جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

حضور عبادی و گنجی در مراسم جنجالی

شنبه ۱۷ مهر ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب: 138052
بنابرگزارش برخی محافل خبری وزیر اسبق دوره اصلاحات و وکیل مدافع بهاییان و منحرفان جنسی در مراسم اهدای جایزه به کاریکاتوریست دانمارکی اهانت کننده به دین اسلام شرکت جستند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، دیشب با حضور وزیر کشور آلمان، و برخی مدعوین از جمله شیرین عبادی ،جایزه "آزادی و آینده رسانه‌های لایپزیک" به کورت وسترگارد اهدا شد.

بنابر این  توهین کننده گزارش، وی همان کاریکاتوریست دانمارکی می باشد که در سال 2005 با کشیدن کاریکاتور بر علیه حضرت محمد(ص) پیامبر اسلام جنجال آفرید. برخی اخبار تایید نشده از حضور اکبر گنجی در این مراسم حکایت می نمایند. کنگره دو روزه بنیاد رسانه‌های لایپزیک در شهر لایپزیک صبح روز گذشته با سخنرانی عبادی شروع به کار نمود.

چند هفته پیش نیز وسترگارد با حضور مرکل جایزه دیگری را در برلین در یافت کرد و در آن مراسم مرکل با دفاع از وی جنجال آفرید.

این گزارش می افزاید،قرار است شیرین عبادی و اکبر گنجی در دو نشست دیگر در آلمان حضور پیدا نمایند .

گفتنی است، جریان اصلاح طالب و فتنه خارج از کشور به شدت نگران حملات انتقادی ایرانیان نسبت به حضور این دو در مراسم تقدیر از یک اهانت گر به دین اسلام می باشند و پیشاپیش اردوگاه اصلاح طلبان و فتنه گران در سکوت فرو رفته اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *