شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

پیکاپ مرسدس بنز هم می‌آید+عکس

سه شنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۴۸
کد مطلب: 418484
مرسدس بنز به صورت رسمی در حال کار کردن روی یک پیکاپ است. چیزهایی که درباره این پیکاپ می‌دانیم این است که سایزآن متوسط و دو کابین است. مرسدس همچنین درباره این پیکاپ گفته است که پلتفورم این خودرو متعلق به نسل بعدی نیسان NP۳۰۰ است و در کشورهای آرژانتین و اسپانیا تولید می‌شود.
به گزارش جهان به نقل ازعصر بانک؛ مصاحبه با ولکر مورنهینوگ مدیر قسمت تبلیغات مرسدس بنز اطلاعات دیگری درباره این پیکاپ به ما داد. مورنهینوگ گفت: «مرسدس به دنبال تولید یک پیکاپ بزرگ کابویی برای آمریکای شمالی نیست و تمرکز خود را بر روی بازار استرالیا، اروپا، آمریکای لاتین و جنوب آفریقا یعنی جاهایی که پیکاپ‌های سایز متوسط روی بورس هستند گذاشته است.»
 
 
 
مورنهینوگ درباره حجم تولید این محصولی چیزی نگفت و تنها به این نکته اشاره کرد که سالانه 2.3 میلیون پیکاپ در جهان فروخته می‌شود که بیشترین سهم را محصولات تویوتا دارند.
   
گزارشات رسیده دیگر نشان می‌دهند که این  پیکاپ GLT نام خواهد داشت که با موتورهای 4 و 6 سیلندر گازوئیلی عرضه خواهد شد. همچنین قرار است این خوردو در سه تیپ کار، دو منظوره و تفریح وارد بازار شود. گزارشات همچنین حاکی از این است که این پیکاپ هم به صورت دیفرانسیل عقب و هم دو دیفراسیل تنظیم می‌شود.
 
   اواخر همین دهه پیکاپ مرسدس بنز به بازار می‌آید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *