سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰
۱۰

دفاع علی مطهری ازسخنان احمدی نژاد

سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۲۸
کد مطلب: 111682
عضو كميسيون فرهنگي مجلس با تاكيد بر اينكه بايد با قدرت‌هاي گستاخ بين‌المللي همانند خودشان سخن گفت، اظهار داشت: سخنان رئيس‌جمهور در اجلاس معاهده منع گسترش سلاح‌هاي اتمي در نيويورك منطقي، مستدل و عزتمدانه بود.
به گزارش فارس حضور رئيس جمهور كشورمان را در اين گونه مجامع بين‌المللي بسيار لازم و مفيد عنوان كرد و ادامه داد: روحيه رئيس‌جمهور كه اصرار دارد در اين گونه مجامع شركت و در حضور مخالفان حرف حق را بيان كند خصلت بسيار خوبي است كه در ايشان وجود دارد و موجب مي‌شود تا پيام انقلاب اسلامي بهتر به دنيا برسد.

مطهري در عين حال تاكيد كرد كه با مخالفان حضور رئيس جمهور در اين گونه مجامع موافق نيست چرا كه نوع حضور و برخورد با قدرت‌هاي گستاخ كه خودشان را بالاتر از ديگران مي‌دانند بايد اينگونه باشد.

عضو كميسيون فرهنگي مجلس خطاب به مخالفان رئيس جمهور در اين گونه مجامع متذكر شد كه ما بايد برخورد محكمي با قدرت‌هاي استكباري داشته باشيم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آزاد اندیشی آقای مطهری قابل تقدیر است . گر چه با مواضع ایشان در مسائل بعد از انتخابات زیاد موافق نبودم اما همیشه برای ایشان احترام قائل بودم چون نظرات خود را بدون غرض و با احترام کامل بیان می کند.
Iran, Islamic Republic of
اي كاش ديگر مواضع علي آقا منصفانه بود.
Iran, Islamic Republic of
باید دید که ایشان (آقای مطهری) هنوز در رابطه با سران فتنه همان نظریات قبلی را دارند یا که خیر ؟
Iran, Islamic Republic of
چه عجب از جناب مطهری برای یک بار که شده در تمجید از احمدی نژاد مطلبی دیدیم
Iran, Islamic Republic of
بازگشت پله به پله آقاي مطهري را به دامان ملت تبريک مي گويم.
Iran, Islamic Republic of
چه عجب آقای مطهری
ما هم می گوییم با قدرت های گستاخ داخلی هم باید همانند خودشان سخن گفت
Iran, Islamic Republic of
اگه....اگه در حرفها دقت می کردیم اگه برای آنچه نشد عصبانی نمی شدیم اگه برای خواسته هایمان به ارزشها به حاصل خون شهدا به ....آتش نمی زدیم اگه 40 میلیون رای همدلی و اراده ملت را جدی می گرفتیم اگه با صداقت و همدلی به رفع موانع می پرداختیم اگه ....و اگه و...
برای آینده بیاموزیم بجای عصبانیت و آتش زدنها با راهنما راه را طی کنیم
Iran, Islamic Republic of
آقا شما اصلا حرف نزن! یا حداقل تو همون مباحثی که تخصص داری حرف بزن!
Iran, Islamic Republic of
رئیس جمهور گستاخانه حرف نزد عالمانه و هوشمندانه از حق مردم دفاع کرد. پدر شما یک عالم فرزانه و یگانه عالم بود که زبانش شمشیر دو لبه حضرت علی (ع) بود. آینده گان در مورد زبان شما چه قضاوتی دارند؟
Iran, Islamic Republic of
هیچوقت ذره ای به آقای مطهری شک نکردم که خواسته باشه برای منافع غرب و در برابر منافع ایران حرکت کنه که همچین وصله ای به ایشون نمی چسبه .. گله ای که از ایشون داریم اینه که چرا اینقدر ساده انگار هستند ؟ ایشان اگر یک فرد معمولی بودند ایرادی نداشت .. ولی ایشون نام بزرگواری که بی نظیر بودند را همراه خود دارند پس باید ساده انگاری را کنار بگذارند و اگر نمی توانند در مورد سیاست داخلی اظهار نظر نکنند