پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۴

گوینده رادیو فردا خواستار بازگشت به ایران

سه شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب: 175556
فرشید منافی گوینده معروف رادیو جوان که از سال گذشته در "رادیو فردا ـ ارگان وابسته به سیا" مشغول به فعالیت بود، خواستار بازگشت به ایران شد.

به گزارش بوشهر نیوز، فرشید منفی گوینده و تهیه کننده برخی برنامه های رادیو جوان که پس از افشای عضویتش در یکی از گروه های منحرف و انتشار عکس هایش کشور را ترک کرد.

این مجری که هم اکنون که در حال حاضر در رادیو فردا اجرا می کند در جلسه محفلی از اینکه ایران را ترک کرده است اظهار پشیمانی کرده است.

بنا بر این گزارش، شرایط نامساعد زندگی و حواشی که برای او ایجاد شده است باعث شده وی در تصمیمش مبنی بر حضور در رادیو فردا مردد شود.

وی در این جلسه عنوان کرده بود که از طریق چند واسطه خواستار پادرمیانی برای حضور مجدد در ایران شده اما تاکنون جوابی دریافت نکرده است.

گفتنی است، منافی هم اکنون پنج روز در رادیو فردا به اجرای برنامه می پردازد و در راستای اعطای جایزه به افراد مسأله دار اخیرا موفق به دریافت دو جایزه رادیویی «نیویورک فستیوالز» شده است.

شایان ذکر است، فرشید منافی از سرحلقه های اصلی فرقه "تی . اس. ام" از زیر شاخه های اکنکار در ایران است که شعار اصلی آن « I Love my self » است.

اعضای این فرقه این شعار را با ریتم یهودی دست در دست هم، در تمامی جلسات با شوق واشک سر می دهند.
راه اندازی انواع و اقسام پارتی ها و استعمال انواع مواد مخدر و داروهای روان گردان از جمله حشیش، برای رفتن به حالت خلسه عرفانی و رسیدن به مدارج معنوی، رقص و پایکوبی با زوج عرفانی از جمله برنامه های تفکر " تی. اس. ام" است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


روزی که از ایران میرفت خیلی خوشحال بود حالا چی شده!!!
كشور ما به چنين افرادي نياز نداره. البته اگه مي پذيره طبق قانون محاكمه و مجازات خيانتش رو پس بده، اشكالي نداره اما توقع نداشته باشه بخاطر يه جمله اينجا واسش فرش قرمز پهن كنن.
Iran, Islamic Republic of
بی جا کرده ، تا چشمش کور شه، اگه این آدم را راهش بدهند حماقت کرده اند و اگر آمد به ایران باید محاکمه شود.
Iran, Islamic Republic of
بر مي گرده؟! عمرا اگه بذارم