پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

باشگاه رئال علیه پلاتینی بیانیه صادر کرد

شنبه ۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب: 393680
باشگاه رئال مادرید در اعتراض به صحبت‌های رئیس یوفا بیانیه صادر کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، میشل پلاتینی در اظهار نظری اعلام کرده بود توپ طلا باید به خاطر قهرمانی آلمان در جام‌جهانی به یکی از بازیکنان این تیم اهدا شود. باشگاه رئال مادرید بیانیه‌ای شدید‌اللحن علیه رئیس یوفا صادر کرد. این بیانیه کمی بعد از صحبت‌های کارلو آنچلوتی در نشست خبری پیش از بازی با مالاگا که به انتقاد از رئیس یوفا پرداخته بود، صادر شد.

در این بیانیه نوشته شده است: با توجه به صحبت‌های مطرح شده از سوی رئیس یوفا در خصوص برنده توپ طلا، باشگاه رئال مادرید اعلام می‌کند:

«اولا از اظهارنظرهای مدام پلاتینی در خصوص ترجیح شخصی‌اش در انتخاب برنده توپ طلا به خصوص با توجه به اینکه او رئیس فدراسیون فوتبال اروپا است، تعجب کردیم زیرا از نظر ما جایگاه او به صورتی است که باید به شدت از جانبداری اجتناب کند.

دوما، توپ طلا یک جایزه انفرادی است و نه یک جایزه تیمی که هر ساله به بهترین بازیکن دنیا اهدا می‌شود و ما معتقدیم که کسانی که در این رأی گیری شرکت می‌کنند، برای حفظ شأن این جایزه باید موفقیت‌های فردی یک بازیکن را مد نظر بگیرند.

در پایان، معتقدیم که کریستیانو رونالدو بدون شک از لحاظ عملکرد انفرادی بهترین بازیکن سال بوده و توانسته فاتح لیگ قهرمانان شود، کفش طلا را کسب کند و برترین گلزن یک دوره مسابقات لیگ قهرمانان شود. وی همچنین فاتح کوپا‌دل‌ری شد و در لالیگا نیز جایزه برترین گلزن را به خود اختصاص داد. رونالدو در این فصل برنده سوپرجام اروپا شد و هر دو گل مسابقه را به ثمر رساند. وی رکوردهایی از جمله ۲۰ گل زده در ۱۲ مسابقه لالیگا بدارد که شرایط عالی او را تأیید می‌کند و نشان می‌دهد که بیشتر از هر زمان دیگری شایسته توپ طلا است.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *