پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

حل مشکل عمره‌گذاران تا هفته آتی

جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۶:۵۹
کد مطلب: 411058
رئیس سازمان حج و زیارت کشور گفت: با پیگیری‌های وزارت خارجه کشورمان، وزیر حج عربستان قول داد تا مشکل اعزام عمره‌گذاران ایرانی تا اویل هفته آینده بر طرف شود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت کشور که برای حل مشکل اعزام عمره‌گذاران کشورمان به عربستان سعودی سفر کرده است، گفت: روز پنجشنبه جلسه خوبی با وزیر حج عربستان داشتیم و این مقام عربستانی از مشکلات به وجود آمده برای اعزام عمره‌گذاران ایرانی ابراز نگرانی کرد.

اوحدی که به صورت مستقیم از مکه مکرمه با بخش خبری ساعت ۲۱ شبکه اول سیما صحبت می‌کرد، افزود: با پیگیری‌های وزارت خارجه کشورمان، وزیر حج عربستان قول داد تا مشکل اعزام عمره‌گذاران ایرانی تا اوایل هفته آینده بر طرف شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علي
اي كاش بقيه مشكلات كشور هم مانند اين مشكل عمره‌گذاران به سرعت حل ميشد!!! هفته قبل گفتند سهم عمره ما نصف شده!‌ الان ميگويند مشكل حل شد!!! واقعا چه مسئولين زحمتكشي!! پيشنهاد ميكنم به تعداد وزارتخانه‌ها نفر از سازمان اوقاف به آنجا بروند براي حل مشكلات آنها!! (البته به غير از وزارت بهداشت).