جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - 5 Jul 2024
 
۰

آخرين اخبار باشگاه پرسپوليس

سه شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۴۴
کد مطلب: 175484
پرسپوليس اين روزها بدنسازي را زيرنظر كادر فني خود انجام مي دهد و منتظر است ملي پوشان نيز به تيم اضافه شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، تيمي كه اين روزها تمرينات پرفشار بدنسازي را زيرنظر كادر فني خود انجام مي دهد و منتظر است ملي پوشان نيز اضافه شوند، تيم پرسپوليس است.

* مذاكره با اولادي و انصاري فرد از امروز دوشنبه ۲۰ تير

با بازگشت ملي پوشان از اتريش باب مذاكره با آن ها جهت پيوستن به تيم ها آغاز مي شود كه براين اساس قرار است مديران پرسپوليس با ارايه پيشنهاد جديد به كريم انصاري فرد و مهرداد اولادي شرايط را براي سرخپوش شدن آن ها فراهم كنند.

گفتني است، ملي پوشان شب گذشته نوزدهم تير با پايان دادن به اردوي اروپايي خود راهي تهران شدند و از امروز براي فصل بعد خود تصميم مي گيرند.

* بازيكنان خارجي در تركيه تست مي دهند

چند بازيكن خارجي كه فيلم بازيهاي آن ها را حميد استيلي تماشا كرده، قرار است در اردوي پرسپوليسي ها در تركيه با ساير بازيكنان تمرين كنند تا در صورت تاييد فني سرمربي سرخپوشان تهراني به عضويت اين تيم درآيند.

گفتني است، قرار است يك مهاجم از كامرون و يك هافبك و يك مدافع چپ از برزيل با حضور در تمرينات خود را از نظر فني مورد محك استيلي قرار دهند.

لازم به ذكر است، به دليل قيمت بالاي بازيكنان طراز اول ايراني اعضاي كادر فني پرسپوليس نيازهاي خود را با جذب بازيكنان خراجي مرتفع مي كنند./ط
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *