيرٌ وَشَهِيقٌ
فقط دعا کنید زودتر سال 96 برسه و ان شاالله روحانی برای همیشه [...]
ر
بله روغن های اعراب بی غیرت رو به خورد مردم دادن که غیرت ازبین مردم رخت بربسته وخداوند باب شهادت را برما بست و برمردمی ازیمن سوریه عراق ولبنان عرضه کرد جوانان ایرانی درگیر الکل .واعتیاد وفساد جنسی وجوانان سایر کشورها در راه شهادت
خدا انتقام مارو وشهدارو ازمسولین بی غیرت خواهد گرفت
پروانه
اونوقت توقع داريم صنايع غذاييمون سالم و بهداشتي باشه وقتي توليد غذامونم داديم دست دشمن!!
فيض
پيشنهاد مي شود همانطوريكه درعرصه صنايع دفاعي وفن آوري هسته اي نيروهاي بسيجي وجان بركف وارد شدندواينهمه حماسه آفريدند بايد در عرصه اقتصادخاصه درخودروسازي ورود پيداكنند تادست خائنين قطع واقتصاد كشور رابه اوج واقتدار برسانند
بچه شیعه
ورود به صنعت غدایی پس از تصاحب امتیاز بسیاری از پمپ بنزین های استانهای جنوبی کشور و انتشار سرزمینی وهابیون
فرصت های نابی است برای اونها برای فشار آوردن به نظام در موقعیت حساس
به به ب خواب مسؤلین مربوطه و البته ما و شما!
اون هایی که می گفتن حج نرویم کجایند بیایند جلو روغن با مارک وبرند های فوق را از چرخه غذایی حذف کنند حج که واجب شرعی است روغن خوردن هم نکند با این برند ها واجب شرعی است
اونا حج عمره رو میگفتن نه واجب و قبل از اینکه بیان جلوی این کارخانونه ها رو بگیرن باید برن کسانیکه رفیق سعودیها بودن و با چرتغ سبزشون اینجوری اومدن جلو رو بگیرن
مرگ بر ال سعود
احمد
Iran, Islamic Republic of
از مسئولين سياسي و امنيتي كشور تقاضا داريم بخاطر همه گرفتاريهايي كه آل سعود براي كشور عزيز ما درست كردن از قبيل خسارت ناشي از تعديل عمدي قيمت نفت ،مسئله فرودگاه جده و تعرض به نوجوانان ايران، كشتار بي گناهان و بچه هاي مظلوم يمن و عراق و لبنان و سوريه و همايت آشكار از گروههاي تروريستي (داعش،القاعده،النصره و...)و بطور كل دخالت سرمايه داران سعودي در ايران و سودهاي ميلياردي آنها از شركتهاي غذايي و ...خارج كردن سودها از كشور و اداره شركتها با وامهاي بانكي و هزاران دليل ديگر همين امروز سفير ايران از عربستان احضار و سفير اين كشور وهابي از ايران اخراج گردد و اگر هيچ رابطه اي با اين شيطان نداشته باشيم حداقل خيالمان راحت است و دردهايمان اندكي تسكين مي يابد
زمانی در عرستان مرغ گران شد مردم از خرید مرغ خوداری کردند تا ارزان شد. آیا در آمد میلیاردی که از ما نسیب وهابیون می شود مردم می توانند از روغنهای صددرصد ایرانی خرید مایندتا پول ما نسیب آنها نشوند.