پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

گزارش تحقیق ازدانشگاه آزاد درحال اتمام

شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب: 355754
نائب رئیس هیأت تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد از ارائه گزارش تحقیق و تفحص از این دانشگاه تا ۲ هفته دیگر خبر داد.
به گزاذرش جهان؛ قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی و نائب رئیس هیأت تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه در تلاشیم گزارش تحقیق و تفحص ظرف یکی دو هفته اخیر آماده شود، گفت: تلاشمان بر این است که ظرف یکی دو هفته گزارش آماده شده و آن را به هیأت رئیسه تحویل دهیم.

وی با بیان اینکه دوستان تحقیق و تفحص کننده از دانشگاه آزاد سؤالاتی در خصوص دانشگاه آزاد داشتند، تصریح کرد: تحقیق و تفحص گنندگان برای یافتن پاسخ سؤالاتشان تحقیق را ارائه کردند که پس از تصویب اقدامات آغاز شد.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در همین زمینه گفت: اگر در گزارشات تخلفاتی وجود داشته باشد در جهت اصلاحش پیشنهاداتی ارائه و در صورت نیاز گزارش به قوه قضائیه ارسال خواهد شد.

وی با انتقاد از همکاری مسئولان دانشگاه آزاد در جهت تحقیق و تفحص، اظهار داشت: مباحثی مربوط به تحقیق و تفحص با زحمت دنبال شد؛ یکی از مشکلات ما به رغم نامه رئیس محترم کمیته، حوزه هیأت امنابود که اجازه تحقیق و تفحص را نداند.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری خانه ملت افزود: در این زمینه در جلسه با آقای میرزاده از وی سؤال کردیم که آقای میرزاده از خود سلب مسئولیت کرده و گفت که به من ارتباطی ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمدی
تخلفات تیم جدید هم پیگیری کنید....