جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

تشریح چگونگی ادامه مذاکرات توسط روانچی

پنجشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۴
کد مطلب: 431254
معاون وزیر خارجه کشورمان بدون اشاره به جزئیات موضوعات کلیدی گفت: تصمیم گیری درباره این موضوعات به سطوح بالاتر لازم دارد و قاعدتا در سطح وزیران باید تصمیم گیری شود
به گزارش جهان به نقل از صدا و سیما، مجید تخت روانچی معاون وزیر خارجه کشورمان صبح امروز گفت: اکنون تقریبا روزهای پایانی مذاکرات است.

وی افزود: اکنون در مرحله ای هستیم که مذاکرات بسیار فشرده است، هرچند تقریبا در برخی از موضوعات، جلسات درسطح کارشناسی تمام شده و به سطح معاونان رسیده است.

تخت روانچی با اشاره به اینکه البته موضوعاتی هست که در سطح کارشناسی ادامه دارد، تصریح کرد: این احتمال وجود دارد که بررسی چند موضوع کلیدی از مذاکرات در سطح معاونان به سطح وزیران در روزهای آخر برود.

وی بدون اشاره به جزئیات موضوعات کلیدی گفت: تصمیم گیری درباره این موضوعات به سطوح بالاتر لازم دارد و قاعدتا در سطح وزرا باید تصمیم گیری شود و درسطح کارشناسی و معاونان نتوانستیم به نتیجه ای برسیم.

عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای ایران اضافه کرد: هنوز هیچ چیز قطعی نیست که بگوییم حتما بعضی از موضوعات در سطح وزیران مطرح شود اما برداشت ما این است که یکی دوتا موضوع بماند که بخواهند وزیران نهایتا بررسی و تصمیم گیری کنند.

وی درباره نشست جمعی وزرای خارجه ایران و ۱+۵ گفت: زمان نشست مشخص نیست اما خانم موگرینی امروز به وین می آیند.

تخت روانچی با بیان اینکه جلسات امروز دوجانبه خواهد بود و نشست ایران و ۱+۵ امروز نیست، گفت: وزیران خارجه بعد از پایان نشست امروز، وین را ترک خواهند کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *