شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۶

لغو کنسرت خواننده لس‌آنجلسی در بحرین

شنبه ۵ تير ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب: 122086
برخی رسانه عربی علت واقعی ملغی شدن کنسرت این خواننده لس آن جلسی را نحوه پوشش عریان گونه وی و برخی رسانه های غربی فشار های دیپلماتیک را دلیل واقعی این موضوع اعلام کرده اند.
کشور بحرین مانع از برگزاری کنسرت تابستانی یک خوانند لس آن جلسی شد.

به گزارش «فردا» و به نقل از منابع خبری بحرین، طبق برنامه اعلام شده قبلی، قرار بود فائقه آتشین (گوگوش) ماه آینده در کشور بحرین کنسرت موسیقی اجرا کند. اما این موضوع به تازگی از سوی وزارت فرهنگ بحرین منتفی اعلام شد.

در حالی است که هنوز تابلوهای تبلیغات این کنسرت در خیابان های پایتخت کشور بحرین دیده می شود معاون وزارت فرهنگ و اطلاع رسانی بحرین بدون ارائه توضیحات مفصلی تنها علت این مسئله را مربوط به موضوعات فنی اعلام کرده و افزوده است که این وزارت خانه درنظر دارد که در آینده این کنسرت اجرا شود.

اما برخی رسانه عربی علت واقعی ملغی شدن کنسرت این خواننده لس آن جلسی را نحوه پوشش عریان گونه وی و اعتراض برخی گروه ها در این کشور عنوان کرده اند. از سوی دیگر برخی رسانه های غربی فشار های دیپلماتیک را دلیل واقعی این موضوع اعلام کرده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Latvia
واقعا جاي تاسف است كه كشور ايران جزو چند كشور اول جهان در دارا بودن جاذبه هاي توريستي باشد آن وقت كشورهاي همسايه نظير دبي شيخ نشين امارات ، ارمنستان ، بحرين و حتي مالزي با سوءاستفاده و استفاده ابزاري از خوانندگان ايراني با برگزاري چنين كنسرتهايي و چاشني كردن بي حجابي و مشروبات الكلي و ايجاد جاذبه هاي كاذب ديگر طي سه دهه اخير پذيراي مسافر از ايران بوده و ميلياردها دلار ! كه مي توانست ميليونها شغل براي جوانان ميهن ايجاد كند به جيب زده اند!
Latvia
چگونه است كه عده اي از استقبال كنندگان از اين كنسرتهاي سخيف خواننده جلف جنبش سبز! بصورت شعار گونه نگران تغيير نام خليج فارس هستند اما پولهاي ميليوني خود را تقديم شيوخ مرتجع عرب مي كنند!
Iran, Islamic Republic of
ببینید چقدر ... پوشیده بوده که حتی این عرب های خوشگذرون هم بهش گیر دادن!...
خاک بر سر این خواننده منحرف کنم که آبروی ایرانی رو میخوان ببرند...
Iran, Islamic Republic of
پیامبر اکرم:
چه بسیار خوب است توبه د رجوانی وچه بسیار بد است اصرار بر گناه در پیری وکهولت سن...
خانم فائقه آتشین فکر آتش های بعد از مرگت باش هنوز فرصت داری خانم...
Iran, Islamic Republic of
شما دلتون برای فائقه میسوزه یا برای بحرین؟
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه وزارت ارشاد"اسلامی"!