يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
۵

22خرداد كه نشد، بچسبید 18 تیر را

چهارشنبه ۹ تير ۱۳۸۹ ساعت ۱۶:۵۷
کد مطلب: 122851
سایت صهیونیستی بالاترین نوشت: دوستان، 18 تیر نزدیك است. این موضوع باید داغ باشد. یادتان باشد، 22 خرداد هم ما پیروز شدیم!
«دوستان ما به كدام سمت در حركتیم؟ سكوت در خیابان كم بود، سكوت در اینترنت هم حاكم شد. الان امثال شریعتمداری چه می گویند؟ لابد می گویند جنبش سبز در فضای مجازی هم منكوب شد».

سایت مرکز اسناد نوشت:سایت صهیونیستی بالاترین كه به ویژه طی 6 ماهه گذشته وضعیت رقت باری را در زمینه دمیدن در حباب جنبش سبز و توهم آشوب خیابانی سپری می كند، ضمن درج مطلب فوق نوشت: نه دوستان، 18 تیر نزدیك است. این موضوع باید داغ باشد. یادتان باشد، 22 خرداد هم ما پیروز شدیم.

این در حالی است كه سایت مذكور در مطلب دیگری اذعان كرد: صبر و استقامت راهكاری است كه حامیان حكومت به خوبی در حال انجام آن هستند در حالی كه همت و كوشش ما در حال كوشش است و این زنگ خطری برای ماست.

«بالاترین» چندی پیش تصریح كرده بود حامیان مجازی جنبش سبز، دچار Overdose (مسمومیت منتهی به مرگ ناشی از زیادروی در مصرف غیرمجاز دارو) شده و همه چیز را توأم با توهم می بینند. با این اوصاف، شنیدن صدای زنگ خطر از سوی متولیان رسانه ای جریانی مرده، حكایت همان كسی است كه از طبقه صدم یك آسمان خراش سقوط كرده بود و در طبقه هفتادم می گفت خدارو شكر طوریم نشده اما نكنه وقتی خوردم زمین، زانوی شلوارم سابیده بشه و چاك برداره!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
همان طور كه قبلاً گفتيم نبش قبر حرام است 22 خرداد كه هيچ کاری نتوانستيد بكنيد 18 تير هم هيچ کاری نمي توانيد بكنيد.
Iran, Islamic Republic of
18 تير نشد بچسبيد جهنم را چون در آنجا آتش زياد است و كاملا مناسب آتش بازي و...است
Iran, Islamic Republic of
اين حرف بالاترين، من رو ياد شعري انداخت. البته همش يادم نيست ولي يه خوردش براتون ميگم
چي چيُ چي چي نادر شاه
نميدونم چي چي نادر شاه
Iran, Islamic Republic of
اين بالاترين احتمالا خيلي بالاتر رفته فشار هوا در لايه هاي نزديك به جو زياده مخ و مخچه در فشار است و ترشحات مغز زياد به همين خاطر خواب و روياها از بيني و گوش آقايان ميپره بيرون اين ...
Iran, Islamic Republic of
این کامنت نادرشاه خیلی باحال بود کلی خندیدم.