پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۹
۶

پیامک خبرگزاری مجلس و یک سئوال!

دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۱
کد مطلب: 368787
پیامک های خبرگزاری خانه ملت (مجلس) باعث تعجب و سئوال کاربران فضای مجازی شد.
به گزارش جهان، یکی از کاربران فضای مجازی نوشت:
"میرزاده رئیس دانشگاه آزاد در گفتگو با خانه ملت: سلیقه ما در موضوع حجاب حراستی، فیزیکی و انتظامی نیست/ حق شکایت دانشگاه آزاد از صدا و سیما محفوظ است"

"خانه ملت/ مصباحی مقدم در واکنش به اظهارات اخیر شجونی: همواره جبهه پایداری متقاضی پیوستن به مجموعه اصولگرایان بوده است و هیچ گاه عکس این قضیه مطرح نبوده و نخواهد بود
"

عبارات بالا دو پیامک خبرگزاری مجلس شورای اسلامی بوده که به تلفن همراه یکی از نمایندگان ارسال شده است.

فقط یک سئوال: این دو پیامک -که ظاهرا نمونه آنها در رسانه مذکور فراوان است- دقیقاً چه ارتباطی با رسالت قوه مقننه و خبرگزاری آن دارند؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


امید
احسنت ای کاش ماهیت عقلانی و مفید بودن آن در جامعه بیشتر تاکید شود.
Italy
نخیر آقا همه جوره از حجاب دفاع شده. اسلامی و عقلانی و غیره. پول هم برای این دفاع خرج شده و از زور هم استفاده شده. فیلم هم ساخته شده کتاب هم نوشته شده کنفرانس هم برگزار شده.
مشکل اینه که بعضی مردم حجاب رو نمی پسندند و هیچ جوره نمیشه قانعشون کرد و به شون فهموند، نرود میخ آهنی در سنگ!
اونوقت اینجا تو شرکتها و حتی برخی محیطهای علمی میگن باید به عنوان زن جذاب باشی تا بهت توجه کنند ومتعاقبا تو کارت موفق باشی!!!
آقای استاد
کو گوش شنوا
امان از هنرمندانی که علم این بی حجابی را بلند کردند
آنچه مسلم و بدیهی است اینکه خانمی که حجاب دارد باید قلبا" به فلسفه حجاب نیز معتقد بوده و به آن ایمان داشته باشد از نظر اسلام اینها باحجاب واقعی هستند / اماعده ای هم هستند که به حجاب قلبا" معتقد نیستند ولی هنجارهای اسلامی را رعایت می کنند و در اجتماع با حجاب ظاهر میشوند از روی جبر و نه اختیار / عده ای هم هستند که به حجاب معتقد نیستند و هنجارهای اسلامی و اجبارهای حکومتی را هم در این خصوص رعایت نمی کنند / باید تلاش کرد تا دو گروه آخر به گروه اول بپیوندند اما این ممکن نیست مگر با کار فرهنگی و تبلیغی و اجرایی صحیح چون زور و اجبار جواب نخواهد داد حتی در بسیاری از موارد نتیجه بر عکس شده و مقاومت در برابر زور و اجبار به شکل گسترش بدحجابی و کم حجابی و بی حجابی ظهور خواهد کرد .
اهوازی
داری گیر الکی میدی جهان! حالا شاید خواسته اند یه نوشابه ای برای یک شخصیت پاک! دانشگاهی باز کنند، به شما چه؟
زندگی خرج داره
اینهمه دولت پول برای برگزاری همایش سالگرد انتخابات داد هیشکی هیچی نگفت اونوقت شما برای یک پیامک حزبی گیری میدین؟!!!