پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۲

بانکهای ورشکسته‌ چطور وام کلان دادند؟!

چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۱
کد مطلب: 409457
عضو فراکسیون رهروان ولایت گفت: اگر بانک‌ها ورشکسته هستند چه طور وام ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی بدون وثیقه در اختیار یک نفر قرار می‌دهند؟
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، عضو فراکسیون رهروان ولایت گفت: اگر بانک‌ها ورشکسته هستند چه طور وام ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی بدون وثیقه در اختیار یک نفر قرار می‌دهند؟

موید حسینی‌صدر نماینده مردم خوی در ابتدای جلسه علنی امروز سوالی از بانک‌ها در مورد وام ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی بدون وثیقه مطرح کرد.

وی افزود: اگر بانک‌ها ورشکسته هستند چه طور وامی با این مبلغ و بدون وثیقه در اختیار یک نفر قرار می‌دهند؟

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت خاطر نشان کرد: مشکل اصلی بانک‌ها که منجر به بروز فساد می‌شود، سوء مدیریت است و این مسئله مدیریتی و زیربنایی است.

گفتنی است؛ آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه عصر روز سه شنبه ۲۸ بهمن ماه در جلسه شورای اداری استان لرستان گفته بود اخیرا دو سه پرونده بزرگ بانک مطرح است که در یکی از آن‌ها شخصی ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از بانک‌ها وام گرفته است این وام را یکی از بانک‌های خصوصی پرداخت کرده و وثیقه لازم را دریافت نکرده است.

بعد از این ناصر سراج به باشگاه خبرنگاران گفت: سازمان بازرسی برای بررسی کلیه معوقات بانکی ورود می‌کند و این وام از این امر مستثنی نیست.

گفته می‌شود؛ آقای «م- ر» صاحب گروه صنعتی «ص» که پیشتر ۴ هزار میلیارد تومان به بانک‌ها بدهکار بوده و اسم وی در لیست بدهکاران بزرگ بانکی قرار دارد، مجددا این وام ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی را بدون وثیقه مناسب دریافت کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *