جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱

قطع ۱۵۰ اصله درخت در تهران +عکس

چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب: 380783
سازمان هواشناسي استان تهران با قطع حدود ۱۵۰ اصله درخت در چند روز گذشته اين محل را به پاركينگ تبديل كرده است.
به گزارش جهان به نقل از پارس، يك سازمان دولتي طي چند روز گذشته با قطع تعداد قابل توجهي درخت، منطقه مورد نظر را به پاركينگ در اختيار مديران تبديل كرد.

در حالي كه هر روزه به دليل غفلت مسوولين دولتي، بخش قابل توجهي از درختان در گوشه گوشه كشور قطع و يا به دليل سستي قطع مي شود، در رزوهاي گذشته اين عارضه به مركز كشور نيز كشيده شد و يكي از دستگاههاي دولتي با قطع درختان، پاركينگي را جهت خودروي مديران خود فراهم آورد.


سازمان هواشناسي استان تهران با قطع حدود ۱۵۰ اصله درخت در چند روز گذشته اين محل را به پاركينگ تبديل كرده است. اميدواريم وزير محترم راه، مسكن و شهرسازي آقاي آخوندي و شوراي عالي معماري و شهرسازي كه تمركز زايد الوصفي نسبت به مسايل شهرداري تهران دارند نسبت به سازمان تحت امر خود حساسيت و نظارت بيشتري داشته باشند.


پارس نيوز انتظار دارد مسئولين سازمان هواشناسي و وزارت راه و مسكن و شهرسازي و شوراي اسلامي شهر تهران و شهرداري هر چه سريعتر نسبت به رسيدگي و پيگيري لازم اقدامات لازم را به عمل آورده و نتيجه را جهت تنوير افكار عمومي اعلام نمايند.


نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


با این همه تکنولوژی چرا قطع درختان
شهرداری امکانات مورد نیاز اون در اختیار دارد