پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

ایرانپور از توضیحات وزیر کشاورزی قانع نشد

چهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۶:۳۱
کد مطلب: 356483
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از بررسی سوال از وزیر جهاد کشاورزی در کمیسیون مطبوعش خبر داد.
به گزارش جهان، محمدحسین قربانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان گفت: جلسه امروز کمیسیون براساس برنامه‌های تعیین شده پیش نرفت. ما سوال از سه وزیر جهاد کشاورزی، بهداشت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در دستور کار داشتیم که دو وزیر بهداشت و تعاون به دلیل تداخل کاری در جلسه حاضر نشدند.

وی با اشاره به سوال ایرانپور، نماینده مبارکه از وزیر جهاد کشاورزی گفت: این سوال درباره سرگردانی و تعیین تکلیف نشدن ناظران پزشکی کل کشور بود که نماینده مبارکه از پاسخ‌های وزیر قانع نشد و بنا شد دو ماه به وزیر برای رفع مشکل فرصت داده شود.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان هم‌چنین از گزارش معاونت غذا و دارو درباره واردات داروها، نیاز دارویی کشور و ارز مورد نیاز برای تامین داروها خبر داد.

قربانی هم‌چنین از حضور معاونت بهداشتی و معاونت توسعه وزارت بهداشت در این جلسه خبر داد و افزود: موضوع نظارت بر توزیع منابعی که در سال ۹۳ در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفته، بررسی شد که استفاده قانونی این منابع مورد تاکید قرار گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *