چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۷
۴
تهدید رئیس هیئت رسانه‌ای جنبش انصارالله یمن

گزینه دردناک انصارالله درانتظار عربستان

جمعه ۶ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب: 441154
رئیس هیئت رسانه‌ای جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که اگر عربستان به تجاوزهای خود علیه ملت یمن ادامه بدهد هدف‌های پیش رو بسیار دردناکتر خواهد بود.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از روزنامه الاخبار لبنان نوشت، یک منبع نزدیک به مذاکرات در عرصه سیاسی یمن گفت که اتحادیه اروپا تلاش‌ها و تحرکات جدیدی را برای رسیدن به راه حل سیاسی در یمن آغاز کرده است.

این منبع افزود که سفیر اتحادیه اورپا در مسقط با گروه‌های یمنی که هم اکنون در مسقط حضور دارند دیدار کرد و انتظار می‌رود تا پیشنهادهای اتحادیه اروپا به زودی مطرح شود.

درباره شلیک موشک‌های اسکاد به خاک عربستان که جدیدترین آن به ایستگاه برق نجران اصابت کرده است، احمد حامد رئیس هیئت رسانه‌ای انصارالله به روزنامه الاخبار گفت: انتخاب زمان، مکان، و هدف شلیک موشک ها با فرماندهان است.

وی همچنین تاکید کرد: اگر عربستان به تجاوز خود ادامه بدهد، هدف‌های پیش رو بسیار دردناکتر خواهد بود و ما گزینه‌ایی داریم که به فکر دشمن هم خطور نخواهد کرد و به زودی این گزینه ها را خواهید شنید و تاکید کرد که سامانه موشکی یمن سالم است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


چرا فقط تهدید می کنن خب انجام بدن چقدر دیگه باید زن وکودک کشته بشه وزیر ساخت های این کشو ر تخریب بشه حق این دولت یهودی کودک کش رو کف دستش بزارین فقط تهدید نکنین
مهدی
Iran, Islamic Republic of
خب نمیتونه برادر مگه رسانه ها را نمیبینید.
جنوب یمن از دست رفته نقاط استراتژیک در اختیار عربستان قرار گرفته . کشور های مصر ،سودان،جیبوتی ، پاکستان ، ترکیه ،اردن امارات بحرین قطر طرف عربستان هستند .
عربستان هم با ذخیره بالای پول و تجهیزات پدر حوثی ها رو درآورده
دنیا و امپراتوری های رسانه ای هم طرفدار عربستان هستند .
اساسا فقط داعش میتونه عربستان رو ساقط کنه
تا وقتی عربستان با حوثی ها درگیره به بهانه سرکوب شیعیان میتونه سرپا بمونه

اگر خواستار نابودی عربستان در شرائط فعلی هستید باید طرفدار ترک مخاصمه توسط طرفین
و واگذاری کار ها به داعش باشید.
اگر هم بین داعش و سعودی مایل به ماندن سعودی هستید باید با این کشور تعامل داشته باشیم.
امیر
باید تاسیسات نفتیشونو یا جده رو بزنید تا هم نفت بکشه بالا هم حساب کار دستتون بیاد . تاسیسات نفتی یادتون نره اگه حساب شده بزنید دستاشونو میبرن بالا
United States
ماشاالله حزب الله.