شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

پورغلامی:درفکر شکست پرسپولیسیم

چهارشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب: 202267
مصدومیت سه بازیکن تاثیرگذار ملوان سرمربی تیم فوتبال ملوان با یادآوری اینکه مشکلات مالی اجازه نداد در تعطیلات نیم فصل اردویی را برگزار کنند، گفت: می‌خواهیم شروع خوبی در نیم فصل دوم داشته باشیم بنابراین فقط به دنبال شکست پرسپولیس هستیم.
فرهاد پورغلامی در گفتگو با  مهر در خصوص دیدار تیم‌های ملوان بندرانزلی و پرسپولیس اظهار داشت: با توجه به اینکه در چهار هفته پایانی نیم فصل اول نتایج رضایت بخشی نگرفته‌ایم می‌خواهیم شروع خوبی در نیم فصل دوم داشته باشیم.

وی پرسپولیس را تیمی قابل احترام خواند و اظهار داشت: سه امتیاز دیدار با پرسپولیس اهمیت زیادی برای ما دارد و به همین دلیل در زمین خود فقط به دنبال شکست این تیم هستیم. ما در این بازی تنها روی تیم خود و نقاط ضعف و قوت تیم حریف تمرکز می‌کنیم و به تغییر و تحولاتی که در کادر فنی پرسپولیس رخ داده است، کاری نداریم.

پورغلامی با اعلام اینکه مشکلات مالی اجازه نداد در نیم فصل اردویی را برگزار کنیم، اظهار داشت: بارندگی روزهای اخیر باعث شد که در پاره‌ای از مواقع تمرینات تیم ما مختل شود اما خوشبختانه شرایط جوی بندرانزلی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه خوب و مساعد است.

وی در خصوص عملکرد باشگاه ملوان در نقل و انتقالات نیم فصل اظهار داشت: بنا به وسع مالی تیم توانستیم مجتبی انصافی را از ابومسلم و محمدحسین رجب‌زاده را از تیم سپاهان جذب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان در خصوص آخرین وضعیت مصدومان و محرومان این تیم پیش از بازی با پرسپولیس گفت: علی جراح‌کار تا هفت ماه به دلیل مصدومیت نمی‌تواند ملوان را همراهی کند. علاوه بر جراح‌کار سه بازیکن تاثیرگذار خود به نام‌های هادی عزیزی، رامین خسروی و محمد رستمی را نیز به دلیل مصدومیت در بازی با پرسپولیس به همراه نخواهیم داشت.

پورغلامی در خاتمه تصریح کرد: مشکلات ما به همین جا خلاصه نمی شود. علاوه بر نفراتی که نام بردم، سه بازیکن مصدوم دیگر هم داریم که کادر پزشکی تیم تمام تلاش خود را می‌کند تا آنها را به بازی مقابل پرسپولیس برساند.

دیدار تیم‌های ملوان بندرانزلی و پرسپولیس از هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر ساعت ۱۵ روز پنجشنبه در ورزشگاه تختی بندرانزلی برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *