جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱۰
۲۳
جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح:

پولادی به قطر برود جرم دیگری مرتکب شده است/ فدراسیون فوتبال باید او را برگرداند

شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۳
کد مطلب: 403480
جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پولادی اگر برنگردد باید از تیم ملی هم خداحافظی کند و دیگر نمی تواند به این تیم دعوت شود.
پولادی به قطر برود جرم دیگری مرتکب شده است/ فدراسیون فوتبال باید او را برگرداند
به گزارش جهان، سردار کمالی در گفتگو با خبرگزاری دانشجو در خصوص صحبت های کفاشیان مبنی بر اینکه پولادی پس از پایان لیگ قطر به ایران باز می گردد، گفت: پرونده این بازیکنان در قوه قضاییه است. این موضوع از چند جهت قابل پیگیری بود. اول نظام وظیفه بود که کارش را انجام داد و پرونده اینها را بررسی و کارت آنها را ابطال و برگه اعزام آنها صادر کرد و مشغول خدمت هستند مانند ماهینی و شجاع خلیل زاده و مهرآزما. برخی آموزششان تمام شده است که این از جنبه نظام وظیفه است.

وی در ادامه افزود: بحث دیگر جرم اینها است که پرونده آنها تشکیل و به قوه قضاییه ارسال شده و چند بار هم مکاتبه کردیم در رابطه با برخورد با جرایم اینها تا تسریع کنند و قاطعانه برخورد کنند. تعدادی از آنها احضار شده اند و اطلاعات را جمع آوری کردند چون از نظر ما تعدادی از مدیرعاملان، دلال ها و مربیان هم دست داشتند و باید به جرم آنها هم رسیدگی شود.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نکته سوم بحث فوتبال اینها است. همانطور که فردی دوپینگ و یا بی انضباطی می کند و بالافاصله کمیته انضباطی و اخلاق تشکیل می شود و با آنها برخورد می کند، از فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش انتظار داریم که شدیدا برخورد کند که تا حالا اقدام خاصی انجام نشده است.

فدراسیون فوتبال باید پولادی را برگرداند

وی افزود: نکته بعد در مورد دو نفری بود که همراه تیم ملی به استرالیا رفتند و تیم ملی را همراهی کردند که متاسفانه برخی از نشریات و افراد ناآگاه و مغرض موضوع را بخشیدن در نظر گرفتند درحالی که اینها بخشیده نشده بودند و چون بحث همیت ملی مطرح بود رفتند و تیم ملی را همراهی کنند و چون استنباط ما این بود که اگر تیم نتیجه نگیرد این را بهانه قرار می دهند موافقت شد که ۱۷-۱۸ روز همراه تیم بروند اما بعد از آن هیچ چیز تغییر نکرده و باید برگردند و خدمت سربازی را انجام دهند . و این دفعه آخر بود و دیگر این کار را تکرار نخواهیم کرد.

سردار کمالی در خصوص پولادی گفت: از نظر ما پولادی نمی تواند برود قطر و قطر رفتن وی غیر قانونی است و جرمی است که به جرایم قبلی او اضافه خواهد شد و هیچ گونه مساعدتی در این رابطه با او نخواهد شد البته او ادعا کرده است که قبل از اینکه در ایران مشکل ایجاد شود قرارداد بسته است و باید یک جوری آن را فسخ کند و تا بتواند تیمش را رها کند. پولادی مدعی است که اگر همین طوری تیم قطری ترک کند فیفا او را محکوم می کند و مشکلاتی برای خودش و تیم ایران ایجاد خواهد شد. انتظار ما این است که فدراسیون فوتبال در این جهت ورود کند و همان طور که قول داده بودند او را برگرداند.

بازیکنان متخلف نمی توانند در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند

وی در پاسخ به این سوال که با حضور او در قطر فرصت درآمدزایی دیگری برای این بازیکن متخلف ایجاد خواهد شد گفت: باید راهکار قانونی برای برگشت وی و برخود با او صورت بگیرد چون نیروهای مسلح در مورد او هیچ اغماضی نخواهد کرد و یک روز تاخیر او به جرم او می افزاید. نظام وظیفه دنبال راه قانونی برای برگشت اوست و پولادی اگر برنگردد باید از تیم ملی هم خداحافظی کند و دیگر نمی تواند به این تیم دعوت شود.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در پایان گفت: این افراد در تیم های که در لیگ قهرمانان آسیا هستند هم نمی توانند بازی کنند حتی در تیم های نیروهای مسلح مانند تراکتورسازی هم حق بازی ندارند و به عنوان یار کمکی هم نمی توانند در اختیار تیم هایی که در باشگاه های آسیا هستند قرار بگیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جعفری
این هم نتیجه قهرمان پروری از قانون گریزان متخلف!!!

هرچند داور اشتباه کرد ولی خب عاملش پولادی بود. پولادی باید بعد از خوردن به زمین زود پا می شد تا داور خیال نکنه داره تمارض می کنه که نتیجه اش این بشه!!
پولادی
می خواستم سر داور رو هم مثل نظام وظیفه کلاه بزارم که نشد. ببخشید این خارجی ها خیلی زرنگ هستد همین که پیشرفت می کنن.
فرهاد
امارات هم یک بازیکن سرباز داشت که نتوانست به خاطر انجام وظیفه به جام ملتها برود.
امارات اصلا سربازی نداره .
روزقند
حدود یک ساله که داره
فشارکی
آقا یه سوال جدی , رئیس اداره منابع انسانی نیروهای مسلح کیه کههمیشه غایبه و جانشینش مصاحبه می کنه؟!!
محسن
...اینقدرنمک به زخم جوانانی که مظلوم ترین قشرجامعه اندنپاشیدچوب خداصدا نداره بترسید ...
سرور
کدام اهمیت ملی.
آیا خون یک متخلف رنگین تر از سربازانی است که در مرزها برای آبروی مملکت در مقابل خطرات سینه سپر می کنند یا یک متخلف مهم تر از سربازانی است که توسط گروهک ریگی با شلیک مستقیم گلوله به سر شهید شدند.آیا از متقلبین انتظار مردانگی باید داشت.دقیقا معلوم بود اخراج وی عمدی بود.
آیا آقای وزیر ورزش و دکتر فیروزآبادی چه جوابی خواهند داشت.
تیم ایران یوزپلنگ ایرانی بود که دوپای آن عفونت داشت.
مسعود
Iran, Islamic Republic of
مقام معظم رهبری در دیدار با ورزشکاران فرمودند که با تخلفات ورزشکاران چه قهرمان و زبده و ... باید برخورد کرد، لذا منتظر برخورد نیروی مسلح و فدراسیون فوتبال هستیم
نسل اول
جناب مسعود عزیز برخورداصلی باید با نیروی مسلح باشد که به خواسته وزیرورزش و کفاشیان و کی روش گردن نهاد و مجوز بازی سربازفراری را به تیم ملی صادر کرد!
Iran, Islamic Republic of
کاش زودتر ممنوعش کرده بودند که در بازی عراق هم نمی آمد و با حرکت کودکانه اش تیم را ده نفره نمی کرد
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
ایران به سرباز فراری گستاخی چون فولادی باخت
حالا که آب از سر گذشته تهید میکنین؟ اگه قانونمند بودین نمیذاشتین بازی کنه
نسل اول
آقای کمالی اونوقت که قانون رو دورزدید و این سرباز فراری متخلف رو به تیم ملی هدیه دادید باید بفکر این روزها هم بودید

باید بفکرمردمی بودید که جووناشون سربازی هستند و با این بخشش آه می کشند

بخاطر سرمربی خارجی قانون رو دورزدید و حالا همون سرمربی هم برای باخت بهانه میاره و همه رو مقصر می دونه بجزخودش!
Iran, Islamic Republic of
جعل؛ جعل تا پیروزی...!
عطا
عمو کمال بشین که برگرده
ازشما بعیده سردار...قانون اگه به گفتن این و آن منوط باشه که همون بهتر نباشه ...
حسن
اونوقت اگه يه مسئولي ( رئيس اداره ي ما ) كارت معافيت پزشكي داشته باشه چي ؟
علي رغم اينكه شرط استخدام در شغل خاص مهندسي داشتن توانايي جسمي است !!!!!
من كه از ترس استخدام نشدن علي رغم مشكل پا رفتم 18 ماه مرز نگهباني دادم چي ؟
دولت نبايد به متغلبين جايزه بده .....
حسن
رئيس اداره....
یک ایرانی
خدمت باید برداشته بشه فقط عمر جوون مردم تلف میشه همین
البته تا اون زمان باید با متخلف برخورد بشه
حسین مختارنژاد
Iran, Islamic Republic of
سردار کمالی لطفافرا فکنی نکنید ....
بهتر بگذار بر نگردد.
محمد
با وجود مسئولین بی ل.... باید پولادی به ریش نظام و ملت بخندد