جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱

موضع حزب الله درباره شهادت نیروهایش

دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۵۹
کد مطلب: 402689
یکی از مقامات ارشد حزب الله لبنان به حمله اخیر بالگردهای ارتش رژیم صهیونیستی به کاروان نیروهای حزب الله در منطقه القنیطره در جنوب سوریه واکنش نشان داد.
به گزارش جهان، مهر به نقل از المیادین خبرداد؛  «محمود القماطی» عضو شورای سیاسی حزب الله لبنان به حمله اخیر بالگردهای رژیم صهیونیستی به کاروانی از نیروهای حزب الله در منطقه القنیطره در جنوب سوریه که به شهادت شش نفر از این نیروها منجر شد، واکنش نشان داد.

وی در این باره اظهار داشت: مقاومت لبنان پاسخ به این حمله را در زمان و مکان مناسب خواهد داد و این اقدام هرگز بی پاسخ نخواهد ماند.

«ابو احمد فواد» معاون دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین نیز در واکنش به حمله صهیونیستها اظهار داشت: اسرائیل با انجام این حمله تلاش کرده به محافل داخلی درباره میزان آمادگی اش اعتمادسازی ایجاد کند.

وی افزود: کشورها و ملل عربی باید برای حمایت از مقاومت و محور مقاومت بسیج شوند و بپا خیزند.

این مقام فلسطینی در ادامه با کنایه خطاب به مقامات غربی که در پی حمله به مجله «شارلی ابدو» دسته جمعی به پاریس رفته و آنرا محکوم کردند، اظهار داشت: ما هیچ موضع گیری از سوی فرانسه در محکومیت تجاوز اسرائیل مشاهده نکردیم.

«سلیمان فرنجیه» وزیر باسابقه لبنانی نیز تاکید کرد: قافله جدید شهدای مقاومت باعث افزایش صلابت و قدرت آنها خواهد شد. بر میزان حمایتهای ما از حزب الله نیز خواهد افزود.

حزب الله لبنان شب گذشته در بیانیه ای، اسامی شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به یک گشتی نیروهای مقاومت در قنیطره در جنوب سوریه را اعلام کرد که شامل اسامی زیر بود:

۱ـ شهید محمد احمد عيسى "ابو عيسى"، متولد عربصالیم، ۱۹۷۲ میلادی، متاهل و دارای چهار فرزند

۲-شهید جهاد عماد مغنیه ملقب به جواد، متولد طیردبا، ۱۹۸۹ میلادی، مجرد

۳-شهید عباس ابراهیم حجازی معروف به سید عباس، متولد ۱۹۷۹ میلادی، متاهل و دارای چهار فرزند

۴-شهید محمد علی حسن ابوالحسن معروف به کاظم، متولد عین قانا، سال ۱۹۸۵ میلادی، مجرد

۵-شهید غازی علی ضاوی معروف به دانیال، متولد الخیام، سال ۱۹۸۸ میلادی، متاهل و دارای یک فرزند

۶-شهید علی حسن ابراهیم معروف به ایهاب، متولد یحمرالشقیف، سال ۱۹۹۳ میلادی و مجرد
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یزد
پس اسم سردار الله دادی ما چی میشه؟
چرا اعلام نکردند؟