شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱۱
۷۶
اخبار ویژه و کوتاه

جشن تولد احمدی‌نژاد به تعویق افتاد/ مأموریت رهبر انقلاب به آقای قرائتی/ شیوع تک‌خوانی زنان در تهران

سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب: 386985
صدور حکم مدعی عرفان حلقه ... تلاش خاتمی برای جذب جوانان همراه با خود ... گزارش وزارت اطلاعات از فساد در کیش ... تذکر به یک روزنامه درباره انتشار اوقات شرعی پاتایا
جشن تولد احمدی‌نژاد به تعویق افتاد/ مأموریت رهبر انقلاب به آقای قرائتی/ شیوع تک‌خوانی زنان در تهران
سرویس سیاسی جهان نيوز ـ خبرنگاران جهان نيوز در حین تلاش رسانه ای خود برای کسب خبر، به خبرهایی در پس پرده گفته های رسمی، دست می یابند که منتشر نمی شوند. جهان نيوز هر سه شنبه تعدادی از این خبرها را پس از بررسی صحت و سقم آن منتشر می کند که تا کنون با استقبال مخاطبان مواجه شده است.

گزارش وزارت اطلاعات از فساد در کیش

>
به گزارش جهان، وزارت اطلاعات گزارشی از فساد، فحشا، بی حجابی و بی بند و باری در کیش تهیه کرده است و قصد دارد این گزارش را رسانه ای کند.

مأموریت رهبر انقلاب به آقای قرائتی

>
به گزارش جهان، حجت الاسلام و المسلمین قرائتی در جلسه ای گفته است از طرف رهبر معظم انقلاب مأمور به اجرایی کردن موضوع «ازدواج آسان» شده است. وی گفته است: هر کس در این زمینه راه کاری دارد بیاید و شروع کند.

تلاش خاتمی برای جذب جوانان همراه با خود

>
خبرنگار جهان مطلع شد، آقای خاتمی شورایی مشورتی با حضور تعدادی از اصلاح طلبان ایجاد کرده است. گفته می شود این تشکیلات کمیته بندی شده و به دنبال شناسایی جوانانی است که از آقای خاتمی تبعیت دارند. از جمله تشکل هایی که قرار است برای جوانان راه اندازی شود «اتحاد ملت ایران اسلامی» است. آقای محمدرضا عارف نیز در هر کمیته در استان ها به جز استان کرمان، ۲ نماینده دارد. ۲ سایت حزب کارگزاران یعنی میهن آنلاین و کارگزاران نیوز نیز به طور دربست در اختیار این مجموعه قرار گرفته است. آقای خاتمی از آقای بهزاد نبوی خواسته است تا با طیف های جوان ارتباط برقرار کند.

تذکر به یک روزنامه درباره انتشار اوقات شرعی پاتایا

>
به گزارش جهان، یکی از خبرنگاران در جلسه ای با حضور تعدادی از اهالی رسانه گفته است: به یکی از روزنامه ها در خصوص انتشار اوقات شرعی به وقت «پاتایا» تذکر داده شده است. پاتایا یکی از قطب های فساد و فحشا در تایلند واقع است. این اوقات شرعی هر پنجشنبه در ضمیمه این روزنامه در کنار ساعات شرعی مکه و مدینه اعلام می شد.

صدور حکم مدعی عرفان حلقه

>
به گزارش جهان، حکم مدعی عرفان دروغین حلقه کیهانی صادر شد. گفته می شود محمدعلی طاهری مدعی عرفان دروغین حلقه کیهانی به ۶ سال حبس محکوم شده است. طاهری که طی سالیان گذشته مدعی توانمندی های ماورایی بوده است، شاکیان عمومی و خصوصی متعددی داشته و حتی جرایم امنیتی نیز داشته است.

جشن تولد احمدی‌نژاد به تعویق افتاد

>
به گزارش جهان، اطرافیان احمدی نژاد قرار است جشن تولد وی را زودتر برگزار کنند. آنان قصد داشتند روز ۶ آبان ماه برای او جشن تولد بگیرند اما چون این روز با دهه اول ماه محرم مصادف شده است، آن را به پنج روز زودتر یعنی یکم آبان جلو انداختند. اما این زمان نیز به دلیل درگذشت آیت الله مهدوی کنی، به تعویق افتاد. زمان برگزاری دقیق این جشن تولد هنوز اعلام نشده است. این افراد نام برنامه جشن تولد احمدی نژاد را برگزاری جشن تولد «رئیس جمهور قلب ها»[!] گذاشته اند. این جشن در نارمک برگزار خواهد شد.


شیوع تک خوانی زنان در تهران

>
به گزارش جهان، تعداد تک خوانی زنان در همایش های برگزار شده در شهر تهران افزایش پیدا کرده است. برخی از ارگان های مرتبط با این موضوع ، در تلاش برای مقابله با این اقدام غیر شرعی هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Germany
دیگه چیزی نمونده تا جزیره ی کیش هم به انتالیا تبدیل بشه!!!!!!!!
مجید مجد
البته به دلیلی بی تدبیری بعضی از مسئولین مربوطه!
Iran, Islamic Republic of
این جشن تولدها چه معنی دارد؟ چه سالی است که بعضی از آدمها انگار از گرانی خبر ندارند ملت برای خرجی روزمره خود مانده اند آنوقت عده ای خودشان را به بی خبری می زنند و مانند کودکان نوپا برای خودشان تولد مسخره می گیرند؟ آیا این گونه مراسمها واجب است؟؟؟؟ یا اینکه در هر پست و مقامی باشیم تا جایی از دستمان بر می آید در حد توان خود بتوانیم نیازمندی را کمک کنیم تا در آینده دیگر نیازمندی وجود نداشته باشد حالا شما بگوئید کمک به زیردستان در حد نیاز خود واجب است یا تولد گرفتن؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مسعود
بنده خدا احمدی نزاد هم مثل من الان یه ادم معمولیه تو خونش نشسته میخوان براش تولد بگیرن به کسی مربوط نمیشه...اینو برو به رئیس جمهور روحانیت بگو برات ارزونی بیاره...از دست من و محمود هم کاری برنمیاد اگر خیلی نگرانی برو کمک رئیس جمهور .جهان منتشر کن .با تشکر
Iran, Islamic Republic of
آقا مسعود اگر خوب به متن توجه نموده بودی متن پیام کلی بود ربطی به رئیس جمهور روحانی و یا محمود ندارد حتی اگر هم روحانی هم برایش تولد می گرفتند و یا بگیرند چه معنی دارد؟؟؟؟ در این زمانی که ملت از نداری می نالند این بریز و به پاش ها معنی ندارد. اول متن را خوب بخوان بعد نظرت را بده آقا مسعود.
تارینه
یه ادم معمولی وخونه نشین؟؟؟؟!!!!!!!
احتمالا از بیکاری هم برای خودش جشن تولد گرفته!!!!!!
اقا مسعود شما از پس پرده ها بی خبری.
اگه متن کلی بود چطور در برابر جشن تولدهای جناب خاتمی با حضور مهمان های خاص (بازیگر و خواننده و سیاسیون) سکوت میکنید و در برابر یه جشن ساده مردمی که برگزار هم نشده موضع گیری میکنید؟
گل گفتی به خدا. بعضی ها از سر شکم سیری حرف هایی از روی معده می زنند . باید به فکر اون بدبختهایی هم باشند که بخاطر سیاست های بد این آقا ارزش درآمدشون یک سوم یا یک چهارم قبل شده ولی مخارج زندگی شون چند برابر.
مسعود
بنده متن رو کامل خوندم و با تفکر نظر دادم بازم میگم جشن تولد میگیره و میگیرم .آقا جان بریز بپاش چیه...خونه خودمه اختیارشو دارم...آقا محمود هم الان خونه خودشه اختیارشو داره تولد براش بگیرن...همچین میگی بریز بپاش انگار میخوان مث بعضیا تو کاخ بعضیا یه کیک 25 طبقه ای کیک تولد بگیرن و با مهمونای که پرونده های آنچنانی دارند...بعضیا مثل بعضیا بنده شکم نیستن...با سادگی خودشون بهترین زندگی رو میکنند .جوری هم میگی شرایط بد اقتصادی انگاری ما و بعضیا نباید خوش باشیم واسه بقیه تولد بگیریم...
Iran, Islamic Republic of
از جشن خانم روحاني پر خرج تره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
يا با بودجه دولته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ایمان
گرانی کجا بود؟! مگر از جشنهایی که امثال خانم رییس جمهور برگزار میکنند و....خبر ندارید؟
تارینه
Germany
جشن تولد حاجی خاطره وخاتمی کم بود ؛احمدی نژاد هم بهشون اضافه شد !!!!...
... تولدت مبارک !
علی
Iran, Islamic Republic of
گرچه تایید نمیکنی
ولی میگم تا بسوزی
احمدی نژاد رئیس جمهور قلب هاست
به کوری چشم بد خوهان
سرور
احمدی نژاد و طرفداران وی حرمت ماه محرم و بزرگان را نگه می دارند و این یکی از علتهای محبوبیت وی است.
تا پاسخ متقن است توهین چرا؟
تارا
بله ميخوان با اين كاراشون،رييس قلب ها بشن ديگه.
حرمت نگه داشتنش مشخص بود!
Iran, Islamic Republic of
داداش خیلی تند نرو و احساساتی نشو.از اونروز که خونه نشین شد از چشم افتاد
قبل از اینکه قلبشو به مشایی تقدیم کنه!
حرفهای خاله زنکی!!!
احمدی نژادی سابق
رییس جمهور قلباهست برای:
رحیمی و مشایی و بقایی و مرتضوی و ...
ایستادگی علنی در برابر قانون
ایستادگی علنی در برابر......
سه برابر شدن قیمتها
اجرای موفق سهام عدالت و یارانه ها و ....
تخلفات مالی فراوان
نکته قابل ذکر:حاضر نیستم به خاطر یک شخص روی حقیقت خط بکشم و خطا و گناه رو توجیه کنم
حاضر نیستم به خاطر یک فرد ، انصاف رو کنار بزارم و ...
علی
Iran, Islamic Republic of
وزیر ارشاد .. استعفاء استعفاء...........
مجتبی
به نظرم برای گردهمایی سیاسی باید دلایل بهتری بیارن این جشن تولدها نوعی دهن کجی به وضعیت افتصادی مردم است که نتیجه ی عکس خواهد داد

سال گذشته یه عده می خواستنمد برای رهبری جشن بگیرند که ایشون اجازه نداد کاش سیاسیون یاد بگیرن راه
محبوب قلبها شدن رو
Iran, Islamic Republic of
وضعیت بد اقتصادی که مسبب ان احمدی نزاد بود
برای از انزوا در اومدن لازم که تولد بگیرن لازمه که دوباره به دنیا بیان. می فهمی؟ لازمه؟ لازم!
سجااااااااااااااااااااد
Germany
من هنوز این نوشته رو نخوندم اما همین که دیدم در مورد احمدی نژاد هم مطلب داره خوشحال شدم..بهترین رییس جمهور طول تاریخ بود .
بروبابا شهید رجایی چهل روز ریئس جمهور بود قلب همه ایرانیان را تسخیر کرد البته کارهای تاریخی هم داشت که بماند
والا بخدا
سفرهای استانی
سهام عدالت
یارانه
عدالت در پرداخت یارانه به مردم
عمران و آبادی
جاده و راه
لوله آبرسانی
روستا محوری
بین مردم
پرکار
مهربون
................
رضا
Iran, Islamic Republic of
مسکن مهر
شجاعت در مقابل استکبار
یتیم نوازی
.....
مسکن مهرش هم دیدیم! شجاعت در برابر استکبار یا بهانه دادن به دست استکبار! میدونی کاری که احمدی نژاد با اظهارات نسنجیده اش به نفع اسراییل کرد هیچ دشمنی نمی تونست در حق ایران بکنه. به وجود آوردن اجماع جهانی علیه برنامه صلح امیز هسته ای کشورمان را هم اضافه کن. دلار 800 تومان را که به 4000 تومان و بالاتر هم رسوند یادتون رفته. حتما خوب از این بلبشوها نفع بردید و منتظرید که دوباره بیاد و از رانت اون استفاده کنید. بابک زنجانی و خاوری رو هم یادتون نره که تو دوره ایشون بود.
برای یتیمان چه کاری کردند ایشون؟ یه جور صحبت می کنید که انگار احمدی نژاد ... هست.
Iran, Islamic Republic of
یه خبر از کارهای دامادش بگیر بعد براش بمیر یا اعتنا نکردن به تذکرات رهبر عزیزمان و قهر کردن مثل بچه ها و اجبار به استعفای جبری برای آقای مصلحی فقط برای رضایت مشایی و چند کار بی مورد دیگر که اصلا در شان احمدی نژاد نبود وگرنه ما هم دوستش داشتیم و به او رای داده بودیم.
بهترین یا بدترین
طرفدار محمود ( رئیس جمهور قلب ها
Thailand
به گمانم تو دچار بیماری مالیخولیا از نوع احمدی نژاد شدی جهان
همش همه جا در پی احمدی نژادی ... اصلا همه جا و همه چیز رو احمدی نژاد می بینی..
...
طرفدار محمود ( رئیس جمهور قلبها )
Thailand
جهان! یادت باشه سانسور نمودی بخشی از کامنتم رو... چیه؟ باورت نمی شه احمدی نژاد فدایی داره؟ بیا تا کلی جوون نشونت بدم که حاضرن برای رئیس جمهورشون هر کاری بکنن.. جوونایی که رو صفحه ی دسکتاپشون .. دیوار اتاقشون ؛ گوشیشون و و هنوز عکس احمدی نژاده .. !
زنده باد محــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمود
جان جون خیلی از کامنت های ما که مخالف محمود هستیم رو که اصلا نمایش نمیده
برو در سایتهای اونطرفی نظر بده!!مگه انها نظرات ما طرفداران دکتر را نمایش میدن!!؟!؟
Iran, Islamic Republic of
... با حمایت و حرف و حتی سکوت خدا باعث رواج این فحشا ها شده‌اند... هر کسی که میخواهد باشد
رییس جمهور قلبها ؟ فکر کنم منظورش از قلبها ، اطرافیانش بودند که خوردند و بردند و به ریش من و شما خندیدند.
حسن
Iran, Islamic Republic of
زنگنه : خوردند و بردند و ....
...حالا...
حالا هم طلبکارند
مینا
البته که رئیس جمهور قلبهاست. اشتباه نمی کنی ناشناس؟ فکر کنم یه عده دیگه بردن و خوردن.. همونایی که صاحب کرسنت و استات و اویل و باغ پسته ها و دانشگاه و از ایناست. اگر مدرکی داری رو کن و ثابت کن که پسر و دختر و خانواده احمدی نژاد خوردن و بردن ! حرفی نداری اخه.
احمدی نژاد دوستت داریم
کرسنت و استات اویل،مشایی و بقایی و مرتضوی و رحیمی و ... رو توجیه نمیکنه خواهر
اگر واقعا ارزشی هستید باید بپذیرید که کار بد بده از جانب هر کس که باشه
بدی نسبی نیست
دزدی نسبی نیست
بی قانونی نسبی نیست
اگر اینها رو نپذیرید به تمام ارزشها ضربه زدید
واقعا در قلب ها جای دارد درود بر احمدی نژاد که زحماتی بی نظیر برای کشور داشته اند به خصوص برای قشر مستضعف ،کسی که دیکته می نویسد امکان اینکه غلط داشته باشد وجود دارد
Iran, Islamic Republic of
یار غار احمدی نژاد کجاست کسی خبر نداره؟
هم بودنش برات مهمه هم نبودنش؟ معلومه فقط میخای گیر بدی
...
Latvia
این تولد جشن ندارد. کسی که لطمات بسیاری له این مرز و بوم زد
یک جانباز جنگ تحمیلی
با این کارها نمی توان وجهه اورا در میان ملت ایران به روز اول ریاست جمهوری برگرداند بی خود خودتان را اذیت نکنید هرگز ملت آزموده را نمی آزمایدآزموده را آزمودن خطاست.
محمد
احمدي نزاد كسي بود كه قلب رهبري را به درد اورد.كسانيكه ادعا ميكنند او رييس جمهور قلبهاست.با رهبري هم مخالفند و بس.
عاطفه
Iran, Islamic Republic of
"شیوع تک خوانی زنان در تهران" !
...
رحمان
چیـــــــــــــــــــه؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
خداییش رییس جمهور قلبها نبود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!
که تعجب میکنی !!!!
چرا بود!
حسین
Iran, Islamic Republic of
... خداوند ازشان نگذرد و در همین دنیا انتقام از آن ها بگیرد.
United States
ازدواج آسان که کاری ندارد....و هزینه های اندک اجرایی را متقبل شود ...
Canada
جهان چرا نظرات را اینقدر کوتاه میکنی.لااقل جوری سانسور کن که جمله ها معنی بدهد.
ناصر
Iran, Islamic Republic of
من ناچارا توی کیش زندگی می کنم. با اینکه بچه مذهبی و هیات های خوبی داره اما بی بند و باری هم بیداد می کنه و جالب اینکه مسوولینش (چه با وجهه مذهبی و چه بدون این وجهه) هم با کمال ناسف با سکوت معنی داری اونو تایید و بعضشا تقویت می کنند..
تا ایمانت ضعیف نشده از کیش بیا بیرون
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
بر اساس چه مبنایی به طور کلی گفته می شود تک خوانی زنها اشکال دارد
...
جشن تولد اقاي فلان کس که در زمان حاکميت خود محبوبيت نداشته به چه معناست.
24 میلیون رای نشان عدم محبوبیت است؟؟؟
شعار شما سبزهای دیکتاتور: حق تفکر ماست ما دیکتاتور نیستیم!!!!
پس به رای بقیه هم احترام بذارید.
جواد
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا سلام پیشنهاد ازدواج آسان :
یک جشن عمومی شبیه ازدواج دانشجویی با حضور آقای قرائتی و تعدادی هنرمندان متدین همه ساله برگزار شود
مکان : مصلی تهران و شهرستانها
زمان : دهه فجر + عیدفطر
معرف : امام جماعات مساجد +بسیج
پذیرایی :ساده توسط شهرداری
هدایا : توسط دولت
به مساجد و معرفین آموزش داده شود تا روابط ازدواج و آشنایی را انجام دهند
مشابه آن در مساجد برای ولادت نوزادان برگزار گردد که خود تشویق به ازدواج است
سایت شما هم آموزش دهد که آقا داماد مرد باش نترس/.../ عروس خانوم خدا با شماست اگر به وعده الهی اعتماد کنید
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم حاج آقا قرائتی بتونه به نحو احسنت این ماموریت رو به سرانجام برسونه
fk
Iran, Islamic Republic of
رئیس جمهور قلبها..........................................................
حسین
United States
خیلی دکتر احمدی نژاد شاهکار کرده باید هم براش تولد گرفت
روز تولد عجیب ...
کاش وزارت اموزش و پرورش هم گزارشی از وضع نابسامان مدارس و معلمان ودانش اموزان ساکن در کیش تهیه میکرد!!!!!کیش فقط مال مسافران سرخوش و بی قید نیست اینجا ساکنین بومی ومهاجری دارد که نیاز به رفاه و زندگی در حد متوسط دارند اما متاسفانه سیاست مسئولین جدید فقط تقویت گردشگری به هر قیمتی هستند!
دانیال
خدا از سرحامیان وکسانی که اجمدی نژاد رو برکشورمعرفی ومسلط کردند بگذره
Iran, Islamic Republic of
خاتمي مرده ايست متحرك
Iran, Islamic Republic of
توي ده راهش نميدند سراع كدخدا رو ميگيره!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
خاتمي ديگه كيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
محمود دوست داريم
Iran, Islamic Republic of
حاج محمود ايول داري بخدا
Iran, Islamic Republic of
سوروسچي اعدام بايد گردد
Iran, Islamic Republic of
رهبران ازاد فتنه كي اعدام ميشوند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تا چه زمانی به تعویق افتاد؟؟
وقتی با این همه ...-رانت-اختلاس -بیکاری-کاغذ پاره تحریم و....ایشان و همکاران ایشان وحامیان ایشان- حرکتی انجام نمیشود باید تولد بگیرد و به ریش ملت ودولت ودیگر قوا بخندند