جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۵

حرم مطهر امام علی(ع) در شب قدر+تصاویر

جمعه ۲۷ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۳:۱۹
کد مطلب: 370883
در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان هزاران نفر از شیعیان با حضور در حرم مطهر امام اول شیعیان ضمن مناجات با خدای خویش در سوگ امام مظلومان حضرت علی (ع) اشک ماتم ریختند.
حرم مطهر امام علی(ع) در شب قدر+تصاویر
به گزارش جهان به نقل از ابنا، عزاداران مولی الموحدین حضرت امام علی(ع) در سالروز ضربت خوردن به فرق مظهر عدالت، امام اول شیعیان جهان در مظلومیت علی(ع) گریستند و همچنین از خدای متعال طلب عفو و بخشش کردند.

حرم مطهر حضرت امام علی(ع) در نجف اشرف شب گذشته شاهد حضور هزاران زائری بود که در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان با حضور در حرم مطهر ضمن مناجات با خدای خویش در سوگ امام مظلومان حضرت علی (ع) اشک ماتم ریختند.

قرائت قرآن، دعای جوشن کبیر و دعای ابو حمزه ثمالی مداحی و مرثیه سرایی و سخنرانی، از دیگر برنامه‌های احیای شب ۱۹ رمضان در حرم مطهر حضرت امام علی(ع) بود.

استغفار و طلب بخشش از خداوند متعال از مهم‌ترین اعمال اولین شب قدر بود و مردم که از چهارشنبه شب برای به جای آوردن اعمال شب قدر در مکان‌های مذهبی حاضر شده بودند تا سحر پنجشنبه زمزمه العفو سر دادند و با معبود خویش به راز و نیاز پرداختند.

حاضران در این مراسم برای سلامتی و ظهور مولایشان امام زمان(ع) دعا کردند و پیروزی مسلمانان جهان را خواستار شدند.










نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Germany
السلام وعلیک یا علی ابن ابیطالب (ع)
السلام و علیک یا مظلوم
عطیه احمدی
با سلام: تصاویرها بسیار عالی بودند. بسیار سپاس گزاریم
شب های 19 و 21 رمضان کربلا بودم و شب 23 نجف...
جاتون خالی بود
میشه بگین این عکس هارو کی گریفتین؟
من شب قدر اونجا بودم
اصلا جای سوزن انداختن هم نبود