سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۳
۲

دروغ‌پردازی فرقه‌شیرازی‌ها درمورداسیدپاشی

چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب: 387353
پس از حاشیه سازی های اخیر پیرامون حادثه اسید پاشی در اصفهان یکی از رسانه های حامی فرقه شیرازی دست به شایعه سازی عجیبی زده است.
به گزارش جهان به نقل از رویش نیوز، يكي از رسانه های حامي یک فرقه تندرو و افراطی در پی حوادث اسیدپاشی اصفهان اقدام به دروغ پراکنی عجیب و پخش شایعات بی پایه و اساس کرده اند. به طوری که در یکی از سایت های حامی این جریان، مسئوليت حادثه اسید پاشی را به یک گروه مذهبی در اصفهان نسبت داد. این سایت گروه انصار حزب الله شاخه اصفهان را به عنوان مسئول این کار قلمداد کرده و جالب تر اينكه از قول اين گروه حتی بیانیه ای نیز درباره دلایل ورود آن ها به این موضوع منتشر كرده است.

البته اقدامات چنین رسانه هایی كه بر پایه هیچ و پوچ قصد ایجاد نفرت نسبت به جامعه شیعی و حزب اللهی و تفرقه بین مردم اصفهان و ایران دارد ديگر اثري ندارد. این گروه برای این که به هدفش برسد و به این صورت جامعه را در تشویش فرو برد از هیچ فعالیتی دریغ نمی کند و همه هم و غمش را بر این موضوع استوار کرده است. این جریان به ظاهر شیعی مخالف نظام دستش برای ایرانی ها و به خصوص اصفهانی ها رو شده و حنایش دیگر برای مردم رنگی ندارد.


گفتني است اين جريان و شبكه هاي ماهواره اي و مجازي حامي آن سابقه توهين به مراجع عظام تقليد ( همچون حضرت آيت الله بهجت) و تفرقه افكني بين مسلمانان را در كارنامه دارند و با توهين عجيب و غريب سعي در تضعيف جمهوري اسلامي ايران داشته و دارند. با اين حال و با روشنگري هاي يك ساله اخير رسانه هاي ارزشي از محبوبيت اين جريان به شدت كاسته شده است و اين واكنش هاي عصبي رسانه هاي آنها حكايت از همين ضعف دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شما هم این چرت و پرت ها نگاه میکنید؟
امیر
برای آتش اختلاف و تفرقه در بین مردم کشورمان بنزین شایعه بهترین شعله را ایجاد می کند و رسانه های معاند با موج سواری از برخی اخبار مثل همین اسید پاشی به مردم متدین ، قصد ایجاد جنگ داخلی دارند که تا به حال به هدفشون نرسیدند البته قبلا هم این کار را انجام دادند در زمان فتنه 88 و قتل ندا آقا سلطان که در آن مقطع همه به فکر خاموش کردن آتش فتنه بودن و فتنه گران با کشتن ایشان و با شعار کشته سازی بر آتش فتنه دمیدند