پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱۱
۱۳
حجت‌الاسلام مهدی طائب مطرح کرد؛

مشایی‌ گفته‌ به‌ چه‌ کسی‌ رای‌ بدهند/ پاسخ به سؤالی درباره اصلح

جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۰:۱۹
کد مطلب: 292556
رئیس قرارگاه عمار گفت: امروز شنیدم که مشایی گفته است به حسن روحانی رای بدهید.
مشایی‌ گفته‌ به‌ چه‌ کسی‌ رای‌ بدهند/ پاسخ به سؤالی درباره اصلح
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام مهدی طائب رئیس قرارگاه عمار پنج شنبه شب در مسجد فائق تهران، طی سخنانی با بیان اینکه باید برای ظهور امام زمان(عج) دو کار انجام شود، که امام خمینی(ره) برای تحقق آن قیام کرد، گفت: یک اقدام تربیت نیروی انسانی برای ظهور است.
 
وی برداشتن موانع که همان نظام سلطه است را از دیگر شرایط امکان ظهور دانست و تصریح کرد: در حال حاضر جایی که امام زمان ظهور می‌کند، در اختیار القاعده‌ای‌هاست و آنها می‌گویند اگر شیعه را بکشید، ثواب 10 شهید را دارد ولی به نظر ما این کار القاعده نیست زیرا آنهاعروسک خیمه‌شب‌بازی اسرائیل هستند و باید قرارگاه اصلی را نگاه کنیم.
 
رئیس قرارگاه عمار با بیان اینکه نظام سلطه نمی‌خواهد امام زمان(عج) بیایند، اظهارداشت: در بیان کودک‌بودن نظام سلطه، همین بس که در لبنان تعدادی از حزب‌اللهی‌ها آنها را شکست دادند.
 
طائب ادامه داد: وقتی امام خمینی(ره) آمدند، نظام سلطه در غرب و شرق حضور داشت اما یکی از آنها از بین رفت و حضرت امام(ره) فرمودند که کمونیسم را باید در موزه تاریخ ببینید و ایشان برای ادامه مبارزه با نظام سلطه، پرچم را به دست رهبر معظم انقلاب سپردند تا بقیه ماموریت را ایشان انجام دهند تا شرایط برای ظهور امام زمان فراهم شود.
 
رئیس قرارگاه عمار با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه هم‌اکنون در پیچ بزرگ تاریخی هستیم و فروپاشی نظام سلطه را شاهد خواهیم بود، خاطرنشان کرد: دلیل تعیین شعار حماسه سیاسی از سوی رهبر معظم انقلاب این است که برای فروپاشی نظام سلطه باید بند کشورهای منطقه از استکبار جدا شود و در حال حاضر مشاهده می‌کنیم که این بندها یکی‌یکی جدا شده‌اند بنابراین کثرت حضور مردم در انتخابات باعث می‌شود که طناب‌های دیگر پاره شود.
 
حجت‌الاسلام طائب با بیان اینکه حضور مردم در این انتخابات باعث می‌شود که در آینده تحولاتی را شاهد باشیم، گفت: رهبر معظم انقلاب اخیرا فرمودند اگر برای نظام اسلامی در انتخابات شرکت نمی‌کنید، به خاطر کشور وارد عرصه انتخابات شوید، این به این دلیل است که حجم حضور ملت در صحنه انتخابات امری لازم است.
 
رئیس قرارگاه عمار در ادامه در پاسخ به سوال یکی از نمازگزاران مبنی بر کنار گذاشتن اصلح و رای دادن به صالح مقبول تصریح کرد: اولا در این انتخابات این موضوع اولویت ندارد و هر کدام از نامزدها را که اصلح تشخیص دادید، به وی رای دهید زیرا نهایتاً انتخابات با دو کاندیدای اصولگرا و یا یک کاندیدای اصولگرا و یک کاندیدای مدعی اصلاح‌طلبی به مرحله دوم کشیده خواهد شد.
 
حجت‌الاسلام طائب با بیان اینکه من در مناظره‌های انتخاباتی، "روحانی منهای روحانیت" دیدم، افزود: امروز شنیدیم که آقای مشایی گفته‌ که به آقای حسن روحانی رای بدهید.
 
وی در ادامه سخنانش به نمازگزاران توصیه‌ کرد: اگر کسی را اصلح دانستید به وی رای دهید ولی شخص دیگری را رنده نکنید، زیرا ممکن است در مرحله دوم آن شخص با دیگر کاندیدای مدعی اصلاح‌طلب بیاید و در این صورت شما مجبور باشید که به صالح مقبول رای دهید و همچنین اگر واقعا یقین می‌کنید که اگر به صالح مقبول رای ندهیم، شخص دیگری رای می‌آورد در این صورت آن شخص دیگر صالح مقبول نیست، بلکه اصلح است.
 
" آقای هاشمی رفسنجانی دو هفته قبل از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در جلسه‌ای گفته بود که اگر من با توجه به این شرایط جسمی‌ام در انتخابات کاندیدا شوم، به انقلاب خیانت کرده‌ام؛ بر این اساس بنده اطمینان دارم که هاشمی رفسنجانی را برای کاندیدا شدن در این دوره از انتخابات، "هُل" داده‌اند.
 
وی با بیان اینکه هر کدام از این کاندیداها رئیس‌جمهور مردم هستند، نه اینکه بگوییم رئیس جمهور نظام و یا رهبری هستند، خاطرنشان کرد: این شیطنتی است که از سوی اردوگاه دشمنان صورت می‌گیرد و می‌خواهند القاء‌کنند که یک نفر از این کاندیداها از طرف رهبری است و یا اینکه برخی گفتند که سید حسن نصرالله از کاندیدایی حمایت می‌کند، ولی این مساله صحت ندارد و سید‌حسن نصرالله از کسی حمایت نکرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
فقط شنید که مشایی گفته به روحانی رای بدید
اگه دیده بود که واویلا
بصیر
Iran, Islamic Republic of
شنیدن افراد تا افراد داریم!! منابع شنیدن آقای طایب خیلی موثق تر از منابع منو شماست!
مشایی هم رای باید بدهد یا نه ایشان هم دید رای چه کسی بالا است خواست خودی نشان دهد حالا اگر مشایی می گفت به دیگری رای دهید باز هم این حرف را می زدید ؟
دليل بيار، به شنيده ها كه نميشه استناد كرد
کسانی که بر اساس یک سری شنیده ها عمل میکنند افراد قابل اطمینانی نیستند.
مهدی
امام حسن(ع): فاصله شنیدن تا دیدن فقط 5انگشت است از گوش تا چشم .چه بسا تمام شنیده هایت دروغ باشد
رضا
Iran, Islamic Republic of
سلام عليكم لطف كنيد هرخبري راكه برروي سايت خودميگذاريد ابتدا منبع محكم ومتقن وفابل اعتماد آنراذكر كنيد.
براي يك يك رسانه انقلابي بد است كه بيخودي براي افراد دغدغه كاذب درست كند.باتشكر
سلام
ایا این مصداق سوء تبلیع برای یک نامزد در روز رای گیری نیست؟ چرا این گونه اخبار را در این زمان ارائه می کنید؟ و اصلا اقایان قانون گرا باید به اینگونه رفتار کنند؟
علیرضا
درود بر روحانی
سابرینا
Iran, Islamic Republic of
اتقوا الله...
هرچی که شنیدید که نباید نشر بدید...
باید مطمئن بود و حرف زد
اصلا" فرض کنیم که گفته باشه مگه کار خلاف قانون انجام داده !
حسین
آقای طائب شنید کی بود مانند دیدن شما روحانی هستید باید بیشتر تقوا داشته باشید