جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱

کشته شدن نظامی یونیفل درحمله اسراییل

چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۵۳
کد مطلب: 404452
منابع صهیونیستی از کشته شدن یک نظامی نیروهای بین المللی پاسدار صلح مستقر در جنوب لبنان (یونیفل) به دنبال حملات این رژیم به این منطقه خبر دادند.
به گزارش جهان به نقل از العالم، روزنامه صهیونیستی هاآرتص، اعلام کرد که یک نظامي يونيفل در حمله اسرایيل به جنوب لبنان کشته شده است.

از سوی دیگر شبكه هفتم تلويزيون رژيم اشغالگر از اصابت چند موشك به جبل الشيخ در منطقه جولان اشغالی خبر داد.

به دنبال حمله حزب الله لبنان به ستونی از نظامیان صهیونیست که به تلافی حمله به نیروهای حزب الله در منطقه قنیطره سوریه صورت گرفت، رژیم اشغالگر به گلوله باران کور کورانه منطقه جنوب لبنان روی آورده است.

منابع رسانه ای لبنان روز چهارشنبه تأکید کردند که در عملیات مزارع شبعا ۹ خودروی نظامی رژیم صهیونیستی منهدم شد و شمار قابل توجهی از نظامیان این رژیم به هلاکت رسیده و یا مجروح شدند.

حزب الله لبنان در بیانیه ای عملیات مزارع شبعا را برعهده گرفت و اعلام کرد که این عملیات صبح چهارشنبه(۸ بهمن ماه) ساعت ۱۱:۳۵ انجام شد.

حزب الله لبنان تأکید کرد که گروه "شهدای قنیطره" وابسته به مقاومت اسلامی، نظامیان رژیم صهیونیستی را در این عملیات هدف قرار دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *