جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱۰
۶
بلاتکلیفی مطلق سرخابی ها در فصل نقل و انتقالات

آیا استقلال و پرسپولیس نابود می شوند !؟

سه شنبه ۲ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۴
کد مطلب: 429581
متاسفانه مشخص نیست مسئولان امر چگونه این دو باشگاه بزرگ و مردمی را به حال خود رها کرده اند و مالکان جدید تنها نظاره گر بازار نقل و انتقالات می باشند .
آیا استقلال و پرسپولیس نابود می شوند !؟
سرویس ورزشی جهان - مسعود پاشنا: با این که تکلیف نهایی تیمهای استقلال و پرسپولیس مشخص شده است اما باید پذیرفت تا زمانی که مشکل مالی این دو باشگاه حل نشود، سرخابی‌ها همچنان در جا می زنند و بازنده اصلی نقل و انتقالات خواهند بود!

در حقیقت تیمهای استقلال و پرسپولیس حتی برای مذاکره با بازیکنان مورد نظر خود هم با مشکل مالی روبرو هستند و در واقع برای قرار گرفتن روی نقطه شروع مسابقه هم مشکل دارند! و نمی‌توانند هیچگونه رقابتی را آغاز کنند، چرا که هر دو باشگاه منبع مالی ندارند و دور خود می‌چرخند.

این در حالی ست که سایر تیمها ، خصوصا تیمهایی که زیر مجموعه خودروسازان و امثالهم ، با قدرت حضوری پررنگ در بازار نقل و انتقالات دارند و جلسات متعددی با ستاره های فوتبال برگزار می کنند .

متاسفانه مشخص نیست مسئولان امر چگونه این دو باشگاه بزرگ و مردمی را به حال خود رها کرده اند و مالکان جدید تنها نظاره گر بازار نقل و انتقالات می باشند .

حال و روز دو تیم محبوب پایتخت یعنی استقلال و پرسپولیس این روزها همچون سال‌های گذشته، اصلا خوب نیست،‌ روایت‌هایی از وضعیت دو تیم سرخابی به گوش می رسد که گویا کمر همت به قتل این دو تیم پرطرفدار پایتخت گرفته شده است!

حکایت تلخی که معلوم نیست عمدی است یا غیر عمدی، اما نفس کار مهم است که در حال نهایی شدن است.
مشخص نیست ، این دو تیم پرهوادارکه هر چقدر هم هوادار و قدیمی‌ها و استخوان خورد کرده‌های فوتبال برایش فریاد می زنند، گوش شنوایی نیست تا فریادها را بشنود و برای درمان دردها قدمی بردارد.

همان گونه که شاهد بودیم میزان حضور هواداران استقلال و پرسپولیس در لیگ چهاردهم در ورزشگاه ها نشان داد که سرخابی ها حال و روز خوشی ندارند و دیگر مثل گذشته نیست که بیش از ده ها هزار تماشاگر در هر یک از مسابقات دو تیم پا به ورزشگاه بگذارند و برای تشویق تیم محبوب شان به استادیوم ها بروند. با این روند فاصله هواداران پرشور با دو تیم استقلال و پرسپولیس بسیار زیاد شده و تصمیماتی در این باره گرفته می شود که روز به روز بر شدت این شکاف می افزاید.

در لیگ فصل پیش شاهد بودیم که رکورد کم استقبال‌ترین، از دیدارهای پرسپولیس و استقلال شکسته شد، در حالی که اوایل همین فصل چهاردهم بود که گفته بودند قرار است این دو تیم عاقبت به‌خیر شوند! ولی نه تنها این شعار عملی نشد، بلکه هر دو تیم سرشناش پایتخت در مسیر زوال قرار گرفتند. زوالی که از شکاف عمیق بین هواداران دو تیم آغاز شده و خدا می داند که سرانجام این شکاف به کجا ختم خواهد شد.

آتیلا حجازی فرزند مرحوم حجازی که درخواست اجاره باشگاه استقلال را داشت در قسمتی از گفته هایش اظهار کرد: وزارت ورزش و جوانان از خانواده ناصر حجازی خواستار حضور همه ساله باشگاه استقلال تهران در جام باشگاههای آسیا شده است!؟

این مهم آیا برای اسپانسر فعلی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران نیز لحاظ شده است که اگر این گونه است چرا در سال گذشته به دلیل عدم کسب این مهم، وزارت با آنها برای اعطای برند استقلال به مدت سه سال وارد گفتگو شده است ؟

تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل…
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آرش
آقایان دوست دارن استقلال و پرسپولیس از بین برن
جمشید
ما همه سرکاریم ببین ورزش دست چه کسانی افتاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حسن
كم مونده بود يك اداره يا يك شركتي راه بندازيد وبگيد اداره ياشركت مزايده پرسپوليس واستقلال ،دوساله اعتبارخرج كردين اين همه توسايتها اطلاعيه داديد .الان براهتي ميگين نشد نميشه .ولي خوب دارين روزها وسالها روميگذرونيد تدبيرجون
Iran, Islamic Republic of
ان شاء الله که خودشون از بین برن...
از بس پول این مردم و مملکت توش خرج شد و اینها هیچی نشدن ...
حمید
50 میلیون هوادار دو تیم سرگردونن
Romania
به امید نابودی هر دو تیم که ما هم دیگه خیالمون راحت بشه که دیگه تیمی نیست که طرفداریشو بکنیم