جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

اعتراض به تبلیغات ضد احمدی نژاد+عکس

پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۰۹:۲۸
کد مطلب: 117956
اقدام جهت‌دار و مغرضانه دولتمردان آمریکا مبنی بر انتشار تبلیغات ضد رئیس جمهور ایران با انتقاد شدید و گسترده ایرانیان مقیم ایالات متحده روبرو شده است.
به گزارش شبکه ایران، دولت اوباما برای توجیه ناکارآمدی خود در رسیدگی به وضعیت بحرانی محیط زیست بر اثر نشت نفت در یکی از سکوهای نفتی یک شرکت انگلیسی در این کشور، تبلیغات گسترده‌ای را علیه ایران به راه انداخته است.

درحالی که حدود 2 ماه از انفجار سکوی نفتی شرکت BP در خلیج مکزیک و انتقادات گسترده و روزافزون مردم آمریکا نسبت به بی‌کفایتی دولت اوباما برای حل این بحران می‌گذرد، مسئولان دولتی آمریکا با انتشار گسترده یک تبلیغ ضدایرانی، رئیس جمهور کشورمان را مسبب آلودگی‌های زیست محیطی در جهان معرفی کرده‌اند!

این اعلانات عجیب، حاوی تصویر دکتر احمدی‌نژاد از یکسو و بشکه‌ای نفت با انباشتی از دلارهای آمریکائی در سوی دیگر و در بین آنان عبارتی قرار دارد که می‌گوید: "اگر ما بیش از این منتظر بمانیم، ایران از کشتار بیشتری بهره خواهد گرفت."

                   

این تبلیغات کاذب علیه ایران با این بهانه مضحک شکل داده شده است که ایران و احمدی‌نژاد با فروش نفت خود به غرب مسئول آلودگی محیط زیست، آب دریاها و خاک کره زمین می‌باشند.

البته این اقدام جهت‌دار و مغرضانه دولتمردان آمریکا با انتقاد شدید و گسترده ایرانیان مقیم این کشور روبرو شده است. این افراد در نامه‌ای خطاب به مسئولان کاغ سفید نوشته‌اند: "در بیش از سی سال گذشته نظام سلطه گر- صهیونیستی از هر فرصتی برای توطئه علیه انقلاب ایران و مردم قهرمان ما بهره برداری کرده و هزاران میلیون دلار در این راه هزینه کرده است. سخنی به گزاف نگفته ایم اگر ادعا کنیم وسعت و ابعاد این کارزار ضد ایرانی در شش سال گذشته چندین برابر شده است و هر قدر سیاست خارجی مدبرانه دولت آقای احمدی نژاد در عرصه جهانی بیشتر قرین موفقیت می شود، این توطئه ها اشکال کثیف تر و زشت تری بخود میگیرد."

در پایان این نامه هم آمده است: "ما امضا کنندگان ذیل قویا این تبلیغات شرارت آمیز را محکوم میکنیم و از استانداران، شهرداران و روسای ادارات مسافربریهای شهرهای نیویورک ، واشنگتن و سایر نقاط آمریکا موکدا میخواهیم که هر چه سریعتر این تبلیغات تهاجمی و زهرآگین را پائین کشیده و از جامعه ایرانیان مقیم آمریکا و مردم عدالت خواه ایران و بویژه از رئیس جمهور عزیزمان محمود احمدی نژاد عذر خواهی کنند."

این افراد همچنین سایتی را برای بیان اعتراض خود به این مساله تاسیس کرده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *