جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱۳
۴۵
پوست موز مجدد افراطی‌ها برای دولت؛

آیا موسوی‌لاری و دوستان افراطی‌اش، شعار مردم در ۹ دی را فراموش کرده‌اند؟

يکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۱۰
کد مطلب: 388154
آیا آقای موسوی لاری که همراه با دوستان فتنه‌گرش، سیلی محکمی از مردم در ۹ دی خورد، یادش رفته که تفکر آنها چگونه در خدمت آمریکا و اسرائیل قرار گرفت و تبدیل به آشوبی شد که مردم به آن یک "نه" بزرگ گفتند؟
آیا موسوی‌لاری و دوستان افراطی‌اش، شعار مردم در ۹ دی را فراموش کرده‌اند؟
سرویس سیاسی جهان نيوز – ابوذر علوی تبار: اخیرا آقای موسوی لاری در مصاحبه‌ای با روزنامه آرمان، ادعاهای عجیبی مطرح کرده که گذر ساده از کنار آن نه تنها عملی ناصواب که رویکردی بسیار خطرناک است. البته پیش از این بارها از ماجرای پوست موزهایی که از سوی افراطیون زیر پای دولت حجت الاسلام روحانی انداخته می شود تا دولت را به مرز افراط بکشانند، نوشته بودیم (لینک ۱ - لینک ۲ - لینک ۳) اما اظهارات موسوی لاری بیشتر شبیه تعیین تکلیف است تا پوست موز انداختن!

موسوی لاری در این گفتگو در پاسخ به خبرنگار روزنامه معروف به ارگان خانوادگی هاشمی که علت تغییر نکردن برخی مدیران دولت قبل همچون استاندار خراسان رضوی را خواسته؛ گفته است: "متاسفانه... آنچه اشاره كرديد واقعيتي تلخ است و همچنان بعضي مديران ارشد دولت قبل، سر پست خود هستند."

این اظهار نظر قیم‌مآبانه یک اصلاح‌طلب برای دولت آقای روحانی در حالی صورت می‌گیرد که رئیس جمهور در اولین نشست مطبوعاتی خود گفته بود: "دولت آینده دولتی است که کارآمدی و شایسته سالاری را مبنای کار خود قرار می دهد همه عزیزانی که در این ۸ سال کار و تلاش کرده اند و مدیر شایسته هستند در برابر آنها تواضع می کنم و از آنها استفاده خواهد شد..."

البته ناگفته نماد که به نظر می‌رسد اینگونه فشارها به دولتی که امروز علنی نیز شده، متاسفانه توانسته خط اصلی دولت که در وعده اولیه رئیس جمهور به آن پرداخته شد را خدشه‌دار کند و برخی مدیران -فارغ از کارآمدی بالای آنها- تنها به علت آنکه با دولت فعلی هم خط نبوده‌اند، از کار برکنار شده‌اند.

او البته در ادامه در اظهارنظری شاذ که معلوم نیست از کجا به آن رسیده، مدعی می‌شود: "در سطوح مديران فقط فرمانداران و بخشداران باقي مانده از دولت قبل نيستند بلكه مديران وزارت كار و رفاه اجتماعي، مديران صنعت، مديران جهاد کشاورزی و... همه اين افراد تقريبا همان مديران سابق هستند البته با تغييرات جزئي در بعضي نهادها انجام شده است"

شاید بهتر باشد نام این مدیرانی که آقای موسوی لاری مدعی شده را از ایشان بپرسیم تا سوتفاهمی پیش نیاید وگرنه هر کسی که کوچکترین آشنایی با فضای سیاسی داشته باشد، می‌داند که آن سه مدیری که موسوی لاری به آنها اشاره کرده به ترتیب، علی ربیعی (عضو ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی)، نعمت زاده (رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی) و محمود حجتی (عضو شورای مرکزی حزب منحله مشارکت و وزیر دولت خاتمی) است.


موسوی لاری در ادامه ادعای بزرگتری نیز می‌کند و از اصول‌گرایان می‌خواهد تا با مردم همراه شوند!

وی با ادعای اینکه در تمام دولت‌های خاتمی، احمدی‌نژاد و روحانی گفتمان برتر اصلاح‌طلبی بود(!) می‌گوید: "اصلاح‌طلبي يک انديشه، فكر و يک گفتمان است. اين گفتمان در مقابل ساير گفتمان‌های رايج در كشور از يک برتری كاملا محسوسی برخوردار است!"

موسوی لاری در ادامه ضمن تلاش برای تبرئه کردن اصلاح‌طلبان از آنچه در فتنه ۸۸ انجام دادند و کشور را به مدت ۶ ماه در آشوب فرو بردند، مدعی می‌شود: "احساسم اين است كه اصلاح‌طلب‌ها نظرشان اين است كه خصومتي با اصولگرايان ندارند اگر در يك رقابت، اصولگرايان مسئوليتي به عهده شان گذاشته بشود اصلاح‌طلبان كاملا تمكين مي‌كنند ولي آن سوي ماجرا این چنین نيست!"

البته وی که در برابر سؤال‌های سفارشی خبرنگار روزنامه خاندان هاشمی نشسته درباره این ادعاهای اعجاب برانگیز بازخواست نمی‌شود و کسی از او نمی‌پرسد که چگونه است که او و دوستانش به خاطر یک دستمال قیصریه را به آتش کشیدند و با شعار جعلی تقلب کیان نظام را به بازی گرفتند و با موبه‌مو اجرا کردن فرامین کودتای مخملی عملا در پازل دشمن قرار گرفتند؟ و از کجای معادلات سیاسی کشور، او به نتیجه رسیده که "اصلاحطلبی" گفتمان برتر کشور آن هم به‌طور محسوس(!) است؟

در پایان ضمن دعوت از ایشان برای پاسخگویی به سوالات و ابهامات مطرح شده، می‌پرسم که آیا آقای موسوی لاری که همراه با دوستان فتنه‌گرش، سیلی محکمی از مردم در ۹ دی خورد، یادش رفته که تفکر آنها چگونه در خدمت آمریکا و اسرائیل قرار گرفت و تبدیل به آشوبی شد که مردم به آن یک "نه" بزرگ گفتند؟ آیا او شعارهای مردم در این روز بزرگ را فراموش کرده؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


من یادمه مردم در 9 دی نه شعار به نفع اصولگراها دادند و نه به نفع اصلاحطلبا... همه مردم اومده بودن تا از نظام، رهبر و انقلابشون حمایت کنن که توسط فتنه گران به بازی گرفته شده بود...

آقای موسوی لاری مشکل اینجاست که همین فتنه گران ، تو و امثال تو را به عنوان یک عروسک خیمه شب بازی در دست دارند...
نطر مردم در روز 24 خرداد 92 فراموش شدنی نیست
شعارهای ۹ دی، شعارهای همیشگی و کلیشه ای نبود. شعارهای جدیدی که از پیوند عشق به ولایت، عاشورا و انقلاب و نفرت از دشمنان حریم ولایت به دست آمده بود.
شعارهای مردم در 9 دی!!!!
" کروبی بی سواد، عامل دست موساد" ،"سران فتنه سبز اعدام باید گردند"، "خواص بی بصیرت خجالت خجالت"، "مرگ بر منافق"، "مرگ بر ضد ولایت فقیه"، "خون حسین می جوشد، بسیجی می خروشد"، "موسوی کروبی مرگ به نیرنگتان، خون جوانان ما می چکد از چنگتان"، "موسوی کروبی این آخرین هشدار است"، " سفارت موسوی تعطیل باید گردد، سفیر روباه پیر اخراج بایید گردد"، " بی بی سی ساکت باش"، لانه روباه پیر تسخیر باید گردد" ، " مرگ بر انگلیس"، "بی بی سی بی حیا،دوربین را بردار بیا".
ما اینجا توی تجمع بودیم از هر 100000 نفر 10 نفر از این شعارهای تفرقه افکن دشمن شاد کن می دادند.
مردم برای دفاع از حریم ولایت آمده بودند و به این فرصت طلبا کاری نداشتند.
...
روز ۹ دی تنها تجمع میلیونی مردم علیه خواص بی بصیرت بود. یعنی اگر بخواهیم اهداف مردم برای حضور در حماسه نهم دی‌ماه را برشماریم، اعتراض به خواص بی بصیرت، جزء اهداف اصلی مردم خواهد بود.
احمد
فکر می کنم آقای موسوی لاری هم شعارهای مردم در تظاهرات میلیونی و خودجوش 9 دی را شنیده و هم سکوت مردم در تظاهرات چند هزار نفری مردم در 24 خرداد از انقلاب تا آزادی رو . حرفش هم بر اساس شنیده ها و دیده های اوست
یک بشر...
اتفاقاً مشکل اینجاست که این آقا فقط سکوت مردم گول خورده در 24 خرداد رو دیده...9 دی دنبال سولاخ موش میگشتن دوستان...
اصری
مردم با رای خودشان در انتتخابات ریاست جمهوری 92 همه چیز را ثابت کردند
مهدی
خاطرتون باشه موسوی لاری زمانی وزیر بود توی حادثه کوی دانشگاه هم یه تو سری از یه دانشجو خورد...
خوبه كه برادر زاكانى با اين همه ادعا براى رياست جمهورى تأئيد صلاحيت نشد !!!!
جهان عزيز اين كامنت رو بزار ، تا اخراجت كنه آقاى ذاكانى !!!
شیطونک915
افکار بیماری دارید عزیز!!!!!!
ب دکتر راجعه کن!
راستي مشکل مدرک تحصيلي حل شد!!
حسین
Ghana
آلزایمر بد مریضی هست بعضی هارا هنوز پیر نشدند مبتلا می شوند آقای لاری برای درمان آلزایمر لطفا به نزدیکترین دکتر مراجعه فرمایید
Iran, Islamic Republic of
آلزایمر؟!
اتفاقا اینها خوب میدانند چه میگویند....
ناصر
Iran, Islamic Republic of
بیچاره آرزوهاشو بیان کرده... بذارین با این حرفا خوش باشن. مردم معمولا مطالب را می شنوند و ظاهرا چیزی نمی گند اما به موقعش جواب اراجیف این قوم مرفه بی درد خود برتربین خودباخته غرب زده را خواهند داد
ناصر جان بهت ثابت می کنیم .
amin
اینها حتی اگر فقط خانواده آقا بزرگ و خودشون و محمدو اکبرزشت و زیبا و صادق و دختر و پسر و عروسو دامادشون روهم داشته باشند بازم میگن ما بیشماریم
فریماه
اشتباهی منفی زدم
ایرانی
سران فتنه 88هنوز خودشان با نظام همراه نیستند دیگران را نصیحت میکنند؟؟؟!!!
آقای لاری باید از ملت ،نظام وبه خصوص حضرت آقا غذر خواهی نموده وبه دامن اسلام برگرددچرا که آنان بودند که حامیان فتنه گران بودند وبه حمایت بیگانگان امید بسته بودند آقای لاری وقت تنگ هست بیا توبه کن شاید فردا دیز باشد بیا خجالت نکش نظام خیلی با شما رافت ومهربانی نموده
Iran, Islamic Republic of
برگردد؟!
....
Iran, Islamic Republic of
امثال موسوی لاری.... که این تذکرات را بشوند
خدا اون روز رو نیاره که قلب انسان از شنیدن حق قفل بشه وشیطان در توجیه رو براش باز کنه.پناه ببریم به خدا .
اسلام را جنابعالی تشخیص میدهید؟
مهدی
آب که سر بالا بره قورباغه ابوعطا می خونه!
سربارسازندگی
... به روایتی یارو را توی ده راه نمیدن سراغ خونه کدخدا را میگرفت.اصولگرایان با مردم آشتی کنند؟؟؟؟ ...
شادی
.....دایی من یه اصلاح طلب دو آتیشه هست امشب اونهم از حرف های این بنده خدا خنده ش گرفت....گفت تقصیری نداره از بس از سیاست دور بوده حرف .. معکوس می زنه ! شما بهش خرده نگیرین!
دایی شما هم مثل دایی مرحوم منه
اونوقت ها میامد حرفهای مرحوم منتظری را نقل و از آن دفاع می کرد روز انتخابات می رفت لیست انجمن اسلامی بازار را که با آن مرحوم از لحاظ فکری تعارض داشتند میگذاشت جلوش و از روش می نوشت./
ایلام
مغز آدم کپ می کنه این آدم این همه رو از کجا اورده؟!واقعا فکر نمی کنه این بلوف ها فقط آبروشونو می بره؟!
آیا شریعتمداری و دوستان بگم بگمش خواهند گذاشت ایران و افکار عمومی ایرانیان آرام شود
یعنی میگویم ویا به وقتش میگویم های اقای روحانی رو تو سخنرانیهاش گوش ندادی ونشنیدی؟!!!!
اززمان مسئولیت این آقا در زمان خاتمی تا به حال بدبین بودم از ایشان برای اینکه هیچگونه حرفی که ...کلام خیر در آن وجود داشته باشد نزده
9دي متعلق به شما نبود . متعلق به ملت بود . در 9دي ملت دست رد به افراطيون...اصلاح طلب زد. 9دي متعلق به انقلاب و ايران بود نه فرقه... اصلاح طلب ....
Iran, Islamic Republic of
بهتر است اين آقا و هم پيالگی هايش با دين و مردم آشتی کنند.
توفیقی از قزوین
بنا بود اینا مثل جناب حر توبه کنند بقول رییس جمهور یا برای مردم واصولگرایان تکلیف معیین کنند ؟
گروهبان کرسنت
Iran, Islamic Republic of
نهم دی یک یوم الله بود که فضای غبار الود والوده فتنه گری راکه بوسیله مشتی ادمهای بی بصیرت وقدرت طلب ایجاد شده بو د چونان یک باران بهاری چهره نظام را تلطیف وبشاش نمود.وبسیاری از مردمی که توسط این افراد خود فروخته به بیراهه رفته بودند برگشتند واز ایننان برائت جستند. می گویند ادم دروغگو کم حافظه می شود. اینها همه جنگ روانی است که این اقایان باز بوی انتخابات بمشامشان خورده.
شووَر ننه !؟
آدميكه خوابه راحت ميشه بيدارش كرد ،
اما كسيكه خودشو بخواب زده ، مثل اين بابا ، فقط !
نيم سوز !؟ لازمداره كه،،،،،،
علی
Iran, Islamic Republic of
... آقای روحانی در خصوص بکار گیری مدیران کار آمدی صحبت کرد که در آن هشت سال از نظر من نفوذی در دولت نهم و دهم بودند...ید .
علی
Iran, Islamic Republic of
آقای لاری کیه که نداند شما برای مردم ارزشی قائل نیستید . آیا این نظر دار و دسته شما نیست که راننده تاکسی و بقال را چه به نظر دادن ؟
علی
هم چنین خرداد 92 را هم از یاد نبرده اند.
"متاسفانه... آنچه اشاره كرديد واقعيتي تلخ است و همچنان بعضي مديران ارشد دولت قبل، سر پست خود هستند."
به عنوان یک کارمند صحت صحبت های آقای موسوی را تایید می کنم و می افزایم:
"در دانشگاه ما از به علت قحط الرجال بودن یا هر چیز دیگر افراد دولت قبل نه تنها بر سر کار خود حاضرند، بلکه هم اکنون دو شغل مهم را همزمان مدیریت می کنند!!!"
...
سیستانی
مشکل بزرگ اینجاست که بسیاری ازاقایان که ازاسب به پایین افتاده اند،دنبال تشکیل سیاهی لشکرمیباشندتادوباره خودی نشان دهند!باورکنیدکسانی که دنبال تعریف وتمجیدازفلان ایت الله افتاده اند،اهل رساله نیستندوفقط هدف نابودی ریشه های اسلام وروحانیت رادرسردارند!امروزاکثرکسانی ازطیف شمادفاع میکنند تارک اصلوه هستندوفقط به عیش ونوش دنیافکرمیکنند!کاررابه جایی رسانده ایدکه حتی اگرصدام هم دوباره زنده شودوشعاردفاع ازاسلام امریکایی دهدودرلابلای صحبت هایش چندکلمه ای هم علیه انقلاب اسلامی بگوید،همین جماعت درسایتهایشان ازاویک قهرمان خواهندساخت!به راستی برخی درحوزه های علوم دینی چه اموخته اند؟
به اقای موسوی لاری با صدای بلند می گوئیم ... اگر ایشان سید نبود جوابی به ایشان می دادم که ...............اما فقط به احترام جدش کوتاه می ایم .
9 دی مال مردم بود نه اصلاح طلب نه اصولگرایان . آقای علوی تبار آنرا بنام خود مصادره نکنید.